Day Trading

Kijken of de DAX Gompie`s zijn ca 40 punten wil opbrengen ?
Linkerbaan schreef : het is een short week nmm
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- mr.aex
-
- mr.aex
-
mr.aex schreef : Mornings !
Tja...wat moet je met zo`n beurs.....weining (korte termijn) trend zo te bespeuren....
Tja...wat moet je met zo`n beurs.....weining (korte termijn) trend zo te bespeuren....
Linkerbaan schreef : Goedemorgen
- mr.aex
-
- ArnoB
-
ook knap hoe je omgaat met door jou getekende lijnen, en daaruit de conlussie's trekt.
Linkerbaan schreef : sorry, een hoop tekst weer, misschien totaal oninteressant gebrabbel maar zelf ben ik blij met m'n trades vandaag
- gretsch
-

aan de andere kant heb ik afgelopen week van diverse vrienden/traders gehoord dat ze door SL's telkens net uitgestopt waren, terwijl ik geen SL had en wel soms even in de min stond maar telkens de deals met winst afsloot.
moet wel zeggen, in alle plaatjes zijn de signalen redelijk maar niet optimaal tot aan een bende soms
Wat je typisch ziet bij een vals signaal, in deze fase, is dat de koers altijd weer de waarde van het valse signaal opzoekt, dus verlies nemen hoeft niet, zeker als je dus conclusies trekt uit gecombineerde grafieken en methoden
belangrijkste deals:
- stond al short bij opening, eruit omdat ik op 1 minuut al valse doorbraak steunlijn zag, dus ik wist dat t weer up zou gaan, hier helaas te vroeg eruit
- daarna long vanwege bovengenoemd en hogere bodem, rond 09.25 uur
- long eruit toen we de snelle daling grotendeels hadden weggewerkt (op gevoel, wel te vroeg eruit)
en omdat op 15 min dax er al een nr ligt, nam ik aan dat de ruimte naar boven beperkt was (bubbel gaf het redelijk goed aan), daar weer short, die bijna helemaal aangehouden tot 61% van top/bodem van die dag tot dat moment (is tevens terugtest van de start van versnelling up van de beweging daarvoor
- - dan long om 10.37 een witte bodemcandle op FTI, waarvan bodem hoger lag dan de diepste bodem van net daarvoor
en nog wat kleinere deals, op goed geluk en gevoel
Dus deals zijn zowel bij dax en fti
gretsch schreef : kun je een plaatje laten zien met jouw instaps?
Dat is wel even anders dan gisteren. Lekker veel volatiliteit. Helaas was ik er niet.
Plus een plaatje van entries.
- Gompie
-
Linkerbaan schreef : vandaag al 8 winstdeals gedaan, gisteren genoeg geluierd!
- gretsch
-
gretsch schreef : zo is het LB,
shorts zojuist gesloten met een klein plusje, de long was wel een hele goede trade vanmorgen.
ik ga maar even weer aan de zijlijn.
hoop nog weer een long te kunnen oppakken vandaag, en anders maar niet.....is ook goed.