Deze site maakt gebruik van cookies om het beste gebruikersgemak te garanderen.

Day Trading

24 feb 2016 10:21 #14812 door ArnoB
Op weg naar de 400

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
24 feb 2016 10:06 - 24 feb 2016 10:07 #14811 door Circum

Trendveranderingen zijn per definitie het eerst zichtbaar in kleinere timeframes. De AEX plaatst in de 30'-chart op 420.00 een LowerHigh en doorbreekt vervolgens de laatste low (415.95). Met een patroon van LH/LL zit dit timeframe daarmee in een downtrend.
De neerwaartse trend wordt in de grafiek nog eens bevestigd door de andere hulpmiddelen om de trendrichting vast te stellen.
Nu ook nauwlettend volgen of de 60'-chart dit beeld gaat overnemen en of de kleinere timeframes dit niet gaat ontkrachten.
Laatst bewerkt: 24 feb 2016 10:07 door Circum.

• Circum
  • Circum's Profielfoto
24 feb 2016 09:19 #14810 door Fred
Foei foei Fluxke/Kie toch,

Vergeten dat ik u indertijd via p.m. heb geprobeerd te helpen door te wijzen op de gevaren van uw z,g, systeem en dat ik u suggesties aan de hand heb gedaan om uw kans van slagen te vergroten en verliezen te beperken?!
De mailtjes die ik terug kreeg waren uitermate nietszeggend, getuigden van onwil om open te zijn en waren ondermaats.
Dat ik het via p.m. deed was om u pek en veren te besparen.
Ik zal zo netjes zijn om ze hier niet te plaatsen.
Alleen nu niet meer janken hier hè! Voor mij ben je duidelijk door de mand gevallen.

Fluxtrader schreef : Waarom zou ik mijn resultaten hier neerpennen? Wordt het dan geloofd of opnieuw in twijfel getrokken?
Hoeveel anderen zijn hier zo transparant?
De meeste roepen vrijblijvend iets en als het uitkomt slaan ze zichzelf op de borst, komt het niet uit dan doen ze het zwijgen ertoe.

• Fred
  • Fred's Profielfoto
24 feb 2016 08:54 #14809 door Marcelaccra
Ja, Jan uw stukjes worden ongetwijfeld gelezen.
Lees enkel TT en vroeger beursklets omdat hier verborgen propaganda ontbreekt
Dit is mijn manier om bij te leren. Geef nooit feedback omdat mij dus de nodige kennis ontbreekt..
“Mijn systeem” met weekopties is dus simpel en zal geklasseerd worden onder F.
Ooit geabonneerd op automatisch traden (emoties uitschakelen) in no time 20000€ kwijt.
Terwijl op hun site steeds winst gemaakt werd, maar ja ik bleek niet de juiste robot ingeschakeld te hebben. Elke week werd er een nieuwe robot geboren
Neem nu nog enkel abonnement bij NO cure , NO pay als je zulk een kent , laat het mij weten.
Bye the way Veel bewondering voor bubbel.

• Marcelaccra
  • Marcelaccra's Profielfoto
24 feb 2016 08:48 #14808 door Circum

JanS schreef : Circum, ik ken Fred, ik heb hem ontmoet bij hem thuis, en laat ik je dit vertellen, dat is een heel ander mens (veel aangenamer mens!) dan de ervaring die ik heb met Guy.
Fred vertrouw ik 200%, naast Guy durf ik nog niet op klaarlichte dag op de markt te lopen; om maar even een statement neer te zetten.
Jan S.

In het ‘engelands’ weten ze dat mooi te zeggen

• Circum
  • Circum's Profielfoto
24 feb 2016 08:38 #14807 door Fluxtrader
Waarom zou ik mijn resultaten hier neerpennen? Wordt het dan geloofd of opnieuw in twijfel getrokken?
Hoeveel anderen zijn hier zo transparant?
De meeste roepen vrijblijvend iets en als het uitkomt slaan ze zichzelf op de borst, komt het niet uit dan doen ze het zwijgen ertoe.

• Fluxtrader
  • Fluxtrader's Profielfoto
23 feb 2016 23:35 #14806 door Fred
Als de wind uit het oosten komt dan blijf ik nog maar even hier
En als de aex uit het noorden hier heen komt dan zal ik hem warm ontvangen. ;) ;)

Succes Zigo..

Zigo schreef : @ Fred
Je wil het niet weten en aan jou durf ik het niet te vragen. Wind uit het oosten brrr.
AEX komt het meer uit het noorden, dus de koersen komen uw richting uit. B)

• Fred
  • Fred's Profielfoto
23 feb 2016 23:33 #14805 door Fred
:lol: ;) (y)

Circum schreef : Pas maar op Gompie …. puur hypothetisch maar …. zou ook Fred misschien Kie/Fluxke zijn ….

Fred schreef : (...) hij enorme winsten mee genereerd (…)
(…) die (…) vertaald dat naar (…)

dat taalgebruik …. aan wie doet dat denken???
Nogmaals, geheel hypothetisch natuurlijk …. Kie/Fluxke/Freddie?? ... :P :P

• Fred
  • Fred's Profielfoto
23 feb 2016 23:17 #14804 door JanS
Mensen, ik heb een stukje neergepend afgelopen weekend, wat eens heel anders is dan wat ik anders neerpen.
Nam best wel een stevig kwartiertje in beslag.
Nu heb ik het hier geplaatst en ook op diverse andere fora en op mijn site.
Op de fora die ik na kan kijken, wordt het echt heel vaak bekeken/gelezen.
Op mijn eigen website, waar het artikeltje ook staat, kan ik ook zien dat het vaak wordt bekeken / gelezen.
Bij elkaar meer dan duizend keer, en dan denk je dat je de lezer er kennelijk een plezier mee doet, ofwel .. het ligt in hun interesse sfeer.
Nu is er best een en ander aan te merken op hetgeen ik geplaatst heb (zeker taalkundig) maar tot nu toe ..... geen enkele reactie op het stukje zelf.
Wordt het wel echt gelezen denk je dan.
En dan denk je .. moet ik er wel mee doorgaan?
Een en ander kost best wel wat tijd, en ik wil niet de mensen dingen door hun strot duwen waar ze wellicht geen voordeel in zien.
Daarnaast heb ik me weer ingeschreven voor een cursus die zes maanden in beslag gaat nemen ( ik wil me graag een beetje ontwikkelen op oudere leeftijd ;) ) en dat kost ook tijd.
Zien jullie hier heil in wat ik schrijf en neerzet, of zeg je van: leuk maar laat maar zitten.
Gaarne een beetje feedback, wat vindt je van het stukje, wat mist er in, wat had je graag gezien?
.
Vriendelijke groet,
jan.

• JanS
  • JanS's Profielfoto
23 feb 2016 23:01 - 23 feb 2016 23:02 #14803 door JanS
Circum, ik ken Fred, ik heb hem ontmoet bij hem thuis, en laat ik je dit vertellen, dat is een heel ander mens (veel aangenamer mens!) dan de ervaring die ik heb met Guy.
Fred vertrouw ik 200%, naast Guy durf ik nog niet op klaarlichte dag op de markt te lopen; om maar even een statement neer te zetten.
.
Vriendelijke groet,
Jan S.
Laatst bewerkt: 23 feb 2016 23:02 door JanS.

• JanS
  • JanS's Profielfoto
23 feb 2016 20:00 #14802 door Zigo
Windrichting:

Bijlage niet gevonden

• Zigo
  • Zigo's Profielfoto
23 feb 2016 19:59 #14801 door Zigo
@ Fred
Je wil het niet weten en aan jou durf ik het niet te vragen. Wind uit het oosten brrr.
AEX komt het meer uit het noorden, dus de koersen komen uw richting uit. B)

• Zigo
  • Zigo's Profielfoto
23 feb 2016 19:47 #14800 door Circum

Vooralsnog vindt de EUR/USD steun in de zone die in december/januari maar liefst zes keer weerstand bood. Voor het vervolg wordt het nu interessant in welke richting de Falling Wedge gaat breken.

• Circum
  • Circum's Profielfoto
23 feb 2016 19:45 #14799 door Circum
Pas maar op Gompie …. puur hypothetisch maar …. zou ook Fred misschien Kie/Fluxke zijn ….

Fred schreef : (...) hij enorme winsten mee genereerd (…)
(…) die (…) vertaald dat naar (…)

dat taalgebruik …. aan wie doet dat denken???
Nogmaals, geheel hypothetisch natuurlijk …. Kie/Fluxke/Freddie?? ... :P :P

• Circum
  • Circum's Profielfoto
23 feb 2016 19:07 #14798 door Fred
Hoi Zigo,
je hebt gelijk, het is hier veel te mooi weer om te fluxen, Ik ga dus zo maar weer lekker naar buiten. Hoe is het weer in Oostende momenteel? Zit het voorjaar al in de lucht?
Groeten uit een zonnige en warme jachthaven in Almerimar..

equote="Zigo" post=14796]Refluxen

Fred schreef : Beste Gompie,
heb je al wat gehoord van Fluxke? Ik vermoed van niet.

Laten we nu eens van het volgende hypothetische gegeven uit gaan. Let wel, het is natuurlijk niet zo, maar gewoon stel dat het zo was.

Fluxke is Kie.
Kie is ziekelijk nieuwsgierig en wil alles weten wat er over hem geschreven wordt.
Kie kijkt daarom ook een aantal maal per dag op deze site.
Kie/Fluxke heeft diverse complexen,waaronder een groot minderwaardigheidscomplex i.v.m. zijn afkomst en opleiding (liever gezegd het gebrek daaraan).
Kie claimt evenals Fluxke een onfeilbaar systeem te hebben ontwikkeld waar hij enorme winsten mee genereerd en waarbij verlies onmogelijk is.
Beiden doen uiteraard heel geheimzinnig over hun systeem. logisch want het bestaat niet en beiden zijn sowieso gespeend van het nodige verstand om ook maar enig systeem te ontwikkelen.
Dus wat doet Kie/Fluxke....., die neemt met veel pijn in de portemonnee zelf een abonnement bij iemand die er meer verstand van heeft en vertaald dat naar een stuk of zeven z.g. eigen abonnementen die uiteraard allemaal op hetzelfde uit komen.
Verder plaatst hij dagelijks wat achterhaalde, nietszeggende opmerkingen over de vorige dag. Uiteraard gaat hij niet in op vragen van "leden" (lees slachtoffers) over opties, aandelen of futures, omdat hij die materie absoluut van geen kant beheerst.
Zelfs zijn gewaagde poging om een aandelen abonnement op te zetten toont duidelijk zijn gebrek aan enige kennis van de beurs aan.

Kortom hoe zou zo'n Kie/Fluxke nu jouw vraag over zijn niet bestaande systeem kunnen beantwoorden???
Nogmaals, bovenstaande is geheel hypothetisch en uiteraard hoop ik dat je wel een (ook al is het weer nietszeggend) antwoord krijgt. ;)

Gompie schreef : Kom op Fluxtrader. Je trekt je toch niets aan van Fred? Vertel wat over je systeem

Fred schreef : Dat zou inderdaad wel o leuk zijn, maar ik geef het weinig kans. Ik denk dat het antwoord dan is: dat heb ik jullie al verteld. :lol:

Gompie schreef : Natuurlijk stuur ik geen PM. We willen toch allemaal die informatie hier kunnen lezen.

Fred schreef : Stuur hem maar eens een p.m., dan kom je er vanzelf achter. ;)

Gompie schreef : @Fred. Kan het toch altijd proberen. Wie weet komt er iets zinnigs uit. Niet geschoten is altijd mis.

Fred schreef : Ach Gompie., je denkt toch niet dat je hier een zinnig antwoord op krijgt van dat wezen? :lol:
Laat staan dat je er iets van kunt bij leren.

Gompie schreef : Vraag Fluxtrader. Je hebt een systeem. Kun je daar iets meer over vertellen? Wil graag wat bijleren. Vroeg het al eerder, maar kreeg tot nu toen geen antwoord

Fluxtrader schreef : ?????? Wat heb ik misdaan om zo te schelden linkerbaan?

[/quote]

• Fred
  • Fred's Profielfoto
23 feb 2016 18:24 #14797 door Zigo
In de chemie is dit een reflux apparaat

Zigo schreef :

Bijlage niet gevonden

• Zigo
  • Zigo's Profielfoto
Tijd voor maken pagina: 0.697 seconden