Day Trading
Gompie schreef : Kan iemand uitleggen wat fluxtrading is? Wel eens van gehoord maar kan geen informatie vinden.
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- gretsch
-
- Gompie
-
Die laat ik leeg staan, leuk voor het TT leauge klassement, wat er ook gebeurt, blijvend groen haha

ofwel ik neem daar maar geen abo, bij dit TT forum zit kennis genoeg!
Iedereen bedankt voor de mooie posts

Fred schreef : Wat ik overigens wel knap vind van deze coach, is dat hij een nieuwe dimensie aan het beroep colporteur c.q. abonnementen verkoper heeft toegevoegd.
Hij heeft n.l de in de loop der jaren vergaarde kennis uit zijn vorige beroepen toegepast op zijn huidige handel.
Wat heeft hij gedaan?
Hij heeft zijn horeca ervaring, opgedaan in het stamineke van zijn ouders, in de strijd geworpen door een abonnementen menu op te stellen voor iedere smaak c.q. beurs. Je moet er maar op komen.
Zo zijn er de volgende gerechten verkrijgbaar:
- de alles of niets schotel (een surprise menu) voor degen die (al dan niet financieel) af willen vallen
- een Pollepel combi menu, bereid door chef Pollepel en geserveerd door uitbater Guy. Een maaltijd voor de klant die weet dat een goede maaltijd wat kost
- Guy trading, een dagschotel met koffie en kater (i.p.v. poescafé) toe
- Pollepeltje trading, een dagsoep voor degenen die niet van een haar in de soep uit de baard van de uitbater houden
- en tenslotte de systeem trading maaltijd, vers uit de magnetron.
Kijk vooral dat laatste verraadt de ervaring van deze uitbater uit zijn carriere als elektrieker. Hij heeft de magnetron namelijk geheel zelf ontworpen en eigenhandig gebouwd.
En last but not least: je moet er maar opkomen en erg innovatief zijn om een richting op de beurs op 5 verschillende manieren op de kaart te zetten en te verkopen.
- Spin
-
Gisteren getweet
UsdCad possible buy at 1.2850-60
twitter.com/cees49
Moet nu helaas weg
- C49
-
- C49
-
maar kan evengoed nog even naar 1.14 om stops te nemen.
Maar qua risk reward is het een goede trade .
En dat is het enige wat van belang is.
Linkerbaan schreef : Ik zit er ook al in, KD 1,292?
-
-C49 schreef : Short Euro/Dollar, let's see if we can break 1.1350-60 zone today.
- C49
-
Dan graag wat voorbeeldenFluxtrader schreef : Ik las laatst hier dat iemand zich afvroeg hoe het met mijn fluxtrading ging. Nou, ik kan je zeggen voortreffelijk. De laatste weken/maanden zijn ideaal geweest voor het toepassen van mijn strategy. Flink omlaag en weer een rally.
Dus mijn strategy leeft.
- Bakstenen
-
Dus mijn strategy leeft.
- Fluxtrader
-
-
-
C49 schreef : Short Euro/Dollar, let's see if we can break 1.1350-60 zone today.
Hij heeft n.l de in de loop der jaren vergaarde kennis uit zijn vorige beroepen toegepast op zijn huidige handel.
Wat heeft hij gedaan?
Hij heeft zijn horeca ervaring, opgedaan in het stamineke van zijn ouders, in de strijd geworpen door een abonnementen menu op te stellen voor iedere smaak c.q. beurs. Je moet er maar op komen.
Zo zijn er de volgende gerechten verkrijgbaar:
- de alles of niets schotel (een surprise menu) voor degen die (al dan niet financieel) af willen vallen
- een Pollepel combi menu, bereid door chef Pollepel en geserveerd door uitbater Guy. Een maaltijd voor de klant die weet dat een goede maaltijd wat kost
- Guy trading, een dagschotel met koffie en kater (i.p.v. poescafé) toe
- Pollepeltje trading, een dagsoep voor degenen die niet van een haar in de soep uit de baard van de uitbater houden
- en tenslotte de systeem trading maaltijd, vers uit de magnetron.
Kijk vooral dat laatste verraadt de ervaring van deze uitbater uit zijn carriere als elektrieker. Hij heeft de magnetron namelijk geheel zelf ontworpen en eigenhandig gebouwd.
En last but not least: je moet er maar opkomen en erg innovatief zijn om een richting op de beurs op 5 verschillende manieren op de kaart te zetten en te verkopen.
- Fred
-
Ik onthoud me van commentaar
Zie hier een opzetje aex 15 min....
Ik heb even een fibo getrokken naar top 454,5 als we die zouden halen, (bodem 8 juli)
kijk eens hoe dan de retracements komen te liggen!
De 61 precies op het 423 zone gap
Let op: is hobby dit soort voorspellingen

Commentaar/aanvullingen WELKOM!
best schokkend
- Spin
-
is het je trouwens nooit opgevallen dat eerder genoemde coach zijn dagelijkse update altijd begint met:
Beste beleggers (waarmee hij waarschijnlijk bedoeld: geldschieters, gokkers, onnozelaars), gevolgd door een ,-teken en het woord "Gisteren" met een hoofdletter. Op deze manier loopt de geachte lezer altijd een dag achter omdat de coach slechts een verslag van de dag tevoren doet i.p.v. van een voorspelling voor de komende dag te geven. Uiteraard voorkomt de coach op deze wijze dat hem foute voorspellingen kunnen worden aangewreven, zoals ook duidelijk blijkt uit zijn uiteraard NIET gemanipuleerde winstpercentages.
Het gezegde: "die is niet van gisteren", geldt dus helaas niet voor hem en zijn dagelijkse update.
- Fred
-
- C49
-
Haahaha erg lollig dit plaatje. Nu moet ik zeggen dat ik zelf het niet best doe momenteelSpin schreef : goedemorgen!
Ik post niet veel, lees wel mee.
Jullie hebben het telkens over dat spel van BNP Paribas.
Heb even naar de coaches gekeken maar wie van deze coaches is nu de buurman waar telkens over gesproken wordt??
ik heb een plaatje bijgevoegd, misschien kan iemand hier duidelijkheid over geven?

- ArnoB
-