Day Trading
Spin schreef : @Fred, ik dacht al zoiets, ziet er ook zo onverzorgd uit vergeleken bij de andere coaches.
geen geld voor een scheerapparaat?
Laten we het zo stellen: hij heeft inderdaad zijn uiterlijke verschijning niet geheel en al mee en ik kan me ook niet geheel en al aan de indruk onttrekken dat hij niet zo makkelijk geld uit geeft (althans zijn eigen geld), tenzij aan iets waaraan hij denkt status te kunnen ontlenen..
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Fred
-
geen geld voor een scheerapparaat?
- Spin
-
Spin schreef : goedemorgen!
Ik post niet veel, lees wel mee.
Jullie hebben het telkens over dat spel van BNP Paribas.
Heb even naar de coaches gekeken maar wie van deze coaches is nu de buurman waar telkens over gesproken wordt??
ik heb een plaatje bijgevoegd, misschien kan iemand hier duidelijkheid over geven?
Kijk eens naar de laatste foto en het bijbehorende resultaat.

Ene Guy B. van US-Markets, een abo verkopertje die op zijn site schermt met resultaten van 500 tot over de 1000%.
Je zal maar zo'n coach hebben

- Fred
-
Ik post niet veel, lees wel mee.
Jullie hebben het telkens over dat spel van BNP Paribas.
Heb even naar de coaches gekeken maar wie van deze coaches is nu de buurman waar telkens over gesproken wordt??
ik heb een plaatje bijgevoegd, misschien kan iemand hier duidelijkheid over geven?
- Spin
-
voor dax: die is op dagniveau al teruggetest (10650) maar de 10420 nog niet
-
-
Linkerbaan schreef : ik heb 454,8 staan
maar ja, misschien is het weer te logisch
oktober is altijd tricky
-
-Fred schreef :
Linkerbaan schreef : vaak zie je dat als we door eem steun zakken, dat er iets later dat niveau even wordt teruggetest.
Als je de daggrafiek pakt, dan moeten we volgens mij de 8 juli bodem nog ff terugtesten
Ruim 455 dus?
het SP uptrendkanaal was niet af
en de aex cash 15 min sloot gistermiddag met valse doorbraak candle steunlijn (dus sloot niet eronder)
dan nog was de UPmove wel weer een typisch expi week overdrijf modus
zoals SP uptrendkanaal er nu voor staat, kan er gewerkt worden aan afronding ervan, zou geldig zijn.
Maar het kan ook nog iets up evt
maar ja, misschien is het weer te logisch
oktober is altijd tricky
-
-
Fred schreef :
Linkerbaan schreef : vaak zie je dat als we door eem steun zakken, dat er iets later dat niveau even wordt teruggetest.
Als je de daggrafiek pakt, dan moeten we volgens mij de 8 juli bodem nog ff terugtesten
Ruim 455 dus?

- ArnoB
-
Bakstenen schreef :
het is de vraag is het short covering dan duiken we morgen omlaag of zijn het gewoon kopers die een tijdje op een dip hebben gewachtArnoB schreef : Zo, de groene hulk is weer tevoorschijn gekomen, morgen zijwaarts/licht omhoog? en dan rijp voor een voorzichte daling
![]()
Meestal is het voor/bij maand- of kwartaalexp. stijgen en na 16.00 hr. down.
- Fred
-
Ruim 455 dus?
- Fred
-
het is de vraag is het short covering dan duiken we morgen omlaag of zijn het gewoon kopers die een tijdje op een dip hebben gewachtArnoB schreef : Zo, de groene hulk is weer tevoorschijn gekomen, morgen zijwaarts/licht omhoog? en dan rijp voor een voorzichte daling
![]()
- Bakstenen
-

- ArnoB
-
Is echt een flipperkast,maar alle indexen tegen weerstanden aan gaat dit door of morgen het nekkie eraf,wat de reden is weet ik nog niet maakt ook niets uit het staat erLinkerbaan schreef : Toch eerst 454 zone, terugtest bodem juli??
(Bas)
- Bakstenen
-
(Bas