Day Trading
En er weer uit vertrouw het niet was denk een zwaai naar beneden om wat longs eruit te gooien ,Binck heeft weer goed verdiend aan mij vandaag maar ik ookBakstenen schreef :
En weer ingestaptBakstenen schreef : Ben er maar even uitgestapt

Ga happie doen
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Bakstenen
-
En weer ingestaptBakstenen schreef : Ben er maar even uitgestapt
- Bakstenen
-
- Bakstenen
-
dacht die is nog ver weg maar we zijn er bijna de low was 9699,5 FDAX al vanaf de high 3% ingeleverd .Bakstenen schreef : Fdax zelfde verhaal ,9700 is volgende steun en dan 9312
Rotte is dat de Turbo,s duur worden tenminste de short heb vanmorgen al door gerold maar er zijn alleen nog maar duurdere is ook een manier om je in te dekken als bedrijf want krijg je een uptick of in de nacht ben je meer kwijt alsdat je wilt
- Bakstenen
-
Ja lees vanmorgen dat afgekeurde auto,s die tot loss zijn worden verscheept naar Roemenie daar worden opgekalefaterd en weer als bijna nieuw worden verkocht in Nederland dat kan omdat vanwege EU regels de norm is als het in een EU land is gekeurd deze overal hetzelfde is,

- Bakstenen
-
-
-
Bakstenen schreef :
Ja ik kan er nog geen vinger opleggen met de FDAX kan ik het nog begrijpen vanwege Volkswagen is natuurlijk ook gekkenwerk wie verzint zoiets dat komt altijd uit ik begrijp die CEO,s niet die de boel belazeren om maar bonussen te innenLinkerbaan schreef : maar wat?
-
-Bakstenen schreef : EN dan vraag je jezelf af waarom zakt de ES even hard mee als de FDAX? er moet wat aan de hand zijn wat insiders al weten
Ja ik kan er nog geen vinger opleggen met de FDAX kan ik het nog begrijpen vanwege Volkswagen is natuurlijk ook gekkenwerk wie verzint zoiets dat komt altijd uit ik begrijp die CEO,s niet die de boel belazeren om maar bonussen te innenLinkerbaan schreef : maar wat?
-
-Bakstenen schreef : EN dan vraag je jezelf af waarom zakt de ES even hard mee als de FDAX? er moet wat aan de hand zijn wat insiders al weten
- Bakstenen
-
-
-
Bakstenen schreef : EN dan vraag je jezelf af waarom zakt de ES even hard mee als de FDAX? er moet wat aan de hand zijn wat insiders al weten
- Bakstenen
-
- Bakstenen
-
de ES is uit de F flag gevallen en ook weer lagere lows gemaakt 1935,75 was ook een steun maar daar prikte de koers even doorheen misschien een aanwijzing?
- Bakstenen
-

- ArnoB
-

=
-
Fred schreef :
ArnoB schreef :
Idd, nu kunnen we versneld de recente bodems aanvallenLinkerbaan schreef : Da's mooi, dan kunnen we ook weer diep zakken
Hallo, kunnen jullie ff wachten tot ik weer thuis ben a.u.b.?!
- ArnoB
-