Day Trading
TDH schreef : 'Mornings! Ziet er fraai uit Zigo...zie hem regelmatig voorbijkomen de pitchfork. Gebruik hem zelf eigenlijk niet voor trading. Jij wel?
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Zigo
-
- TDH
-
Graag gedaan.
- Zigo
-
- Gompie
-
- Zigo
-
- Zigo
-
TDH schreef : Waarschijnlijk weer voor dovemans oren omdat er wat moeite gedaan moet worden maar goed...
Voor duidelijkheid: dit gaat over AEX en ik beperk me voor het overzicht nu slechts tot het fibo gerommel
De bevestiging wordt gegeven in koerspatronen op betreffende niveaus en rijtje indicatoren die meelopen op verschillende charts maar dat voert te ver.
Move up 15-08 --> 01-10: deze haalde top van 25-07 (net) niet.
Retrace ingezet met bodem op 02-10 en test op 10-10
Nieuwe move up t/m 1ste extensie op 19-11 met test van top op 02-12 --> nieuwe retrace ingezet met target 581.05 (AEX)
Bodem was 581.02 op 03-12 (dat was dus die 0.03…geen procenten dus). Nieuwe move up gestart met mogelijk nog een uitschud move(s) in het verschiet, welke dus kansen zijn. Dus altijd de vingers aan de knoppen.
Cheers
- Gompie
-
Voor duidelijkheid: dit gaat over AEX en ik beperk me voor het overzicht nu slechts tot het fibo gerommel

De bevestiging wordt gegeven in koerspatronen op betreffende niveaus en rijtje indicatoren die meelopen op verschillende charts maar dat voert te ver.
Move up 15-08 --> 01-10: deze haalde top van 25-07 (net) niet.
Retrace ingezet met bodem op 02-10 en test op 10-10
Nieuwe move up t/m 1ste extensie op 19-11 met test van top op 02-12 --> nieuwe retrace ingezet met target 581.05 (AEX)
Bodem was 581.02 op 03-12 (dat was dus die 0.03…geen procenten dus). Nieuwe move up gestart met mogelijk nog een uitschud move(s) in het verschiet, welke dus kansen zijn. Dus altijd de vingers aan de knoppen.
Cheers
- TDH
-
TDH schreef : Bodem gisteren is werkelijk op afwijking van slechts 0.03 gezet op AEX...daar ging duidelijk de koopknop weer aan.
blijft echt frappant.
- Gompie
-
blijft echt frappant.
- TDH
-
Bakstenen schreef : Cees,is dat een software programma?
- C49
-

C49 schreef : Allemaal niet zo moelijk doen mensen.
ik kan je een ding vertellen en dat is dat de beurzen bitterweinig veranderd zijn de afgelopen 30 jaar, het enigste wat duidelijk een impact heeft is de snelheid van de prijsbewegingen.
ipv handelen met dagkoersen handelen we nu dikwijls met uren of minuten koersen
hier een plaatje van de CAC40 van enkele dagen terug , het is in eerste instantie gebaseerd op OpeningRange Breakout en nog wat andere patronen .
En deze OpenRangeBO is geanalyseerd door Toby Crabel en wel in de 80ger jaren ( alleen hij testen dit op dagkoersen)
Nu dan de Cac40 op 2minuten basis , en voor de oplettende ziener is hier gegarandeerd geld mee te verdienen.
Het vereist wel ijzeren discipline en ja werk geen hobby.
- Bakstenen
-

Bakstenen schreef : Cees,is dat een software programma?
- Gompie
-
- Bakstenen
-
- Gompie
-
- Zigo
-