Deze site maakt gebruik van cookies om het beste gebruikersgemak te garanderen.

Day Trading

19 okt 2015 02:53 #12313 door Gompie

gretsch schreef : voor morgen usd/cad
BUY @ 1.29157
TP @ 1.29475
SL @ 1.28255
eur/usd en gbp/usd geen trade ( gemixte signalen, dus geen trade)

Ga je volgen. Ben benieuwd. Leuk initiatief.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

• Gompie
  • Gompie's Profielfoto
18 okt 2015 23:32 #12312 door gretsch
voor morgen usd/cad
BUY @ 1.29157
TP @ 1.29475
SL @ 1.28255
eur/usd en gbp/usd geen trade ( gemixte signalen, dus geen trade)

• gretsch
  • gretsch's Profielfoto
18 okt 2015 17:28 #12311 door Bakstenen

Gompie schreef :

Bakstenen schreef : ben even bezig geweest in PS maar lukt mij niet om de heikin ashi op89 ticks te zetten en ook niet om de wma in een grafiek te krijgen,moet mij er toch in gaan verdiepen,maar binnen kort krijgen we nano kan ik weer beginnen

Gaat ook niet lukken. Er is geen data aanvoer. Vaak in het weekend geen verbinding.

oke, bedankt ga het morgen eens bekijken

• Bakstenen
  • Bakstenen's Profielfoto
18 okt 2015 17:21 #12310 door Gompie

Bakstenen schreef : ben even bezig geweest in PS maar lukt mij niet om de heikin ashi op89 ticks te zetten en ook niet om de wma in een grafiek te krijgen,moet mij er toch in gaan verdiepen,maar binnen kort krijgen we nano kan ik weer beginnen

Gaat ook niet lukken. Er is geen data aanvoer. Vaak in het weekend geen verbinding.

• Gompie
  • Gompie's Profielfoto
18 okt 2015 17:07 #12309 door Bakstenen
ben even bezig geweest in PS maar lukt mij niet om de heikin ashi op89 ticks te zetten en ook niet om de wma in een grafiek te krijgen,moet mij er toch in gaan verdiepen,maar binnen kort krijgen we nano kan ik weer beginnen

• Bakstenen
18 okt 2015 16:44 #12308 door Gompie

Bakstenen schreef :

Gompie schreef :

Bakstenen schreef : @Gompie,
ik heb Ninja Trader en echt ik snap niet wat je bedoeld met 2 WMA open en sluiten als ik zie bijlage 2 wma invoer zie ik toch echt een lijn kan ook niet anders

Dan heeft Ninja Trader die mogelijkheid niet. Kan het me nauwelijks voorstellen. Je ziet bij mij wel die lijntjes. Als je een WMA aanbrengt heb je toch de mogelijkheid om een open of close indicator aan te brengen? Kan volgens mij zelfs in MT4

je zag het in de bijlage maar welk platform heb jij ?

Pro Station WHS. Zie bijlagenn

Bijlagen:

• Gompie
  • Gompie's Profielfoto
18 okt 2015 16:42 #12307 door Bakstenen

Gompie schreef :

ik heb Ninja Trader en echt ik snap niet wat je bedoeld met 2 WMA open en sluiten als ik zie bijlage 2 wma invoer zie ik toch echt een lijn kan ook niet anders

Dan heeft Ninja Trader die mogelijkheid niet. Kan het me nauwelijks voorstellen. Je ziet bij mij wel die lijntjes. Als je een WMA aanbrengt heb je toch de mogelijkheid om een open of close indicator aan te brengen? Kan volgens mij zelfs in MT4

je zag het in de bijlage maar welk platform heb jij ?

• Bakstenen
18 okt 2015 16:38 #12306 door Gompie

• Gompie
  • Gompie's Profielfoto
18 okt 2015 16:33 #12305 door Bakstenen
@Gompie,
Bijlagen:

• Bakstenen
18 okt 2015 13:08 - 18 okt 2015 13:11 #12304 door Gompie

Bakstenen schreef : @LB,
de vraag is altijd met een MA wanneer neem je winst? en met hoeveel stap je in en dan zijn er nog veel valse signalen,hier de AEX 200 met de pijlen erin die als de cross er is een signaal geeft hoop dat het te zien is,dus niet effe kijken als ik de grafiek in kortere periodes knip

Doe alleen trades tussen ca. 0800 en 1030 uur. Al die lange termijn grafieken interesseren me niet. Gewoon met de trend mee. Noem het scalpen, maar kan ook langer in een trade zitten, hangt helemaal van de trend af, half uur of langer. Mag niet te lang duren, anders is de koffie koud . hahahahaha
Laatst bewerkt: 18 okt 2015 13:11 door Gompie.

• Gompie
  • Gompie's Profielfoto
18 okt 2015 12:54 #12303 door gretsch
ik wil graag even een toelichting geven hoe ik mijn dagtrade's doe ( die ik hier ga plaatsen de komende drie weken)
meestal trade ik eur/usd, gbp/usd en usd/cad.
sávonds na 11 uur bekijk ik de richting, daar heb ik een indicator voor in de 1H chart, zie plaatjes.
vervolgens bereken ik de range ook wel trading range genoemd, daar heb ik een gann formule voor, met een middenpunt, dat is de koers om plm 11 uur en een hoog en een laag.
en dan zet ik mijn trade uit voor de volgende dag met een SL en TP.
het komt soms voor dat ik geen vertrouwen heb in mijn indicator, omdat ik denk dat de koers de andere kant op zal gaan, dan doe ik die trade niet maar pak dan een ander valutapaar waar het naar mijn idee duidelijker is.
het is allemaal niet zo ingewikkeld, eigenlijk heel simpel
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Bakstenen

• gretsch
  • gretsch's Profielfoto
18 okt 2015 11:43 - 19 okt 2015 02:46 #12302 door Gompie

Bakstenen schreef :

Gompie schreef :

Bakstenen schreef : Gompie,
jij zegt da je werkt met een wma 21 en de andere? en als ik het goed lees met 89 ticks dus een candle is 89 ticks.

Beter lezen :) 2 WMA's 21. close en sluiten. Plaats er nog een slow stoch 21/9/5 onder en voila. traden maar met HA candlles, Vertel nu niet dat dit geen sinpel systeem is.

Gompie,heb ik gelezen maar als ik 2 wma in een grafiek zet 21 dan krijg ik toch echt maar een lijn te zien dat bedoelde ik er moet er nog een zijn anders heb je nooit een cross

En wat zie je dan in mijn grafiekje? 2 crossende lijnen. Ja toch? Lees even terug wat ik schreef 2 WMA's 21. open en sluiten.
Bijlagen:
Laatst bewerkt: 19 okt 2015 02:46 door Gompie.

• Gompie
  • Gompie's Profielfoto
18 okt 2015 11:08 - 18 okt 2015 11:13 #12301 door Bakstenen
@LB,
de vraag is altijd met een MA wanneer neem je winst? en met hoeveel stap je in en dan zijn er nog veel valse signalen,hier de AEX 200 met de pijlen erin die als de cross er is een signaal geeft hoop dat het te zien is,dus niet effe kijken als ik de grafiek in kortere periodes knip
Bijlagen:
Laatst bewerkt: 18 okt 2015 11:13 door Bakstenen.

• Bakstenen
18 okt 2015 10:57 #12300 door Bakstenen

Gompie schreef :

Bakstenen schreef : Gompie,
jij zegt da je werkt met een wma 21 en de andere? en als ik het goed lees met 89 ticks dus een candle is 89 ticks.

Beter lezen :) 2 WMA's 21. close en sluiten. Plaats er nog een slow stoch 21/9/9 onder en voila. traden maar met HA candlles, Vertel nu niet dat dit geen sinpel systeem is.

Gompie,heb ik gelezen maar als ik 2 wma in een grafiek zet 21 dan krijg ik toch echt maar een lijn te zien dat bedoelde ik er moet er nog een zijn anders heb je nooit een cross

• Bakstenen
18 okt 2015 09:39 - 18 okt 2015 09:41 #12299 door Linkerbaan
@Flux

nou ik heb weer zo'n gevalletje:
ik nam vrijdagmiddag inderdaad een redelijke short positie mee, die meldde ik volgens mij ook.
Maar ik begon nattigheid te voelen na de stijging vrijdag na 16.30 uur en heb een sell order met limiet ingegeven (kleine winst) om toch de exposure te verlagen en guess what, die is rond 20.00 uur gegaan. Was ik niet bij, was niet meer ingelogd, niet meer gemeld.
Dus ja inderdaad is de short positie nu niet meer zo groot, zonder te melden.
En wie weet krijg ik daar maandag wel spijt van.

Succes
Laatst bewerkt: 18 okt 2015 09:41 door Linkerbaan.

• Linkerbaan
  • Linkerbaan's Profielfoto
18 okt 2015 09:31 - 18 okt 2015 09:32 #12298 door Linkerbaan
Soms ga je in het weekend eens het hele lange termijn plaatje bekijken.....
En ik laat even een heel simpel uitgekleed plaatje zien, de dax daggrafiek met MA200.

Niemand weet wanneer een crash begint. Er zijn tal van argumenten dat ie feitelijk nu al begonnen is, en ook tal van argumenten waarom de beurs nog verder UP zou kunnen. Maar het is toch iets om in het achterhoofd te houden.
Bijlagen:
Laatst bewerkt: 18 okt 2015 09:32 door Linkerbaan.

• Linkerbaan
  • Linkerbaan's Profielfoto
Tijd voor maken pagina: 1.583 seconden