Day Trading
Linkerbaan schreef : niet dat ik er op gelet heb of dat het van belang is maar is er al een reden gegeven voor deze daling?
Een zondebok aangewezen?
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Fred
-
- Fred
-
want die hebben zowiezo enorme short pos. opgebouwd en die lopen nu weer mooi vol.
zo werkt dat, tenminste dat denk ik.
wellicht zijn ze nu alweer longs aan het opbouwen, dat kan, ik zou het niet weten want ben geen insider.
Linkerbaan schreef : niet dat ik er op gelet heb of dat het van belang is maar is er al een reden gegeven voor deze daling?
Een zondebok aangewezen?
- gretsch
-
- Fred
-
Een zondebok aangewezen?

2e op 11655
meer problemen zie ik zo niet voorlopig.
maar dat gaat er hoe dan ook een keer aan, alleen wanneer kan ik ook niet zeggen, als ik dat wist..........
dan wordt het allemaal wel erg gemakkelijk......, maar zo werkt dat niet in het echte leven en op de beurs al helemaal niet.
- gretsch
-
ik ga nu iets heel geks zeggen. Misschien gaan we nog tot 488/486 maar sta niet raar te kijken als we volgende week de 497/498 ook nog ff aantikken (toppenlijn)
Eind maart: 454/458
net zoiets als jouw 2e tikpunt, of witte candle of wat dan ook.
het is iets waar jij het ook vaak over hebt dat de koers daar nog een keer weer naar toe gaat vroeg of laat zeg maar.
en wat dat bungelen betreft dat valt nog wel een beetje mee van jou denk ik.
koers weer omhoog vanaf de 11723 weet ik niet, denk het niet maar je weet het maar nooit.
voorlopig hou ik de pos. aan in ieder geval of ik moet een waarschuwing krijgen van mijn indicator dat de hele mik weer de andere kant op wil draaien, maar dat is nog niet het geval dus....
als dat het geval is dan meld ik dat hier wel even.
- gretsch
-

zal ergens wel wat opveren, op 15 min kan downtrendje afgerond zijn, maar bij dit dalingstelsel hoort nog een lagere bodem.
Tot hoever opveren .... geen idee nog
mr.aex schreef : En ik houd mij van de domme
Maar klopt wat je zegt m.u.v. jouw positie dan
- Fred
-

Maar klopt wat je zegt m.u.v. jouw positie dan

Linkerbaan schreef : van jou leren we hier een hoop, thanks
Ik heb niet op spaarboekjes/resultsheets van anderen gekeken maar met Fred en TDH en Grabber toch wel de top hier
En bubbel niet te vergeten
ik bungel er maar wat achteraan, maar je moet ergens beginnen
- mr.aex
-

Linkerbaan schreef : van jou leren we hier een hoop, thanks
Ik heb niet op spaarboekjes/resultsheets van anderen gekeken maar met Fred en TDH en Grabber toch wel de top hier
- Fred
-
En na 11723 weer up?
gretsch schreef : gisteren poste ik dat er op 11723 een "probleempje" ligt in de grafiek voor de MMers, en ik denk dat dat opgelost gaat worden, dus vandaar dat KD.
nu heb ik op een lager niveau nog zo'n probleempje liggen, alleen ik weet niet wanneer ze dat gaan recht breien, maar dat gaat onherroepelijk een keer gebeuren, dat weet ik voor 99% zeker, alleen wanneer.... dat is de grote vraag.
maakt niet uit verder, is van later zorg denk ik.
nu heb ik op een lager niveau nog zo'n probleempje liggen, alleen ik weet niet wanneer ze dat gaan recht breien, maar dat gaat onherroepelijk een keer gebeuren, dat weet ik voor 99% zeker, alleen wanneer.... dat is de grote vraag.
maakt niet uit verder, is van later zorg denk ik.
- gretsch
-
maar heb het nu een paar keer gedaan zodat een ander (nieuwelingen misschien) ook kan zien wat er met beurshandel mogelijk is.
vanaf nu laat ik het ook weer achterwege.
KD dax had ik gisteren hier gepost 11723
- gretsch
-