Deze site maakt gebruik van cookies om het beste gebruikersgemak te garanderen.

Day Trading

23 okt 2015 14:04 #12473 door ArnoB
Goedemiddag, we knallen vrolijk verder omhoog met de indices :sick: :bull:

Het forum is bedoeld om informatie uit te wisselen en elkaar te helpen/ondersteunen bij trades of dat nu met Forex of Indices, grondstoffen of wat dan ook is.
Niemand is verplicht hier precies de instap/uitstap live te vermelden, het forum hier is niet bedoeld als abonnements-vorm.

Dat Gretsch een periode zulke duidelijke instap/uitstap-momenten aangeeft is alleen maar super meegenomen en kan alleen maar heel erg waarderen dat hij dit doet !!!
Evenals is alle posts van de andere gebruikers zeer waardeer, heeft alles zijn waarde.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
23 okt 2015 13:30 #12472 door bubbeltrader
verder steil omhoog.. dat gaat mis.
steeds meer landen verlagen de rente
en wie mag dat betalen? :oops:

>> static.afbeeldinguploaden.nl/1510/124540/lT1W48PV.jpg
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Linkerbaan

• bubbeltrader
  • bubbeltrader's Profielfoto
23 okt 2015 13:10 #12471 door gretsch
usd/cad buy trade

Bijlage niet gevonden

• gretsch
  • gretsch's Profielfoto
23 okt 2015 11:43 #12470 door bubbeltrader
goede morgen,

Het gewenste koersdoel is bereikt 2059,50 ES :lol:
Nog een prettige dag/weekend. B)
,
,
.

bubbeltrader schreef : weinig nieuws.

de grafiek van gisteravond: met de verwachting voor vanmorgen

static.afbeeldinguploaden.nl/1510/124529/aee0AzVE.jpg

ik miste de onderkant/dagen :(
dus opnieuw:

static.afbeeldinguploaden.nl/1510/124530/HQ3vZgaM.jpg

• bubbeltrader
23 okt 2015 10:39 #12469 door Zigo
Zie vorige post voor 2 van de 5 lijntjes. Mooi toch. Wil deze lijnen graag in PRT programmeren.

gretsch schreef : by the way,
usd/jpy gaat goed, SELL is onderweg naar TP ( naar een waarde die ik hier gisteravond heb opgegeven)
eur/usd BUY ziet er ook goed uit, heb ik hier ook gepost gisteravond.

• Zigo
  • Zigo's Profielfoto
23 okt 2015 10:35 #12468 door gretsch
by the way,
usd/jpy gaat goed, SELL is onderweg naar TP ( naar een waarde die ik hier gisteravond heb opgegeven)
eur/usd BUY ziet er ook goed uit, heb ik hier ook gepost gisteravond.

• gretsch
  • gretsch's Profielfoto
23 okt 2015 10:35 #12467 door Zigo
Vind ik wijze woorden LB.
Wil verder wel opmerken dat de grafieken, die hier geplaatst worden, meestal een donkere achtergrond hebben en daardoor minder duidelijk overkomen. Je moet eerst de grafiek kunnen lezen, voordat je eigen bevindingen als repliek geeft.
Voor Gretsch heb ik de lijntjes getrokken in de grafiek.

Linkerbaan schreef : Ik zie op dit forum van alles:
- TA visies
- Instaps en uitstaps
- grappen en grollen
ja en ook irritatie

vorige week vrijdag postte ik nog dat ik short ging, tijdelijk onderwater stond en na t weekend postte ik ''shorts gered''.
Maar daar hoor je dan ook helemaal niks op. En dat hoeft ook niet want wat zou je er op moeten zeggen.
Ik waardeer bijvoorbeeld Gretsch en Bubbel, op verschillende manieren: Gretsch is heel concreet en Bubbel steekt toch zijn nek uit met die koersdoelen. Dat je die koersdoelen niet blind moet volgen is wat anders, zou Bubbel zelf ook niet willen.
En hoe Bubbel zelf met die info omgaat, kan me voorstellen dat hij niet alles post, zeker als je zo bezig bent met hedgen, dan zou het allemaal heel verwarrend worden en is ie constant bezig met posten.

Toegevoegde waarde van zomaar ''veel verdiend vandaag'', is nul maar ach, als iemand dat eens kwijt wil, zit ik ook niet mee.
Ik heb veel plaatjes gepost, over het algemeen nauwelijks tot geen reactie of feedback.
Dat is dan maar zo. Ik denk dat de meesten hier zelf veel kennis hebben en soms stilzwijgend wat bijleren (of afleren :lol: ).

het gaat er maar net om wat je verwacht van een forum. Misschien zijn er stiekem meelezers die zelf twijfelen en hopen hier alle antwoorden te vinden. Maar zo werkt t niet. Dus irritaties meestal niet nodig, het forum is ''wysiwyg'' (what you see is what you get)

• Zigo
  • Zigo's Profielfoto
23 okt 2015 10:33 #12466 door gretsch
@C49
ik heb idd een hele mooie GRETSCH, en een MARTIN D35, en nog wel een paar leuke gitaren, 12 snarig GUILD bijvoorbeeld, dus dat zal ik toch wel eens verdiend hebben, anders had ik ze niet kunnen kopen.
gitaren en er op spelen is een hobby van mij.
je bent het niet eens met mijn methode, dat weet ik, geeft ook niks, ik doe het nou eenmaal zoals ik het doe, en iets beters zal er vast wel zijn ongetwijfeld.
er zijn tig methode's en je moet gewoon doen wat je uiteindelijk het beste ligt volgens mij.
gewoon allemaaal blijven posten, klein beetje respect tonen naar elkaar toe, en dan komt het allemaal goed.

• gretsch
  • gretsch's Profielfoto
23 okt 2015 10:22 #12465 door Linkerbaan
ik hoop dus dat iedereen blijft posten, voor wat fun en ook om elkaar te ondersteunen met dit uitdagende vak.

• Linkerbaan
  • Linkerbaan's Profielfoto
23 okt 2015 10:17 #12464 door Linkerbaan
Ik zie op dit forum van alles:
- TA visies
- Instaps en uitstaps
- grappen en grollen
ja en ook irritatie

vorige week vrijdag postte ik nog dat ik short ging, tijdelijk onderwater stond en na t weekend postte ik ''shorts gered''.
Maar daar hoor je dan ook helemaal niks op. En dat hoeft ook niet want wat zou je er op moeten zeggen.
Ik waardeer bijvoorbeeld Gretsch en Bubbel, op verschillende manieren: Gretsch is heel concreet en Bubbel steekt toch zijn nek uit met die koersdoelen. Dat je die koersdoelen niet blind moet volgen is wat anders, zou Bubbel zelf ook niet willen.
En hoe Bubbel zelf met die info omgaat, kan me voorstellen dat hij niet alles post, zeker als je zo bezig bent met hedgen, dan zou het allemaal heel verwarrend worden en is ie constant bezig met posten.

Toegevoegde waarde van zomaar ''veel verdiend vandaag'', is nul maar ach, als iemand dat eens kwijt wil, zit ik ook niet mee.
Ik heb veel plaatjes gepost, over het algemeen nauwelijks tot geen reactie of feedback.
Dat is dan maar zo. Ik denk dat de meesten hier zelf veel kennis hebben en soms stilzwijgend wat bijleren (of afleren :lol: ).

het gaat er maar net om wat je verwacht van een forum. Misschien zijn er stiekem meelezers die zelf twijfelen en hopen hier alle antwoorden te vinden. Maar zo werkt t niet. Dus irritaties meestal niet nodig, het forum is ''wysiwyg'' (what you see is what you get)

• Linkerbaan
  • Linkerbaan's Profielfoto
23 okt 2015 10:05 #12463 door C49
Dan heeft dit forum eigenlijk weinig waardevols. Ik zeg niet dat je el;ke trade moet posten ,maar af en toe een live trade ,als dat al teveel is gevraagd , dan betwijfel ik of men uberhaupt wel iets doet of is het alleen maar een beetje egotripping.
Ik zie totaal het nut er niet van om maar wat cijfers te posten en er niet bij te vermelden wat je doet laat staan zoals ook al gebeurd "ik heb goed verdient vandaag " Kijk dat is nogeens waardevolle informatie.
ik moet toegeven Gretsch ,hoewel ik het niet eens ben met jou methode , dat je wel het lef hebt om je Trades te posten en dat moesten meer mensen doen , tenslotte gaat het erom om iets te leren van elkaar .
Ik moet helaas constateren dat dit op dit forum ,zoals trouwens de meeste , enkele uitgezonderd,niet het geval is , en er ook geen intentie is om dit te doen.
Ik zal ook nog minder gaan posten op dit forum omdat ik het nut er niet van inzie.
Nogmaals Gretsch ik waardeer je lef om je trades te tonen (y)
En je hebt natuurlijk een mooie gretsch of wil je die nu gaan verdienen.
Groetjes allemaal en misschien tot ziens

gretsch schreef : kissebissen over het plaatsen van live trade's heeft niet zoveel zin, want dat doet hier toch niemand........
behalve deze gek......af en toe
resume:
uiteindelijk ben ik deze week nog niets opgeschoten, heb twee win trade's gehad en twee verliezers en ben nog even een tijdje short gaan zitten op eur/usd vanmiddag, dus mijn account saldo is nog ongeveer hetzelfde als vorige week vrijdag.
voor morgen heb ik eur/usd long staan, maar ga ik nu eventjes niets doen i.v.m. cijfers om 9 uur s'morgens.
wat ik wel kan doen is de gann lijnen doorgeven voor de dagrange morgen ( hier kun je heel mooi op handelen, als je weet hoe dat moet), wil ik best uitleggen als er behoefte aan is.
gewoon op deze waarde's horizontale lijnen in je chart zetten, en dan kijken wat er gebeurt morgen:

de middellijn op 1.11355
een hogere lijn op 1.11935
een nog hogere lijn op 1.12520 ( is het uiterste hoog van de dagrange)
een lagere lijn op 1.10775
een een nog lagere lijn op 1.10195 ( is het uiterste laag van de dag range)
je kunt dit zien als een soort pivot lijnen maar dan toch echt een tikkie beter (vindt ik).

misschien wil zigo de lijntjes ook graag hebben voor usd/jpy, maar dat hoor ik dan wel.

succes morgen

• C49
  • C49's Profielfoto
23 okt 2015 09:03 - 23 okt 2015 09:08 #12462 door bubbeltrader
weinig nieuws.

de grafiek van gisteravond: met de verwachting voor vanmorgen

static.afbeeldinguploaden.nl/1510/124529/aee0AzVE.jpg

ik miste de onderkant/dagen :(
dus opnieuw:

static.afbeeldinguploaden.nl/1510/124530/HQ3vZgaM.jpg
Laatst bewerkt: 23 okt 2015 09:08 door bubbeltrader.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Alexander

• bubbeltrader
23 okt 2015 08:51 #12461 door ArnoB
Goedemorgen na het geweld van gisteren verwacht ik vandaag wat rust in de tent bij de indices...

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
22 okt 2015 23:42 - 22 okt 2015 23:43 #12460 door gretsch
voor jou altijd Zigo,
usd/jpy gann lijnen voor morgen

middenlijn 120.628
vervolgens 121.265, 121.905
119.990
119.355

richting: short
Laatst bewerkt: 22 okt 2015 23:43 door gretsch. Reden: vergeten
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Zigo

• gretsch
  • gretsch's Profielfoto
22 okt 2015 23:38 #12459 door Zigo
Ja, heel graag. Dank bij voorbaat.

gretsch schreef : kissebissen over het plaatsen van live trade's heeft niet zoveel zin, want dat doet hier toch niemand........
resume:
uiteindelijk ben ik deze week nog niets opgeschoten, heb twee win trade's gehad en twee verliezers en ben nog even een tijdje short gaan zitten op eur/usd vanmiddag, dus mijn account saldo is nog ongeveer hetzelfde als vorige week vrijdag.
voor morgen heb ik eur/usd long staan, maar ga ik nu eventjes niets doen i.v.m. cijfers om 9 uur s'morgens.
wat ik wel kan doen is de gann lijnen doorgeven voor de dagrange morgen ( hier kun je heel mooi op handelen, als je weet hoe dat moet), wil ik best uitleggen als er behoefte aan is.
gewoon op deze waarde's horizontale lijnen in je chart zetten, en dan kijken wat er gebeurt morgen:

de middellijn op 1.11355
je kunt dit zien als een soort pivot lijnen maar dan toch echt een tikkie beter (vindt ik).

misschien wil zigo de lijntjes ook graag hebben voor usd/jpy, maar dat hoor ik dan wel.

succes morgen

• Zigo
  • Zigo's Profielfoto
22 okt 2015 23:24 #12458 door gretsch
kissebissen over het plaatsen van live trade's heeft niet zoveel zin, want dat doet hier toch niemand........
resume:

de middellijn op 1.11355

succes morgen
De volgende gebruiker (s) zei dank u: ArnoB

• gretsch
  • gretsch's Profielfoto
Tijd voor maken pagina: 0.700 seconden