Day Trading
Niet eens een kleine correctie. Zal het dan echt te maken hebben met de bonussen wat je her en der leest?
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Partimetrader
-
- mr.aex
-
Pcies, maakt niet uit wat er gebeurt.. Alleen moet je het woord beurs vervangen door: Draghi, EU, banken o.i.d. De beurs bestaat al enige tijd niet meer.
Linkerbaan schreef : Mogguh, aanslagen maar beurs is daar immuun voor geworden??!!
- Fred
-
Gompie schreef : Gewoon een stukje.
- Marnix
-

Marnix schreef : Tot hoe ver dan?
- Gompie
-
Linkerbaan schreef : goedemoggel
AEX gaat deze week iets terug
- Marnix
-

mr.aex schreef : Mornings all !
@Fred
Ik wil jou wel antwoorden, maar kom tijd te kort. Heb vanmiddag en donderdag 2x examen.
Vandaar....
Grt.
- Fred
-
@Fred
Ik wil jou wel antwoorden, maar kom tijd te kort. Heb vanmiddag en donderdag 2x examen.
Vandaar....
Grt.
- mr.aex
-
Zal tijd worden.
Linkerbaan schreef : goedemoggel
- Fred
-
Iemand die altijd weet wanneer het het laagste punt is om in te stappen, heeft die NN Beheer al helemaal niet nodig!
Ps bij die persoon wil ik wel een abo
Marnix schreef : Sorry ben het totaal niet met je eens, dat is appels met peren vergelijken wat je doet. Daarnaast stap je juist in een beleggingsfonds als die op een laag punt staat, daar moet je natuurlijk wel ervaring mee hebben. Ik ben het wel met je eens dat de meeste beurskoersen van NN in de loop der jaren niet hoger zijn geworden. Ik ken iemand die leeft van de winst NN fondsen, dus ga mij nou niet vertellen dat NN beleggingsfondsen niet werken! De meeste mensen op dit forum hebben al zeer veel moeite om winst te maken. laat staan dat ze er van kunnen leven.
Fred schreef : Ja, dat is hetzelfde als je moet in de calls stappen als de beurs op het laagste punt staat. En hoe weet je dat?
Ahhh, daar moet je dus ervaring mee hebben. Heb jij die?
Ik ken iemand die leeft van NN beleggingsfondsen, ja dat zal de fondsbeheerder dan wel zijn.
Wanneer is die iemand ingestapt en uitgestapt?
Ik ken iemand die leeft van turbo's, dus ga me nu niet vertellen dat die niet werken. Hij heet Kie en degene die ze kopen verliezen er geld mee
- Fred
-
Ahhh, daar moet je dus ervaring mee hebben. Heb jij die?
Ik ken iemand die leeft van NN beleggingsfondsen, ja dat zal de fondsbeheerder dan wel zijn.
Wanneer is die iemand ingestapt en uitgestapt?
Ik ken iemand die leeft van turbo's, dus ga me nu niet vertellen dat die niet werken. Hij heet Kie en degene die ze kopen verliezen er geld mee

Marnix schreef : Sorry ben het totaal niet met je eens, dat is appels met peren vergelijken wat je doet. Daarnaast stap je juist in een beleggingsfonds als die op een laag punt staat, daar moet je natuurlijk wel ervaring mee hebben. Ik ben het wel met je eens dat de meeste beurskoersen van NN in de loop der jaren niet hoger zijn geworden. Ik ken iemand die leeft van de winst NN fondsen, dus ga mij nou niet vertellen dat NN beleggingsfondsen niet werken! De meeste mensen op dit forum hebben al zeer veel moeite om winst te maken. laat staan dat ze er van kunnen leven.
- Fred
-
- Marnix
-