Deze site maakt gebruik van cookies om het beste gebruikersgemak te garanderen.

Day Trading

20 dec 2016 08:22 #31882 door Partimetrader
goedemorgen, nog steeds geen topvorming op de aex heel bijzonder. it stills going on

Niet eens een kleine correctie. Zal het dan echt te maken hebben met de bonussen wat je her en der leest?

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

• Partimetrader
  • Partimetrader's Profielfoto
20 dec 2016 08:20 #31881 door mr.aex
Guten morgen

• mr.aex
  • mr.aex's Profielfoto
20 dec 2016 07:58 #31880 door Fred
Moggel.
Pcies, maakt niet uit wat er gebeurt.. Alleen moet je het woord beurs vervangen door: Draghi, EU, banken o.i.d. De beurs bestaat al enige tijd niet meer.

Linkerbaan schreef : Mogguh, aanslagen maar beurs is daar immuun voor geworden??!!

• Fred
  • Fred's Profielfoto
20 dec 2016 07:53 #31879 door Linkerbaan
Mogguh, aanslagen maar beurs is daar immuun voor geworden??!!

• Linkerbaan
  • Linkerbaan's Profielfoto
19 dec 2016 14:29 #31878 door Marnix
Op de daggrafiek zien we in ieder geval nog een omkeer patroon, zodra die er is kunnen we pas een stukje naar benden. Maar dat kan snel gaan als zich een Doji vormt vandaag of morgen.

Gompie schreef : Gewoon een stukje. :)

• Marnix
  • Marnix's Profielfoto
19 dec 2016 14:19 #31877 door Gompie
Gewoon een stukje. :)

Marnix schreef : Tot hoe ver dan?

• Gompie
  • Gompie's Profielfoto
19 dec 2016 13:09 #31876 door Marnix
Tot hoe ver dan?

Linkerbaan schreef : goedemoggel

AEX gaat deze week iets terug

• Marnix
  • Marnix's Profielfoto
19 dec 2016 08:47 #31875 door Fred
Mag ook op een later tijdstip hoor. ;)

mr.aex schreef : Mornings all !

@Fred
Ik wil jou wel antwoorden, maar kom tijd te kort. Heb vanmiddag en donderdag 2x examen.
Vandaar....

Grt.

• Fred
  • Fred's Profielfoto
19 dec 2016 08:46 #31874 door mr.aex
Mornings all !

@Fred
Ik wil jou wel antwoorden, maar kom tijd te kort. Heb vanmiddag en donderdag 2x examen.
Vandaar....

Grt.

• mr.aex
  • mr.aex's Profielfoto
19 dec 2016 08:33 #31873 door Fred
Moggel.
Zal tijd worden.

Linkerbaan schreef : goedemoggel

• Fred
  • Fred's Profielfoto
19 dec 2016 08:31 #31872 door Linkerbaan
goedemoggel

• Linkerbaan
16 dec 2016 17:54 #31871 door GreedAndFear.eu
Ik doe niets meer met actief beheerde fondsen, gewoon elke maand zelfde en vaste bedrag in etf (globaal of sp500) en lekker passief toekijken. Geen hype niche dingen die volgend jaar weer uit zijn. Dividend is al mooi, en hopelijk ook nog wat koerswinst.

• GreedAndFear.eu
  • GreedAndFear.eu's Profielfoto
16 dec 2016 17:40 #31870 door Linkerbaan
Beste Marnix,
Iemand die altijd weet wanneer het het laagste punt is om in te stappen, heeft die NN Beheer al helemaal niet nodig!
Ps bij die persoon wil ik wel een abo

Marnix schreef : Sorry ben het totaal niet met je eens, dat is appels met peren vergelijken wat je doet. Daarnaast stap je juist in een beleggingsfonds als die op een laag punt staat, daar moet je natuurlijk wel ervaring mee hebben. Ik ben het wel met je eens dat de meeste beurskoersen van NN in de loop der jaren niet hoger zijn geworden. Ik ken iemand die leeft van de winst NN fondsen, dus ga mij nou niet vertellen dat NN beleggingsfondsen niet werken! De meeste mensen op dit forum hebben al zeer veel moeite om winst te maken. laat staan dat ze er van kunnen leven.

• Linkerbaan
16 dec 2016 17:31 #31869 door Fred
De mensen op dit forum hebben het niet over beleggen, maar over daghandel. Dat is iets totaal anders.

Fred schreef : Ja, dat is hetzelfde als je moet in de calls stappen als de beurs op het laagste punt staat. En hoe weet je dat?
Ahhh, daar moet je dus ervaring mee hebben. Heb jij die?
Ik ken iemand die leeft van NN beleggingsfondsen, ja dat zal de fondsbeheerder dan wel zijn.

Wanneer is die iemand ingestapt en uitgestapt?

Ik ken iemand die leeft van turbo's, dus ga me nu niet vertellen dat die niet werken. Hij heet Kie en degene die ze kopen verliezen er geld mee ;)

• Fred
  • Fred's Profielfoto
16 dec 2016 17:30 #31868 door Fred
Ja, dat is hetzelfde als je moet in de calls stappen als de beurs op het laagste punt staat. En hoe weet je dat?
Ahhh, daar moet je dus ervaring mee hebben. Heb jij die?
Ik ken iemand die leeft van NN beleggingsfondsen, ja dat zal de fondsbeheerder dan wel zijn.

Wanneer is die iemand ingestapt en uitgestapt?

Ik ken iemand die leeft van turbo's, dus ga me nu niet vertellen dat die niet werken. Hij heet Kie en degene die ze kopen verliezen er geld mee ;)

Marnix schreef : Sorry ben het totaal niet met je eens, dat is appels met peren vergelijken wat je doet. Daarnaast stap je juist in een beleggingsfonds als die op een laag punt staat, daar moet je natuurlijk wel ervaring mee hebben. Ik ben het wel met je eens dat de meeste beurskoersen van NN in de loop der jaren niet hoger zijn geworden. Ik ken iemand die leeft van de winst NN fondsen, dus ga mij nou niet vertellen dat NN beleggingsfondsen niet werken! De meeste mensen op dit forum hebben al zeer veel moeite om winst te maken. laat staan dat ze er van kunnen leven.

• Fred
  • Fred's Profielfoto
16 dec 2016 17:26 #31867 door Marnix
Sorry ben het totaal niet met je eens, dat is appels met peren vergelijken wat je doet. Daarnaast stap je juist in een beleggingsfonds als die op een laag punt staat, daar moet je natuurlijk wel ervaring mee hebben. Ik ben het wel met je eens dat de meeste beurskoersen van NN in de loop der jaren niet hoger zijn geworden. Ik ken iemand die leeft van de winst NN fondsen, dus ga mij nou niet vertellen dat NN beleggingsfondsen niet werken! De meeste mensen op dit forum hebben al zeer veel moeite om winst te maken. laat staan dat ze er van kunnen leven.

• Marnix
  • Marnix's Profielfoto
Tijd voor maken pagina: 0.502 seconden