Day Trading
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Charles
- Bakstenen
Woensdag is meest de dag voor expiratie dat de MM posities glas strijkenPartimetrader schreef :
Fred schreef : Er wordt nog even flink aan de boom geschud om de shorters uit te roken voor expiratie....
De 416.11 moest nog even worden opgeslokt en dat ik gelukt.
- Bakstenen
Zijn zeker aantrekkelijk, net hele kleine mandjes. En een lollig div.. (ingeval index)Knakenpoetser schreef : Trackers zijn overigens een prima product. Vaak wat met goud trackers gedaan.
Mijn punt was alleen om aan te geven dat als je e.e.a. doet met een optie, je er 1000 trackers tegenaan moet zetten.
- Syncophase
Fred schreef : Er wordt nog even flink aan de boom geschud om de shorters uit te roken voor expiratie....
De 416.11 moest nog even worden opgeslokt en dat ik gelukt.
- Partimetrader
- Fred
Mijn punt was alleen om aan te geven dat als je e.e.a. doet met een optie, je er 1000 trackers tegenaan moet zetten.
- Knakenpoetser
- Fred
- ArnoB
- Fred
Nee hoor. Speeder short is geen optiecontract. Eén optiecontract komt inderdaad overeen met 1000 trackers. Tracker is 1/10 index, zo ook een speeder, worden beide per stuk verhandelt. Bovendien kan tracker bevoorschot, dus bij 70% kost tracker zo'n 12 euro (plus interest), speedertje zo'n 1 à 2 euro, dus theoretisch heb je vanaf zo'n 14 euro een koppeltje. Kan dus al met relatief kleine investering.Knakenpoetser schreef :
Syncophase schreef : Think AEX tracker is met een speeder (oid) short AEX een aardig koppeltje. De tracker voor de div's en hedgen, indien nodig, met speedertje short. Eventuele winst van sluiten of doorrollen speeder short positie weer aanwenden om long positie ETF uit te breiden. Tracker positie kan bevoorschot worden, in dit geval gelijk aan hoofdfondsen. Leuk DHZ clickfonds.
Je hebt dan wel 1000 AEX trackers nodig. Is investering van €41000,-. Niet een bedrag dat iedereen op de plank heeft liggen denk ik.
Goedemorgen trouwens.
(BTW. Hedgen met een index-lite future kan ook, komt overeen met 200 trackers, ook een geinig koppeltje)
- Syncophase
C49 schreef : Eens zien of AUDUSD steun 9330 houd .
long aud usd 9339 , is wel counetrtrend , dus opletten.
Ben zelf al een tijdje bearish AUD
- Knakenpoetser
Syncophase schreef : Think AEX tracker is met een speeder (oid) short AEX een aardig koppeltje. De tracker voor de div's en hedgen, indien nodig, met speedertje short. Eventuele winst van sluiten of doorrollen speeder short positie weer aanwenden om long positie ETF uit te breiden. Tracker positie kan bevoorschot worden, in dit geval gelijk aan hoofdfondsen. Leuk DHZ clickfonds.
Je hebt dan wel 1000 AEX trackers nodig. Is investering van €41000,-. Niet een bedrag dat iedereen op de plank heeft liggen denk ik.
- Knakenpoetser
- Knakenpoetser
long aud usd 9339 , is wel counetrtrend , dus opletten.
- C49
- Fred