Day Trading
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- ArnoB
-
de markt heeft altijd gelijk.
- gretsch
-
Circum schreef :
Circum schreef : (...)
Aan de relatief lange LowerShadow van de slotcandles is te zien dat tegen het sluiten van de markt de kopers de overhand hadden. Waarschijnlijk weten we vanavond al of ze daar goed aan hebben gedaan.
Vooralsnog zijn de kopers van gistermiddag spekkoper …. de bulls hebben meer dan 50% van de daling goed gemaakt
Maar toch …. na de LowerLow op 405.60 lijkt een LowerHigh het meest voor de hand te liggen.
De AEX en de CAC hebben de High van begin deze week alweer opwaarts uitgenomen De DAX loopt achter maar lijkt met een inhaalrace bezig.
Niks LowerHigh dus …. direct door naar een HigherHigh ….
De basis regels heb ik, enkele jaren terug, vertaald uit de officiële website van de WolfWave
( www.wolfewave.com ).
gretsch schreef : @ Zigo,
je hebt helemaal gelijk Zigo, volgens de wolve wave regels klopt het niet wat ik geplaatst heb.
toch blijf ik erbij dat de koers verder naar beneden gaat uiteindelijk, maar goed, niets is zeker, zeker de afgelopen tijden niet met al die mega schommelingen.
voor een paar dagen terug ben ik short gegaan met een kleine pos. op 9443,10 en gisteren heb ik shorts bijgekocht op 9271,90.
gaat de koers weer verder up boven de 9450, dan stap ik eruit en heb ik pech gehad en was mijn visie verkeerd.
- Zigo
-
je hebt helemaal gelijk Zigo, volgens de wolve wave regels klopt het niet wat ik geplaatst heb.
toch blijf ik erbij dat de koers verder naar beneden gaat uiteindelijk, maar goed, niets is zeker, zeker de afgelopen tijden niet met al die mega schommelingen.
voor een paar dagen terug ben ik short gegaan met een kleine pos. op 9443,10 en gisteren heb ik shorts bijgekocht op 9271,90.
gaat de koers weer verder up boven de 9450, dan stap ik eruit en heb ik pech gehad en was mijn visie verkeerd.
- gretsch
-
Bijlage niet gevonden
Bijlage niet gevonden
- Zigo
-
gretsch schreef : Hallo, Traders/lezers,
heb weer een mooie wolve wave, met weinig risico, stop een klein beetje boven de rode lijn, TP een flink eind onder golfje 3
dit is de dax chart 30min.
Bijlage niet gevonden
- Zigo
-
heb weer een mooie wolve wave, met weinig risico, stop een klein beetje boven de rode lijn, TP een flink eind onder golfje 3
dit is de dax chart 30min.
Bijlage niet gevonden
- gretsch
-
- Marcelaccra
-
Circum schreef : (...)
Aan de relatief lange LowerShadow van de slotcandles is te zien dat tegen het sluiten van de markt de kopers de overhand hadden. Waarschijnlijk weten we vanavond al of ze daar goed aan hebben gedaan.
Vooralsnog zijn de kopers van gistermiddag spekkoper …. de bulls hebben meer dan 50% van de daling goed gemaakt
Maar toch …. na de LowerLow op 405.60 lijkt een LowerHigh het meest voor de hand te liggen.
Zigo schreef : Verder zuid?
Bijlage niet gevonden
- Fluxtrader
-
Bijlage niet gevonden
- Zigo
-
De AEX kent een correctie die – in ieder geval tot nu toe – net iets boven een 38.2% fibo-retracement is blijven hangen. De Dax wist de 50% al te halen en de CAC kon niet los komen van de 38.2% retracement. Nog niet echt spectaculair dus.
Wel stormen de drie indices in de ¼-daggrafiek direct door naar een LowerLow. Meestal zien we eerst een LowerHigh maar daar hadden de bears blijkbaar niet het geduld voor.
Circum schreef : 'Je moet even bijblijven voor het beste resultaat' ..... dat was de eerste price target …. toch zo'n 200 pips
Circum schreef : Sommigen zijn ook sceptisch over Harmonic Patterns. Dus op het gevaar af ook met pek en veren te worden ingesmeerd …..
Op de blog was afgelopen weekend de daggrafiek van de EURO/USD zien met daarin een bearish Bat Pattern. Het 'paartje' stond toen nog op 1.1256.
Inmiddels ziet het plaatje er zo uit. De eerste price target is tot op 30 pips benaderd en dat zijn vanaf het moment van publiceren toch al gauw 170 pips lager.
www.tradingtalk.nl/index.php/artikelen/j...gevend-handelen-twee
De moeite waard om te lezen.
- ArnoB
-