Day Trading
Netjes, ik ben ook blij dat ik ze enkele jaren geleden heb aangeschaftBakstenen schreef : Zonne panelen gaan goed,omdat ik een opstand heb en geen plat dak ging ik er van uit dat ik maar 50% van 2650 KWH wat berekend was zou halen maar zit er nu al op staan op mijn dak vanaf oktober
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- ArnoB
-
- Bakstenen
-
Als je wilt gokken dan neem je een long en short en als je net als nu een neerwaartse klap krijgt cash je een kant,maar ik kijk liever toeLinkerbaan schreef : of het zijn de techno players die ff wat extra centjes willen verdienen door de massa op t verkeerde been te zetten.
Het leek eerst niet omlaag te kunnen, niemand geloofd meer in de daling (behalve Arno) en hupsakee
- Bakstenen
-
Ja dat weten we al 6 maanden ,hij is wel slim die Tsiparis hij wacht maar en komt niet met voorstellen of die zijn zo waardeloos dat ze niet eens serieus genomen worden hij wacht net zo lang totdat er iemand nerveus wordt en dan toch met geld over de brug komt,alleen als dat gebeurd zonder voorwaarden is dat het einde van de EU dan komen de mensen in opstand Spanje Portugal enz hebben fors ingeleverd en ook bijna het lek weer boven en dan zal zo,n paljas gewoon geld krijgen en nog te horen krijgen dat je een barbaar bentArnoB schreef :
IMF'S RICE SAYS NO PROGRESS MADE TOWARD DEAL WITH GREECE.Bakstenen schreef : iemand die weet waarom we ineens zakken,las wel dat de Griekse Raad van State de korting op de pensioenen onrechtmatig vond
- Bakstenen
-
Het leek eerst niet omlaag te kunnen, niemand geloofd meer in de daling (behalve Arno) en hupsakee
IMF'S RICE SAYS NO PROGRESS MADE TOWARD DEAL WITH GREECE.Bakstenen schreef : iemand die weet waarom we ineens zakken,las wel dat de Griekse Raad van State de korting op de pensioenen onrechtmatig vond
- ArnoB
-
- Bakstenen
-
-
-
Bakstenen schreef :
Hij vind toch elke keer iemand die geld leent aan hem ongelofelijkLinkerbaan schreef : Kunnen ze weer door met 2 auto's per jaar verkopen!
-
-Bakstenen schreef : Spyker weer gered, hoe krijgt die dat toch voor elkaar elke keer
Hij vind toch elke keer iemand die geld leent aan hem ongelofelijkLinkerbaan schreef : Kunnen ze weer door met 2 auto's per jaar verkopen!
-
-Bakstenen schreef : Spyker weer gered, hoe krijgt die dat toch voor elkaar elke keer
- Bakstenen
-
- Bakstenen
-
-
-
Bakstenen schreef : Spyker weer gered, hoe krijgt die dat toch voor elkaar elke keer
- Bakstenen
-
Nee nog nietBakstenen schreef :
mazzelaar en dan zeker vlug op vakantie gaanArnoB schreef : Zo heb ik ook eens mazzel net ervoor short ingenomen, met leuke winst gesloten

- ArnoB
-
- Bakstenen
-
mazzelaar en dan zeker vlug op vakantie gaanArnoB schreef : Zo heb ik ook eens mazzel net ervoor short ingenomen, met leuke winst gesloten

- Bakstenen
-
- ArnoB
-