Day Trading
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Linkerbaan
-
- Fred
-
dinero schreef : Gesprek met Ingbank vorige maand : waarom kan ik de sprinter long 10.6 niet meer kopen ? (vanwege de grote schommelingen in zilver iin het verleden bleek dit voor mij, omdat ik blijf zitten dat produkt , een goede keuze te zijn )
Medewerker : Die zijn uitverkocht
Ik zit er af en toe zoals nu nog steeds over na te denken .Uitverkocht ? Kunnen sprinters uitverkocht zijn ?Dan maak je ze toch weer aan...en waarom worden ze niet meer uitgegeven , omdat ik denk dat zij denken dat de kans dat zilver op 10 komt te verwaarlozen is .
Iemand anders ?
- Grabber
-
- mr.aex
-
Ook dank aan Kleine. Top, die inspanningen anderen iets te leren! Iedereen alvast succes komende week, kan er zelf helaas niet teveel bij zijn.
dinero schreef : @kweenie
Denk s.v.p. aan vrijdag 3 maart Yellen en de beleggers die zitten te wachten op aanwijzingen rente verhoging .
March 3 Speech - Chair Janet L. Yellen
Economic Outlook
At the Executives Club of Chicago, Chicago, Ill.
1:00 p.m. ET
en dan deze :
March 15 FOMC Meeting
Two-day meeting, March 14-15
2:00 p.m. ET
Overweging om door te rollen naar april?
m.i. komt er in maart een renteverhoging (voor wat het waard is )
- Kweenie
-
dinero schreef : Gesprek met Ingbank vorige maand : waarom kan ik de sprinter long 10.6 niet meer kopen ? (vanwege de grote schommelingen in zilver iin het verleden bleek dit voor mij, omdat ik blijf zitten dat produkt , een goede keuze te zijn )
Ik zit er af en toe zoals nu nog steeds over na te denken .Uitverkocht ? Kunnen sprinters uitverkocht zijn ?Dan maak je ze toch weer aan...en waarom worden ze niet meer uitgegeven , omdat ik denk dat zij denken dat de kans dat zilver op 10 komt te verwaarlozen is .
Iemand anders ?
- Fred
-
Iemand anders ?
- dinero
-
Denk s.v.p. aan vrijdag 3 maart Yellen en de beleggers die zitten te wachten op aanwijzingen rente verhoging .
March 3 Speech - Chair Janet L. Yellen
Economic Outlook
At the Executives Club of Chicago, Chicago, Ill.
1:00 p.m. ET
en dan deze :
March 15 FOMC Meeting
Two-day meeting, March 14-15
2:00 p.m. ET
Overweging om door te rollen naar april?
m.i. komt er in maart een renteverhoging (voor wat het waard is )
- dinero
-
- kleine
-
Grafiek 3' vrijdagavond. De wakkeren weten waarom ik dit post in functie van vorige reactie.kleine schreef : Meestal loopt alles in 3. Bodems en toppen. Daar zit wel wat variatie in en dat maakt het moeilijk. Maar 1 ding is meestal hetzelfde. Het loopt in 3 fases. Je hebt een bodem/top en daar is niks te zien op de indicatoren (dat noemen we nr.1). Dan heb je meestal een 1ste hogeretop/lagerebodem met div neg of pos maakt niet uit (dat is nr2), maar daar stopt het niet. Er komt nog een derde top/bodem aan en net die wordt moeilijk. Die kan 3 mogelijkheden bevatten. Dat kan een hertest zijn van de HL van de laatste bodem. Dat kan een hertest zijn van de absolute bodem. En dat kan een diepere bodem worden. Je moet jezelf heel goed realiseren dat dit dingen zijn die niet voorspelbaar zijn, dus je moet wachten op tekenen van TA die wijzen op een stijgend potentieel. Aan iedereen hier die geld wil verdienen. Bodem/top gokken zijn een lachertje en garantie op een snel faillissement. HL en LH voorspellingen zijn veel realistischer en vooral veel efficiënter in geld verdienen. Tenminste als je dan je indicatoren goed in het oog houd. BV rsi. Een rsi die constant neerwaarts draait bij toppen rond of onder 60 wijst op een neerwaartse trend. Indien diezelfde rsi bij bodems constant terug draait rond of boven de 40 wijst dit op een opwaartse trend. Onderschat dit niet, want dit is een serieuze indicator. Zijwaartse bewegingen vallen hier niet onder natuurlijk. Succes jongens, ik post niet veel, maar als ik post, doe ik mijn best om het zo efficiënt mogelijk te doen dat iedereen er wat aan heeft.
Is ook geen garantie op een grote draai, enkel een bevestiging van de theorie omtrent bodems/toppen en hun mogelijke verhouding in divergentie.
- kleine
-
Linkerbaan schreef : Dinsdag avond speech Trump over belasting plannen en investeringen.
- Fred
-
- kleine
-
- kleine
-
Kweenie schreef : Goed weekend Fred. Goed weekend allen, en Kie.
- Fred
-