Deze site maakt gebruik van cookies om het beste gebruikersgemak te garanderen.

Day Trading

23 feb 2016 18:23 #14796 door Zigo
Refluxen

Fred schreef : Beste Gompie,
heb je al wat gehoord van Fluxke? Ik vermoed van niet.

Laten we nu eens van het volgende hypothetische gegeven uit gaan. Let wel, het is natuurlijk niet zo, maar gewoon stel dat het zo was.

Fluxke is Kie.
Kie is ziekelijk nieuwsgierig en wil alles weten wat er over hem geschreven wordt.
Kie kijkt daarom ook een aantal maal per dag op deze site.
Kie/Fluxke heeft diverse complexen,waaronder een groot minderwaardigheidscomplex i.v.m. zijn afkomst en opleiding (liever gezegd het gebrek daaraan).
Kie claimt evenals Fluxke een onfeilbaar systeem te hebben ontwikkeld waar hij enorme winsten mee genereerd en waarbij verlies onmogelijk is.
Beiden doen uiteraard heel geheimzinnig over hun systeem. logisch want het bestaat niet en beiden zijn sowieso gespeend van het nodige verstand om ook maar enig systeem te ontwikkelen.
Dus wat doet Kie/Fluxke....., die neemt met veel pijn in de portemonnee zelf een abonnement bij iemand die er meer verstand van heeft en vertaald dat naar een stuk of zeven z.g. eigen abonnementen die uiteraard allemaal op hetzelfde uit komen.
Verder plaatst hij dagelijks wat achterhaalde, nietszeggende opmerkingen over de vorige dag. Uiteraard gaat hij niet in op vragen van "leden" (lees slachtoffers) over opties, aandelen of futures, omdat hij die materie absoluut van geen kant beheerst.
Zelfs zijn gewaagde poging om een aandelen abonnement op te zetten toont duidelijk zijn gebrek aan enige kennis van de beurs aan.

Kortom hoe zou zo'n Kie/Fluxke nu jouw vraag over zijn niet bestaande systeem kunnen beantwoorden???
Nogmaals, bovenstaande is geheel hypothetisch en uiteraard hoop ik dat je wel een (ook al is het weer nietszeggend) antwoord krijgt. ;)

Gompie schreef : Kom op Fluxtrader. Je trekt je toch niets aan van Fred? Vertel wat over je systeem

Fred schreef : Dat zou inderdaad wel o leuk zijn, maar ik geef het weinig kans. Ik denk dat het antwoord dan is: dat heb ik jullie al verteld. :lol:

Gompie schreef : Natuurlijk stuur ik geen PM. We willen toch allemaal die informatie hier kunnen lezen.

Fred schreef : Stuur hem maar eens een p.m., dan kom je er vanzelf achter. ;)

Gompie schreef : @Fred. Kan het toch altijd proberen. Wie weet komt er iets zinnigs uit. Niet geschoten is altijd mis.

Fred schreef : Ach Gompie., je denkt toch niet dat je hier een zinnig antwoord op krijgt van dat wezen? :lol:
Laat staan dat je er iets van kunt bij leren.

Gompie schreef : Vraag Fluxtrader. Je hebt een systeem. Kun je daar iets meer over vertellen? Wil graag wat bijleren. Vroeg het al eerder, maar kreeg tot nu toen geen antwoord

Fluxtrader schreef : ?????? Wat heb ik misdaan om zo te schelden linkerbaan?

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

• Zigo
  • Zigo's Profielfoto
23 feb 2016 17:07 #14795 door bubbeltrader
ES 1924,5.. en lager
ES 1920,x kd bereikt
exit shorts/take profit :lol:
(y)

• bubbeltrader
  • bubbeltrader's Profielfoto
23 feb 2016 14:54 - 23 feb 2016 15:19 #14794 door bubbeltrader
Ik geloof het allemaal wel :)
ES 1935 was het, toch? O:)
En 1940 en... een range van 12 punten ..
dusseh...
ES openen 1933-1935
omhoog naar 1939-1940
en omlaag naar 1924,5 -
dat is het plan voor vandaag
/
/

bubbeltrader schreef : Dat klopt. het plaatje is onduidelijk.
GAP= grijs vlak .. tot 1931/32
daar zijn ze al doorheen.. naar 1935?

Laatst bewerkt: 23 feb 2016 15:19 door bubbeltrader.

• bubbeltrader
23 feb 2016 10:09 #14793 door Fred
Beste Gompie,
heb je al wat gehoord van Fluxke? Ik vermoed van niet.

Laten we nu eens van het volgende hypothetische gegeven uit gaan. Let wel, het is natuurlijk niet zo, maar gewoon stel dat het zo was.

Fluxke is Kie.
Kie is ziekelijk nieuwsgierig en wil alles weten wat er over hem geschreven wordt.
Kie kijkt daarom ook een aantal maal per dag op deze site.
Kie/Fluxke heeft diverse complexen,waaronder een groot minderwaardigheidscomplex i.v.m. zijn afkomst en opleiding (liever gezegd het gebrek daaraan).
Kie claimt evenals Fluxke een onfeilbaar systeem te hebben ontwikkeld waar hij enorme winsten mee genereerd en waarbij verlies onmogelijk is.
Beiden doen uiteraard heel geheimzinnig over hun systeem. logisch want het bestaat niet en beiden zijn sowieso gespeend van het nodige verstand om ook maar enig systeem te ontwikkelen.
Dus wat doet Kie/Fluxke....., die neemt met veel pijn in de portemonnee zelf een abonnement bij iemand die er meer verstand van heeft en vertaald dat naar een stuk of zeven z.g. eigen abonnementen die uiteraard allemaal op hetzelfde uit komen.
Verder plaatst hij dagelijks wat achterhaalde, nietszeggende opmerkingen over de vorige dag. Uiteraard gaat hij niet in op vragen van "leden" (lees slachtoffers) over opties, aandelen of futures, omdat hij die materie absoluut van geen kant beheerst.
Zelfs zijn gewaagde poging om een aandelen abonnement op te zetten toont duidelijk zijn gebrek aan enige kennis van de beurs aan.

Kortom hoe zou zo'n Kie/Fluxke nu jouw vraag over zijn niet bestaande systeem kunnen beantwoorden???
Nogmaals, bovenstaande is geheel hypothetisch en uiteraard hoop ik dat je wel een (ook al is het weer nietszeggend) antwoord krijgt. ;)

Gompie schreef : Kom op Fluxtrader. Je trekt je toch niets aan van Fred? Vertel wat over je systeem

Fred schreef : Dat zou inderdaad wel o leuk zijn, maar ik geef het weinig kans. Ik denk dat het antwoord dan is: dat heb ik jullie al verteld. :lol:

Gompie schreef : Natuurlijk stuur ik geen PM. We willen toch allemaal die informatie hier kunnen lezen.

Fred schreef : Stuur hem maar eens een p.m., dan kom je er vanzelf achter. ;)

Gompie schreef : @Fred. Kan het toch altijd proberen. Wie weet komt er iets zinnigs uit. Niet geschoten is altijd mis.

Fred schreef : Ach Gompie., je denkt toch niet dat je hier een zinnig antwoord op krijgt van dat wezen? :lol:
Laat staan dat je er iets van kunt bij leren.

Gompie schreef : Vraag Fluxtrader. Je hebt een systeem. Kun je daar iets meer over vertellen? Wil graag wat bijleren. Vroeg het al eerder, maar kreeg tot nu toen geen antwoord

Fluxtrader schreef : ?????? Wat heb ik misdaan om zo te schelden linkerbaan?

• Fred
  • Fred's Profielfoto
22 feb 2016 11:40 #14790 door Circum

Circum schreef : Sommigen zijn ook sceptisch over Harmonic Patterns. Dus op het gevaar af ook met pek en veren te worden ingesmeerd …..
Op de blog was afgelopen weekend de daggrafiek van de EURO/USD zien met daarin een bearish Bat Pattern. Het 'paartje' stond toen nog op 1.1256.
Inmiddels ziet het plaatje er zo uit. De eerste price target is tot op 30 pips benaderd en dat zijn vanaf het moment van publiceren toch al gauw 170 pips lager.

'Je moet even bijblijven voor het beste resultaat' ..... dat was de eerste price target …. toch zo'n 200 pips

• Circum
  • Circum's Profielfoto
22 feb 2016 10:55 #14789 door ArnoB
Igg drie vol groene candles zichtbaar. Als we al in het gebied van 17300 - 17400 terecht komen, zal daar topvorming gaan plaatsvinden, zoals ik het nu zie.

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
22 feb 2016 10:39 #14788 door Circum

Interessant wordt wat de Dow Jones (DJIA) de komende dagen gaat doen. De index laat zgn. Double Bottoms zien en dat in de A&A-variant. Een doorbraak boven de 16507 levert een 'meeting price target' op van ± 17150. Enig gejojo rond de zone 16500/16700 hoort bij het patroon.
Mocht de Dow in een bui van opperste euforie de ± 17750 halen dan vormt zich een zgn. Big W. Leuk maar iets te vroeg nog om daar op vooruit te lopen.

• Circum
  • Circum's Profielfoto
22 feb 2016 09:12 #14787 door bubbeltrader
Dat klopt. het plaatje is onduidelijk.
GAP= grijs vlak .. tot 1931/32
daar zijn ze al doorheen.. naar 1935?

• bubbeltrader
22 feb 2016 09:07 #14786 door Linkerbaan
Moeilijk te zien op het plaatje
welk gapje bedoel je Bubbel?
ik zie nog een gap richting 1915....
-

bubbeltrader schreef : Goede morgen,

Bedankt Jan voor je inbreng.

GAPje bijna gesloten/ dus oppassen!
ES 1931....

• Linkerbaan
  • Linkerbaan's Profielfoto
22 feb 2016 08:48 #14785 door bubbeltrader
Goede morgen,

Bedankt Jan voor je inbreng.

GAPje bijna gesloten/ dus oppassen!
ES 1931....

Bijlagen:

• bubbeltrader
22 feb 2016 08:45 #14784 door ArnoB
Goedemorgen, Kijken wat de zeer groene opening verder gaat brengen.

Mooi Stukje Jan!!
www.tradingtalk.nl/index.php/artikelen/jans

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
21 feb 2016 23:02 - 21 feb 2016 23:03 #14783 door JanS
Er is door de oprichter van dit forum op de achtergrond hard aan gewerkt zodat ik mijn stukjes kan plaatsen met grafieken erbij. Eén en ander werkt nu correct, en ik heb onder de knop -Artikelen- een stukje geplaatst.
Opbouwend commentaar is zoals altijd welkom, ik probeer iets neer te zetten maar pretendeer niet alles te weten, ik ben wat men wel noemt: de eeuwige student, en gezien mijn foto (zie rechts) ben ik al effe bezig :)
Succes gewenst allemaal.
;)
Laatst bewerkt: 21 feb 2016 23:03 door JanS.

• JanS
  • JanS's Profielfoto
21 feb 2016 14:32 #14782 door Circum

Ook in de DAX een mooi Harmonic Pattern. Een Alternate AB=CD-pattern in dit geval. De eerste 2 pricetarget zijn de afgelopen week snel bereikt. Opvallend is dat de DAX vervolgens afketste op de verlengde AC-line.

• Circum
  • Circum's Profielfoto
21 feb 2016 11:12 #14781 door Zigo

Bijlage niet gevonden

• Zigo
  • Zigo's Profielfoto
20 feb 2016 18:11 #14780 door kleine
En ik post of kijk sowiezo al niet echt veel, dus het feit dat ik dit ook al heb gezien vertelt toch iets over jou Flux.

• kleine
  • kleine's Profielfoto
20 feb 2016 18:08 #14779 door kleine
Ik denk dat de uitdaging heel groot is voor Flux om gewoon eens een grafiekje te posten met tenminste iets geloofwaardig op ipv te janken op Linkerbaan met "wat heb ik verkeerd gedaan....."

• kleine
  • kleine's Profielfoto
Tijd voor maken pagina: 0.819 seconden