Day Trading
India schreef :
Linkerbaan schreef :
frenkie schreef : what's new! gebeurt op alle forums dat alleen de winsten gepost worden en verliezen...tsja..
tja er is een goed systeem maar dat systeem heeft ook een vijand en dat ben ikzelf haha
Voor een kleine vergoeding, bijv. 10(0(0)) euro per dag op giro 555, wil ik je wel helpen en er voor zorgen dat je je aan je systeem houdt.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Linkerbaan
-
Linkerbaan schreef :
frenkie schreef : what's new! gebeurt op alle forums dat alleen de winsten gepost worden en verliezen...tsja..
tja er is een goed systeem maar dat systeem heeft ook een vijand en dat ben ikzelf haha
Voor een kleine vergoeding, bijv. 10(0(0)) euro per dag op giro 555, wil ik je wel helpen en er voor zorgen dat je je aan je systeem houdt.
- India
-
zolang de koers boven de planetery fann blijft is de trend long, althans dat is mijn beleving.
weerstand is nu ongeveer 9250, gaan we daar doorheen naar beneden, is de trend gebroken
- gretsch
-
- frenkie
-
( ik werd al helemaal ziek van al die zogenaamde pakken dollars die hier verdiend werden).
- gretsch
-
Linkerbaan schreef : Het is eigenlijk allemaal heel simpel.....
en daar moet ik @bakstenen gelijk in geven, in een uptrendkanaal (en iedereen hier zal voor zichzelf wel criteria hebben waar dat aan moet voldoen), moet je een verdomd goeie reden hebben om misschien tijdelijk even short te gaan, de rest is long zolang dat uptrendkanaal aan die criteria blijft voldoen. Vice versa omgekeerd met downtrendkanaal.
Voor de fanfare uitlopen met stevige countertrendposties is meestal killing.
En zodra de draai er echt is, tijd zat om van die nieuwe trend gebruik te maken.
De players genieten van de sukkels die telkens ''op gevoel'' of wat dan ook, menen de grote draai te zien, terwijl die nog niet aan de orde is, het liefst overdrijft de trend nog even lekker en staan de rsi-tjes op divergentie, heerlijk om daarmee het gepeupel de mist in te laten gaan
En ook ik ervaring zat met de sukkel uithangen natuurlijk

en daar moet ik @bakstenen gelijk in geven, in een uptrendkanaal (en iedereen hier zal voor zichzelf wel criteria hebben waar dat aan moet voldoen), moet je een verdomd goeie reden hebben om misschien tijdelijk even short te gaan, de rest is long zolang dat uptrendkanaal aan die criteria blijft voldoen. Vice versa omgekeerd met downtrendkanaal.
Voor de fanfare uitlopen met stevige countertrendposties is meestal killing.
En zodra de draai er echt is, tijd zat om van die nieuwe trend gebruik te maken.
De players genieten van de sukkels die telkens ''op gevoel'' of wat dan ook, menen de grote draai te zien, terwijl die nog niet aan de orde is, het liefst overdrijft de trend nog even lekker en staan de rsi-tjes op divergentie, heerlijk om daarmee het gepeupel de mist in te laten gaan

De DOW is weer tegen een ALL TIME HIGH aan gesloten, dus dat laat nog niets zien van een ommekeer

- ArnoB
-
- Bakstenen
-
oke, was mooi te zien dat de opening precies boven de lijn wasLinkerbaan schreef :
Bakstenen schreef :
Die is al zeker in de prullenbak kon deze niet openenLinkerbaan schreef : Good evening
dat roeptoeterplaatje kan denk ik wel in de prullenbak
niks verdiend aan deze stijging, sterker nog: me suf gerepareerd en toch goed vanaf gekomen is betere omschrijving.....
prettige avond!
- Bakstenen
-

- ArnoB
-
Bakstenen schreef :
Die is al zeker in de prullenbak kon deze niet openenLinkerbaan schreef : Good evening
niks verdiend aan deze stijging, sterker nog: me suf gerepareerd en toch goed vanaf gekomen is betere omschrijving.....
prettige avond!
Als de FDAX onder de 9340 sluit staat er een shooting star, maar dan nog moet morgen de bevestiging komen, en morgen is het ook de 1E vrijdag v d maand komen er "belangrijke cijfers"uitArnoB schreef : Geen doji vandaag iig, boel loopt gewoon weer op
- Bakstenen
-
prettige avond!

- Bakstenen
-

prettige avond!