Deze site maakt gebruik van cookies om het beste gebruikersgemak te garanderen.

Day Trading

29 nov 2019 16:04 #46243 door Zigo
Helemaal niet simpel, zeer efficiënt, dat is het belangrijkste. De laatste grafiek, Pivots volgens Tom Demark.
Gaat ook al efkens mee, heb ze enkel een beetje anders ingedeeld.

Gompie schreef : Uitstekend Zigo. Allemaal ons ding doen en laten zien. Zijn er vragen dan beantwoorden we die. Dus niets geheimzinnigs. Laat mijn grafiekje maar niet zien. Te simpel. :woohoo:

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

• Zigo
  • Zigo's Profielfoto
29 nov 2019 15:57 #46242 door Gompie
Uitstekend Zigo. Allemaal ons ding doen en laten zien. Zijn er vragen dan beantwoorden we die. Dus niets geheimzinnigs. Laat mijn grafiekje maar niet zien. Te simpel. :woohoo:

• Gompie
  • Gompie's Profielfoto
29 nov 2019 15:35 #46241 door Zigo
En volgens een andere inkijk

Bijlagen:

• Zigo
  • Zigo's Profielfoto
29 nov 2019 15:33 #46240 door Zigo
Niets is veranderd, behalve zoals C49 zegt, de snelheid van uitvoeren.

Bijlagen:

• Zigo
  • Zigo's Profielfoto
29 nov 2019 15:18 #46239 door Gompie
Voor de liefhebbers. Dezelfde grafiek maar dan even anders. Mijn graaltje. ;)

Bijlagen:

• Gompie
  • Gompie's Profielfoto
29 nov 2019 13:37 #46238 door C49
Allemaal niet zo moelijk doen mensen.
ik kan je een ding vertellen en dat is dat de beurzen bitterweinig veranderd zijn de afgelopen 30 jaar, het enigste wat duidelijk een impact heeft is de snelheid van de prijsbewegingen.
ipv handelen met dagkoersen handelen we nu dikwijls met uren of minuten koersen
hier een plaatje van de CAC40 van enkele dagen terug , het is in eerste instantie gebaseerd op OpeningRange Breakout en nog wat andere patronen .
En deze OpenRangeBO is geanalyseerd door Toby Crabel en wel in de 80ger jaren ( alleen hij testen dit op dagkoersen)
Nu dan de Cac40 op 2minuten basis , en voor de oplettende ziener is hier gegarandeerd geld mee te verdienen.
Het vereist wel ijzeren discipline en ja werk geen hobby.

Bijlagen:

• C49
  • C49's Profielfoto
29 nov 2019 11:52 #46237 door bubbeltrader
Heren (en dames),

Deze discussie leidt tot niks!
Iedereen heeft een vorm van de ""heilige graal"" gevonden.
Meerwaarde is dan het onderbouwen van de toegevoegde waarde ervan.

Soms ""mag"" ook een trade gepost worden.. dat lokt (hopenlijk) opbouwende kritiek uit.

Suc6

• bubbeltrader
  • bubbeltrader's Profielfoto
29 nov 2019 11:43 #46236 door Bakstenen
Dat zeg ik niet,maar als jij een grafiek post,en dan zeg,ik kijk hier niet naar,vind je het dan gek als ik dat raar vind?.

gretsch schreef : ik wil verder niet piepen of zielig doen ofzo omdat ik een paar keer verloren heb, daar gaat het niet om.
nog niet zo lang geleden was er een tijd dat alles nog redelijk klopte.
die tijd is definitief omzeep geholpen door de centrale banken, en die tijd komt nooit meer terug.
alle beurswijsheden kunnen op de schroothoop want die kennis is nutteloos geworden.
door het ongebrijdeld bij drukken van geld klopt het van geen kant meer en dat komt ook niet meer goed is mijn overtuiging.
ik zeg:
wees voorbereid, steek jezelf zo weinig moegelijk in de schulden en zorg voor wat reserve's.
wat beurshandel betreft: ga mee met de gekte en probeer niet te vechten tegen krachten waar je het nooit van kunt winnen.
mijn tradingtijd zit erop, ik heb er geen aardigheid meer aan, voor het geld hoef ik niet te traden, ik wil het alleen doen uit plezier, en als het plezier weg is dan is het tijd om ermee op te houden.

• Bakstenen
  • Bakstenen's Profielfoto
29 nov 2019 11:33 #46235 door gretsch
je mag ook niets meer zeggen tegenwoordig....
duss, doe ik dat ook niet meer.
heb toch niets te delen wat voor een ander van belang kan zijn.

• gretsch
  • gretsch's Profielfoto
29 nov 2019 11:16 - 29 nov 2019 11:17 #46234 door Zigo
@Gretsch
Gebruik jij het forum dan enkel om op je eigen borst te kloppen.
Ik dacht dat informatie geven het opzet is.
Ik zal wel elders lullen.
Laatst bewerkt: 29 nov 2019 11:17 door Zigo.

• Zigo
  • Zigo's Profielfoto
29 nov 2019 11:12 #46233 door Zigo
Vind ik wel een straffe uitspraak.

gretsch schreef : @Bakstenen,
je refereerde even aan de supertrend indicator in mijn grafiek.
het klopt dat het een vrij nutteloos ding is, (teveel lag) ik gebruik hem ook niet als signaal indicator, hij staat er meer in voor de opsmuk, eigenlijk zijn bijna alle indicatoren in mijn laatste grafiek die ik hier gepost heb opsmuk.
er is maar èèn indicator die ik echt gebruik en dat is mijn eigen indicator die ikzelf gemaakt heb, die heeft geen last van lag en repaint ook niet.
daarmee wil ik niet zeggen dat ik nooit geen foute trade's heb want dat is onmogelijk.
maar over het algemeen draai ik eigenlijk prima met beurshandel en heb niets te klagen.
ik laat ze allemaal maar lekker lullen en trek zoals altijd iedere dag mijn eigen plan.
bijgaand mijn resultaten van de afgelopen drie dagen.
Groeten
Gretsch.

• Zigo
  • Zigo's Profielfoto
29 nov 2019 09:24 #46232 door Bakstenen
Dan heeft het ook geen zin om die te postten,lijkt mij,maar mag ik ook zeggen dat ik er niets meer van begrijp,je post hier,maakt verlies,maar toch maak je winst.
Het maakt mij niets uit hoeveel winst je heb,ik hoop veel

gretsch schreef : @Bakstenen,
het klopt dat het een vrij nutteloos ding is, (teveel lag) ik gebruik hem ook niet als signaal indicator, hij staat er meer in voor de opsmuk, eigenlijk zijn bijna alle indicatoren in mijn laatste grafiek die ik hier gepost heb opsmuk.
er is maar èèn indicator die ik echt gebruik en dat is mijn eigen indicator die ikzelf gemaakt heb, die heeft geen last van lag en repaint ook niet.
daarmee wil ik niet zeggen dat ik nooit geen foute trade's heb want dat is onmogelijk.
maar over het algemeen draai ik eigenlijk prima met beurshandel en heb niets te klagen.
ik laat ze allemaal maar lekker lullen en trek zoals altijd iedere dag mijn eigen plan.
Groeten
Gretsch.

• Bakstenen
28 nov 2019 23:22 #46231 door gretsch
@Bakstenen,
Groeten
Gretsch.

• gretsch
  • gretsch's Profielfoto
27 nov 2019 21:03 #46230 door Bakstenen
ik had deze in Ninja,maar gebruikte die niet.

Zigo schreef : Trouwens ik heb de code voor de supertrend (STrend, in mijn geval)

Als je met ticks werkt altijd een lager timeframe mee laten lopen.

• Bakstenen
27 nov 2019 20:47 #46229 door Zigo
Trouwens ik heb de code voor de supertrend (STrend, in mijn geval)

Als je met ticks werkt altijd een lager timeframe mee laten lopen.

Bakstenen schreef : Zigo,ik bedoel,als de koers ineens veel punten omhoog gaan,en je heb de grafiek op ticks staan krijg je ineens veel candles,en b.v de eerste candle een signaal waar je niet op kan handelen,als je het met de hand invoert

De volgende gebruiker (s) zei dank u: Bakstenen

• Zigo
  • Zigo's Profielfoto
27 nov 2019 20:43 #46228 door Zigo
Dit heeft niets te maken met de supertrend, maar is een eenvoudig spel van gemiddelden en statistiek.
Is beschreven in Hoofdstuk 9 van mijn boek. Een boek die omzeggens geschreven is maare misschien nooit zal worden uitgegeven.

Bakstenen schreef : ik heb ooit ook eens die supertrend bestudeerd,maar kon er niets mee,en als de koers zoals nu de laatste tijd alleen maar omhoog gaat,na een kleine dip,ga je wel steeds de bietenbrug op

• Zigo
  • Zigo's Profielfoto
Tijd voor maken pagina: 1.512 seconden