Day Trading
Ook telling KT downtrendje was duidelijk.
gewoon niet wakker blijkbaar.....
rit UP gemist

-
-
Linkerbaan schreef : nu twijfel ik toch of golf 5 al is afgerond....
het was daarstraks immers al de laagste waarde van daling sinds topje maandag rond lunch
dus er is aan de voorwaarde voldaan: kan op zich nog meer down als golf 5 toch niet is afgerond en het 15 min gap van donderdag op vrijdag rond 444 kan nog trekken.....
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Linkerbaan
-

gretsch schreef : misschien is er hier iemand die graag andere valuta paren trade dan die als ik hier post, byv. jpy of wat anders, dan wil ik daar mijn methode wel op loslaten en dat hier sávonds wel doorgeven.
ieder valuta paar is prima, behalve indexen en grondstoffen ( daar wordt nog steeds aan gewerkt).
- Zigo
-
dat is het nadeel als je alleen met stoch, rsi of dat soort indicators werkt, niet te doen
en je moet ze eigenlijk als oco order ingeven dan hoef je er in principe niet naar te kijkengretsch schreef : @ SimonF, bakstenen heeft het al uitgelegd i.v.m. limit orders, en kan daar niets aan toevoegen.
wil nog even opmerken, als de open buy of open sell eruit is gegaan op TP, dan is het wel zaak om ook de limit order te cancellen, want het heeft dan weinig zin om die door te laten lopen.
de kans dat de koers vanaf de TP weer helemaal terug gaat naar de limit order en dan weer nog een keer terug naar het TP level is echt super klein.
- Bakstenen
-
ieder valuta paar is prima, behalve indexen en grondstoffen ( daar wordt nog steeds aan gewerkt).
- gretsch
-
het was daarstraks immers al de laagste waarde van daling sinds topje maandag rond lunch
dus er is aan de voorwaarde voldaan: kan op zich nog meer down als golf 5 toch niet is afgerond en het 15 min gap van donderdag op vrijdag rond 444 kan nog trekken.....
Linkerbaan schreef : zoals gisteren gepost:
KD = 444
Morgen weer upperdepup naar 454,8
resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst
LB heeft posities in de aex
aan deze verwachting kunnen geen garanties ontleend worden
geld lenen kost geld
uw verlies kan hoger zijn dan uw inzet

- ArnoB
-
wil nog even opmerken, als de open buy of open sell eruit is gegaan op TP, dan is het wel zaak om ook de limit order te cancellen, want het heeft dan weinig zin om die door te laten lopen.
de kans dat de koers vanaf de TP weer helemaal terug gaat naar de limit order en dan weer nog een keer terug naar het TP level is echt super klein.
- gretsch
-

- mr.aex
-
KD = 444
Morgen weer upperdepup naar 454,8
resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst
LB heeft posities in de aex
aan deze verwachting kunnen geen garanties ontleend worden
geld lenen kost geld
uw verlies kan hoger zijn dan uw inzet
gistermiddag zei ik dat golf 5 kon gaan beginnen
als dat zo is, dan zien we weer wat voor een bastard die golf 4 altijd is

Succes met je methode gretsch
Ik zou eens nagaan hoe dikwijls je stops geraakt worden , durf te wedden zelden , dus kun je hem net zo goed weg laten.
BYE BYE
- C49
-
Denk dat ik het al weet waar het in zit, ik heb b.v de grafiek op 1440 minuten staan is zeg maar een dag terwijl jij hem op dag grafiek heb staan en dan houden even uit mijn hoofd de sluiting om 22.00 uur aanLinkerbaan schreef : Aan iedereen die meeleest: hebben jullie bij de ESjes ook een grafiek waarbij de 8 juli bodem nog NIET is geraakt?
Zie bijlagen Alex en IG
- Bakstenen
-
Zie bijlagen Alex en IG