Day Trading

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Linkerbaan
-
Linkerbaan schreef : Sp500 futures blijven rond 2105 hangen, klopt dat of kijk ik verkeerd?
Dat klopt . kijk maar..
(moet wel nog lager... )
- bubbeltrader
-
- ArnoB
-
Top was iets van 2107,5 vandaag en momenteel rond de 2105,95. Heeft niet veel bewogen, komt wel zodra Amerika de deuren opent.Linkerbaan schreef : Sp500 futures blijven rond 2105 hangen, klopt dat of kijk ik verkeerd?
- ArnoB
-
- ArnoB
-
- ArnoB
-

- ArnoB
-
Sommigen zeggen SP500 terugtest (zoals mijn plaatje gister) en Aex klaar voor daling naar 450.
Maar gelukkig zijn er ook die het over 520+ hebben.
Gewoon weer allemaal ons eigen ding doen, denk ik

- ArnoB
-
affiijn morgen zien we wel weer, komt tijd komt raad.
tot morgen.
ArnoB schreef :
Probleem is dat Griekenland de boel flink in de war kan sturen, maar zo langzamerhand moet dit verhaal afgelopen zijn, want dit duurt al veel te langgretsch schreef : tja, ik vindt het lastig op dit moment Arno, ik bereken hogere koersen idd, maar ben er niet zo zeker van, maar goed ben zojuist long gegaan, zie ticket
Bijlage niet gevonden
Ook het feit dat het IMF vind dat de dollar zwakker moet worden ondersteund een sterkere EUR, maar ja garanties heb je niet
- gretsch
-
Probleem is dat Griekenland de boel flink in de war kan sturen, maar zo langzamerhand moet dit verhaal afgelopen zijn, want dit duurt al veel te langgretsch schreef : tja, ik vindt het lastig op dit moment Arno, ik bereken hogere koersen idd, maar ben er niet zo zeker van, maar goed ben zojuist long gegaan, zie ticket
Bijlage niet gevonden

Ook het feit dat het IMF vind dat de dollar zwakker moet worden ondersteund een sterkere EUR, maar ja garanties heb je niet

- ArnoB
-
Bijlage niet gevonden
- gretsch
-
Even kijken waar de weekgrafiek deze week eindigt voor de EUR/USD, maar dit ziet er na mijn mening bullish uit voor een langere tijd.gretsch schreef : zojuist mijn sell van gisteren gesloten met verlies ( -43,6 pips)
voor morgen zie ik op dit moment geen goede entry, ik vetrouw het allemaal niet zo op dit moment dus doe dan liever even niets.
- ArnoB
-
voor morgen zie ik op dit moment geen goede entry, ik vetrouw het allemaal niet zo op dit moment dus doe dan liever even niets.
- gretsch
-
yepLinkerbaan schreef : gezien nu?
-Bakstenen schreef :
Plaatje komt zeker met deLinkerbaan schreef : plaatje SP500
nu terugtest doorbroken steunlijn geweest.
Op zich ook geen gekke reden om de longs er even uit te doen, zolang hij er niet terug door gaat.post gekke is dat de euro niet stijgt
- Bakstenen
-