Deze site maakt gebruik van cookies om het beste gebruikersgemak te garanderen.

Day Trading - Archief

02 juni 2014 11:49 #406 door Fred
Goodday

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Fred
  • Fred's Profielfoto
02 juni 2014 11:49 #405 door Fred
Goodday.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Fred
  • Fred's Profielfoto
02 juni 2014 11:31 - 02 juni 2014 11:31 #404 door India
Experiment: ik stel voor dat iedereen via Twitter reclame maakt voor deze site. Ik ben nl. benieuwd wat het effect qua aantal postings is. En, is de wereld van daghandelaren een select of aselect gezelschap?
Laatst bewerkt: 02 juni 2014 11:31 door India.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • India
  • India's Profielfoto
02 juni 2014 11:18 #403 door India

PutCall schreef : Even een vraagje:

Wat wil dat Karma zeggen?
Vrijdag stond er bij mij nog 9 en nu staat er 5.


Blijkbaar is het iets dat in een weekend zomaar kan halveren.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • India
  • India's Profielfoto
02 juni 2014 11:04 #402 door PutCall
Even een vraagje:

Wat wil dat Karma zeggen?
Vrijdag stond er bij mij nog 9 en nu staat er 5.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • PutCall
  • PutCall's Profielfoto
02 juni 2014 11:03 #401 door PutCall

Groentje schreef :

PutCall schreef :

ArnoB schreef :

Linkerbaan schreef : vix staat laag en vix indicator op een extreem laag niveau (en wel niveau waarbij er in het verleden vaak een draai kwam)

Donderdag is er wel een grote kans dat deze omhoog schiet, met de ECB uitvoeringen (welke dan ook).


In de markt is een renteverlaging naar 0,10% van 0,25% en een negatieve depositorente in Frankfurt voor de banken van -0,10% ingeprijst, althans dat verwachten Reuters en Bloomberg. Draghi zal met nieuw nieuws moeten komen om de verwachtingen van de markt te verslaan. Blijft spannend...


Maar een uitspraak als "Ik zal er alles aan doen om deflatie tegen te gaan" kan de beurs zo 10 tallen punten hoger zetten.


Hij moet met nieuw nieuws komen. Dat verhaaltje van alles er aan doen om deflatie tegen te gaan kent de markt nu onderhand wel.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • PutCall
  • PutCall's Profielfoto
02 juni 2014 10:56 #400 door Groentje

PutCall schreef :

ArnoB schreef :

Linkerbaan schreef : vix staat laag en vix indicator op een extreem laag niveau (en wel niveau waarbij er in het verleden vaak een draai kwam)

Donderdag is er wel een grote kans dat deze omhoog schiet, met de ECB uitvoeringen (welke dan ook).


In de markt is een renteverlaging naar 0,10% van 0,25% en een negatieve depositorente in Frankfurt voor de banken van -0,10% ingeprijst, althans dat verwachten Reuters en Bloomberg. Draghi zal met nieuw nieuws moeten komen om de verwachtingen van de markt te verslaan. Blijft spannend...


Maar een uitspraak als "Ik zal er alles aan doen om deflatie tegen te gaan" kan de beurs zo 10 tallen punten hoger zetten.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Groentje
  • Groentje's Profielfoto
02 juni 2014 10:45 #399 door ArnoB

PutCall schreef : In de markt is een renteverlaging naar 0,10% van 0,25% en een negatieve depositorente in Frankfurt voor de banken van -0,10% ingeprijst, althans dat verwachten Reuters en Bloomberg. Draghi zal met nieuw nieuws moeten komen om de verwachtingen van de markt te verslaan. Blijft spannend...

Maar dit kan dus ook tegenvallen, zeker bij het extra verhaal wat erna gehouden wordt. Enfin, het is koffiedik kijken voor alsnog...
Een correctie einde deze week / vanaf begin volgende week _lijkt_ logisch O:)

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
02 juni 2014 10:40 #398 door PutCall

ArnoB schreef :

Linkerbaan schreef : vix staat laag en vix indicator op een extreem laag niveau (en wel niveau waarbij er in het verleden vaak een draai kwam)

Donderdag is er wel een grote kans dat deze omhoog schiet, met de ECB uitvoeringen (welke dan ook).


In de markt is een renteverlaging naar 0,10% van 0,25% en een negatieve depositorente in Frankfurt voor de banken van -0,10% ingeprijst, althans dat verwachten Reuters en Bloomberg. Draghi zal met nieuw nieuws moeten komen om de verwachtingen van de markt te verslaan. Blijft spannend...

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • PutCall
  • PutCall's Profielfoto
02 juni 2014 09:46 #397 door ArnoB

Linkerbaan schreef : vix staat laag en vix indicator op een extreem laag niveau (en wel niveau waarbij er in het verleden vaak een draai kwam)

Donderdag is er wel een grote kans dat deze omhoog schiet, met de ECB uitvoeringen (welke dan ook).

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
02 juni 2014 09:44 #396 door Linkerbaan
vix staat laag en vix indicator op een extreem laag niveau (en wel niveau waarbij er in het verleden vaak een draai kwam)

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Linkerbaan
  • Linkerbaan's Profielfoto
02 juni 2014 09:42 #395 door Linkerbaan
Goedemoruggen

ik wacht t even netjes af rond deze weerstand 409.....maar zomaar doorstoten naar hoger moet ik nog maar zien

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Linkerbaan
  • Linkerbaan's Profielfoto
02 juni 2014 09:31 #394 door PutCall

Peet schreef : goeden morgen allen.

Veel succes komende week, we gaan de dax eindelijk boven de magic 10K zien :bull:


de indicatoren van de DAX staan op dagbasis overbought. Lijkt me sterk dat de DAX nog veel ruimte omhoog heeft. Eerst even wat correctie om de zaak te doen afkoelen.

Bijlagen:

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • PutCall
  • PutCall's Profielfoto
02 juni 2014 09:18 #393 door ArnoB
Goedemorgen allemaal,

De DAX is 10000 op enkele punten na benaderd, veel is er niet meer voor nodig om deze horde te nemen.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
02 juni 2014 09:05 #392 door Peet
goeden morgen allen.

Veel succes komende week, we gaan de dax eindelijk boven de magic 10K zien :bull:

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Peet
  • Peet's Profielfoto
02 juni 2014 07:37 #391 door Partimetrader
Een hele goedemorgen, futures hebben er weer zin in? Ben zeer benieuwd hoelang ze dit nog volhouden?

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Partimetrader
  • Partimetrader's Profielfoto
Tijd voor maken pagina: 0.552 seconden