Deze site maakt gebruik van cookies om het beste gebruikersgemak te garanderen.

Day Trading

21 sept 2015 10:17 #11544 door Bakstenen
Mogge mannen,
de shorts gesloten effe winst nemen en wachten op de opleving het blijft mij te lang liggen

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

• Bakstenen
  • Bakstenen's Profielfoto
21 sept 2015 10:11 #11543 door ArnoB

Fred schreef : Mogge mensen, wij snorren nog wat rond voorlopig met onze oldtimer door de bergen in Beieren en Oostenrijk.
Allen veel succes gewenst op de beurs, wij doen aan potverteren. ;)

Ja, iemand moet de economie aan de gang houden :huh: ;)

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
21 sept 2015 10:08 #11542 door Fred
Mogge mensen, wij snorren nog wat rond voorlopig met onze oldtimer door de bergen in Beieren en Oostenrijk.
Allen veel succes gewenst op de beurs, wij doen aan potverteren. ;)

• Fred
  • Fred's Profielfoto
21 sept 2015 09:11 #11541 door ArnoB
Goedemorgen, AEX opent vriendelijk..
Verwacht meer druk de komende dagen

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
20 sept 2015 23:58 #11540 door ArnoB
Welkom terug Bakstenen,

Gezien de mooie foto's moet je er wel van genoten hebben. Staat ook zeker nog op mijn lijstje om eens te bezoeken.

Verder heb ik geen moeite om de PDF door te sturen namens jou aan de geïnteresseerden (naar het email adres hier geregistreerd). Alleen moeten zij zich wel even melden (het zij via PM of hier).

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
20 sept 2015 21:25 #11539 door Sunshine

Bakstenen schreef : @sunshine zag een advertentie dat je de Galaxy note zat was ,was deze van jou? ik heb de 1 nog en ben er tevreden mee vind het nog zonde om de nieuwste te kopen.
.

Hoi Baksteen zo te lezen hebben de beren je niet opgegeten, over de Galaxy nee deze was niet van mij.
Het MP systeem werkt goed om gedeeltelijk winst te nemen, is mijn ervaring.

• Sunshine
  • Sunshine's Profielfoto
20 sept 2015 20:23 #11538 door Bakstenen
Als er mensen zijn die een PDF van de fore cast van George Lindsay wilt zien moet maar een gil geven alleen hoe ik die dan moet mailen is mij nog vreemd misschien dat er iemand hier is die de meeste mailadressen heeft kan het via die persoon of Arno moet iets toevoegen aan het verzenden via de persoonlijke berichten hier.
Ik heb deze methode een denk 2 a 3 jaar gedaan klopt wel maar is een hoop werk en als een ander dat werk doet ben ik gewoon een luie donder :whistle:
Zo even naar heel Holland kakt kijken en hopen dat de Yet lag niet zo erg is de terug reus valt meest mee

• Bakstenen
20 sept 2015 20:18 #11537 door Bakstenen

bubbeltrader schreef : kom nou... ff doorblazen ;)
AEX 428,x DAX 9944+ dus ES naar 1966+
toch?
't duurt weer langer dan ik wil :unsure:

er is nog een toetje op 1972
en POC (point of control) ligt op 1977,75..
dat wordt dan maandag, niks aan te doen
gewoon cashen maar :P

Paar jaar geleden Rob spanisch trader gevolgd die ook MP toe paste alleen ik kon er geen vinger op leggen wanneer een koers nu naar dat POC moest gaan ,en ik ben er nog steeds niet uit hoe de markt zich naar een POC kon kopen of verkopen dan moet je toch een hoop contracten erin doen om dat punt te krijgen,misschien kan jij mij dat uitleggen.
Ik heb MP in Ninja en Walstreet for Windows maar kijk ernog niet zoveel naar

• Bakstenen
20 sept 2015 20:14 #11536 door Bakstenen

bubbeltrader schreef : ff .. vragen
welke browser gebruiken jullie?

ik heb oa Firefox, maar die geeft nu regelmatig zwarte schermen en moet opnieuw opstarten.
Chrome .. gebruik ik liever niet (Google)
en ik denk aan Pale Moon of Safari, maar die is erg beperkt

Ik heb Chroome en bevalt mij best ja Google maar wat weet jij van Ome Bill die elke week wat op je pc gooit of snuffeld met excuus dit is een update?

• Bakstenen
20 sept 2015 20:12 #11535 door Bakstenen
Zo weer terug in het beloofde land net als zoveel anderen :silly:
Mooie reis geweest van zon tot en met sneeuw.
@sunshine zag een advertentie dat je de Galaxy note zat was ,was deze van jou? ik heb de 1 nog en ben er tevreden mee vind het nog zonde om de nieuwste te kopen.
Dan de beurs ja we zitten in een :bear: markt heb nog een paar trades gedaan na de rente verhoging durfde niet alvast ervoor een order in te leggen omdat je nooit weet welke spike er komt dus de andere dag maar gedaan vanwege tijds verschil moest ik al een order ingeven voordat de beurs was geopend heb de DOW en DAX gedaan de AEX niet de eerste Turbo was de 441 even uit mijn hoofd en dat vond ik te ver weg,ik krijg steeds meer het gevoel dat we een gelijk jaar krijgen als 1987 maar goed aan gevoel heb je niets.
En dat we een klap krijgen ben ik van overtuigd allen wat heb je eraan? zelfde als dat je weet de rente wordt niet verhoogd maar dan nog weet je de reactie erop nog niet,zelfde als de Irak oorlog voordat die begon zat iedereen short en toen die begon zou je denken nu gaan de koersen naar beneden en nee ze vlogen omhoog.
Zelf ga ik ervan uit dat de markt gewoon de rente zelf omhoog gaat verkopen m.a.w er worden steeds meer obligaties verkocht wat een rente verhoging inhoud en wie is er zo gek om deze te kopen?misschien de FED maar die heeft er al zo veel.
En dan de besluiteloosheid in Europa nu is gebleken wat het inhoud helemaal niets we schuiven het op de armste landen af met het motto "zo hebben we het afgesproken"ja lekker verhaal als je midden in Europa woont heb je de bootjes niet met vluchtelingen i.p.v deze landen te helpen met opvang en gelijk de gelukzoekers eruit halen voorkom je al een hele instroom en je hoort niets meer van Lampedusa,begrip mij niet verkeerd vluchtelingen die moet je opvangen maar er moet wel een balans zijn en die is nu zoek en de politici lopen weer voorop met kom maar we hebben plek maar zelf wonen zi in een stad waar de kampen echt niet komen.
En het verhaal van dat we straks handen tekort komen geloof ik ook niet dat werd ook gezegd van de verpleegsters een tig jaar geleden nu we weten hoeveel we er nu teveel hebben.

• Bakstenen
18 sept 2015 22:46 #11534 door ArnoB
Iedereen een fijn weekend

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
18 sept 2015 17:29 #11533 door bubbeltrader
oke, bedankt..
een prettig weekend
(y)

• bubbeltrader
  • bubbeltrader's Profielfoto
18 sept 2015 16:51 #11532 door Linkerbaan
MS Edge
geen problemen
alleen soms start deze site ff niet op maar is altijd al zo geweest :oops:
geen probleem met andere websites

• Linkerbaan
  • Linkerbaan's Profielfoto
18 sept 2015 16:42 - 18 sept 2015 16:43 #11531 door bubbeltrader
ff .. vragen
welke browser gebruiken jullie?

ik heb oa Firefox, maar die geeft nu regelmatig zwarte schermen en moet opnieuw opstarten.
Chrome .. gebruik ik liever niet (Google)
en ik denk aan Pale Moon of Safari, maar die is erg beperkt
Laatst bewerkt: 18 sept 2015 16:43 door bubbeltrader.

• bubbeltrader
18 sept 2015 16:40 #11530 door bubbeltrader
AEX volgt... wordt sterk bepaald door financials en RDS

• bubbeltrader
18 sept 2015 16:38 #11529 door Linkerbaan
15 min candle aex om 14.15 is geen typische ws lijn candle
die is misschien daarnet gevormd

• Linkerbaan
  • Linkerbaan's Profielfoto
Tijd voor maken pagina: 0.688 seconden