Day Trading
pos neem ik allemaal mee naar maandag ( kost wel wat rente).
eerlijk gezegd geloof ik nog niet echt in een komplete draai de andere kant weer op dus vandaar.
Goed weekend allen en tot volgende week.
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- gretsch
-
Fred schreef : Alles afgesloten. Prettig weekend iedereen. Het was weer een guitig dagje.
- Kweenie
-
Trump zal dinsdag mogelijk informatie geven over zijn belastingplannen en de voordelen die daarbij komen kijken voor het bedrijfsleven. Mogelijk is het dan weer feest op de beursen. Ik zit nog short. Het blijkt achteraf dwaas niet te zijn uitgestapt en long te zijn gedraaid. Achteraf is het allemaal zo makkelijk.
Fred schreef : Maar je kunt nog mee, gewoon even bijstorten.
- Kweenie
-
- Fred
-
kleine schreef : Ben nu ongeveer 2 jaar bij IG. Lage spread, heel stabiel platform, betrouwbare broker, officiële licentie in Engeland. Buiten wat negatieve details qua mogelijkheden online platform quasi geen klachten.
- Kweenie
-

Kweenie schreef : Zou wel een verklaring zijn voor waarom ik mijn geld steeds kwijt raak.
- Fred
-

Fred schreef : Huhhhh is Kie broker geworden?
- Kweenie
-
Hebben geen officiële Britse licentie, hoewel ze vanuit Londen opereren. Niks van oplichterij gevonden, maar enkel licentie in Letland, wat mij niet echt kan overtuigen. Hoe ze aan mijn telnr. zijn gekomen is een groot vraagteken. En vooral waarom ze bellen naar een kleine garnaal als ik vind ik ook nogal vreemd. Dus als je telefoon krijgt vanuit Londen over CAC400.com, toch een beetje op je hoede zijn.......
- kleine
-
Ben nu ongeveer 2 jaar bij IG. Lage spread, heel stabiel platform, betrouwbare broker, officiële licentie in Engeland. Buiten wat negatieve details qua mogelijkheden online platform quasi geen klachten.Kweenie schreef : Dank Gretsch, dat ga ik doen. IG wordt het denk ik, oordelend aan de hand van de lovende taal die ik vaak over die organisatie lees. En ja, wat een boevenbende die brokers, er zijn er nog steeds wat hoor, die geen geweten lijken te hebben.
Goed weekend!
- kleine
-
Kweenie schreef : Dank Gretsch, dat ga ik doen. IG wordt het denk ik, oordelend aan de hand van de lovende taal die ik vaak over die organisatie lees. En ja, wat een boevenbende die brokers, er zijn er nog steeds wat hoor, die geen geweten lijken te hebben.
Goed weekend!
- Fred
-
Goed weekend!
gretsch schreef : shit heb je overal Kweenie....
echte in en in slechte brokers zijn er bijna niet meer, dat is allemaal al uitgefilterd de afgelopen jaren.
voor pak hem beet 7-8 jaar terug waren er echte gangsters op de forex makt aktief, maar die zijn (bijna) allemaal al verdwenen.
probeer een broker te vinden die bij jou past, lees reviews, en dan gaat de rest vanzelf.
- Kweenie
-
echte in en in slechte brokers zijn er bijna niet meer, dat is allemaal al uitgefilterd de afgelopen jaren.
voor pak hem beet 7-8 jaar terug waren er echte gangsters op de forex makt aktief, maar die zijn (bijna) allemaal al verdwenen.
probeer een broker te vinden die bij jou past, lees reviews, en dan gaat de rest vanzelf.
Kweenie schreef : Dank voor de tips heren, enorm gewaardeerd. Ik ga daar binnenkort werk van maken. Dit levert steeds teveel shit op.
- gretsch
-
of dat via 488 gaat, geen idee
prettig weekend
- Kweenie
-
gretsch schreef : gewoon cfd's gaan doen bij een betrouwbare broker, met een stabiel platform waar je ook meteen je SL en TP erin kunt zetten.
makkelijk zat.
- Fred
-
- Fred
-