Day Trading
Partimetrader schreef : Kijk fugro even niet normaal weer 40% erbij??
je zal ze hebben weggesmeten zeg, paar dagen geleden

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Linkerbaan
-
Deze prijsspurt komt nadat Boskalis vanaf de € 9,00 ofzo een meerderheidsbelang heeft ingeslagen in Fugro.Partimetrader schreef : Kijk fugro even niet normaal weer 40% erbij??
Ze hebben echter geen intentie om Fugro over te nemen.
- ArnoB
-
- Partimetrader
-
ArnoB schreef : Goedemorgen, een lagere opening geeft eigenlijk al een shortbevestiging op dagbasis voor de DAX.
Echter een 3e bevestiging met Pref. Stoch zou het plaatje compleet maken voor het begin van een nieuwe beargolf.
Bizar weer, 2.5 punten omhoog binnen 5 minuten?
- Partimetrader
-
Echter een 3e bevestiging met Pref. Stoch zou het plaatje compleet maken voor het begin van een nieuwe beargolf.
- ArnoB
-
ik denk dat het een kwestie van tijd is dat hij er doorheen gaat, het eerste doel wordt dan de tweede fan lijn.
om een koersdoel te berekenen in de toekomst:
de koers zakt in een normale beweging ongeveer 6.10 punten per (handels) uur.
dus kun je dit vrij eenvoudig zelf uitrekenen.
suc6 allen komende week
Bijlage niet gevonden
- gretsch
-
heb ik iets verkeerd gezegd?
- gretsch
-
je heb gelijk nee wat zeg ik groot gelijk, ik leer uiteraard het meeste van jou postings, maar je mag het stokje van mij overnemen,goodby ,en nog even voor de record kijk mijn postings er maar op na altijd vooraf de in en uitstap vermeld en daar zitten ook zepers bij ,maar ik ga nu mijn zakken vullen op jouw adviesfrenkie schreef : what's new! gebeurt op alle forums dat alleen de winsten gepost worden en verliezen...tsja..
- Bakstenen
-
je heb gelijk nee wat zeg ik groot gelijk, ik leer uiteraard het meeste van jou postings, maar je mag het stokje van mij overnemen,goodby ,en nog even voor de record kijk mijn postings er maar op na altijd vooraf de in en uitstap vermeld en daar zitten ook zepers bij ,maar ik ga nu mijn zakken vullen op jouw adviesgretsch schreef : eindelijk eens iemand die ook zijn fouten durft toe te geven hier.
( ik werd al helemaal ziek van al die zogenaamde pakken dollars die hier verdiend werden).
- Bakstenen
-
ArnoB schreef :
Welke steunlijn bedoel je?Linkerbaan schreef : poging tot doorbraak steunlijn..... gaat ie weer mislukken of...?
DE steunlijn waar iedereen naar kijkt?! Vanaf bodem 16 okt dax aex dow sp500 etc etc
- ArnoB
-
Welke steunlijn bedoel je?Linkerbaan schreef : poging tot doorbraak steunlijn..... gaat ie weer mislukken of...?
- ArnoB
-

- ArnoB
-
- ArnoB
-
- ArnoB
-