Day Trading
Maar ik zie maar weinig tuinders die nog werken op hun 65 in op hun eigen tuin,die is meestal verkocht aan de buren.
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Bakstenen
-

Bakstenen schreef : Ha ha,Gompie,er kunnen er genoeg in dat wel
- Gompie
-
Trump is denk ten einde raad
- Bakstenen
-
- Bakstenen
-

Bakstenen schreef : Arno,als je soms de berichten leest op andere sites ,dan is handelen op de beurs een makkie,wij weten wel beter.
Ik ben tegenwoordig weer aan het werk,en ja dan moet je de tijd verdelen,hier het werk waar ik bezig ben,is eens wat anders als de beurs.
Maar het is vlug winst of verlies nemen op de beurs ,is niet bij te houden,zo snel gaan de punten
- Gompie
-
- Gompie
-
a.s. maandag is er een super maan, dat kan (met de nadruk op KAN) een omkeer betekenen de komende dagen.
toch wel iets om rekening mee te houden als je swing trade's doet lijkt mij.
voor daghandel maakt zoiets niets uit, want dan handel je toch alleen maar op de korte frame's.
zelf heb ik geen lopende swing pos. heb afelopen drie weken ongeveer alleen maar daghandel gedaan.
- gretsch
-
Bakstenen schreef : Klopt,voor het geld hoef ik het niet te doen,vind het nog steeds leuk om te doen.
Maar mijn zoon werkt daar ook,en ik ben wel meer meegegaan als het druk is
- gretsch
-
- ArnoB
-
- Bakstenen
-
- Bakstenen
-
Maar mijn zoon werkt daar ook,en ik ben wel meer meegegaan als het druk is
gretsch schreef : je hoefde toch niet meer te werken Bakstenen, of kun je er moeilijk afstand van nemen
- Bakstenen
-
- gretsch
-
Ik ben tegenwoordig weer aan het werk,en ja dan moet je de tijd verdelen,hier het werk waar ik bezig ben,is eens wat anders als de beurs.
Maar het is vlug winst of verlies nemen op de beurs ,is niet bij te houden,zo snel gaan de punten
- Bakstenen
-
ik bedoel, vandaag kun je met een swing trade mooi in de plus staan, maar morgen kun je tegen een dik verlies zitten aan te kijken.
als je als beginneling niet weet hoe je daar mee om moet gaan, dan ga je dik het schip in.
je moet heel snel kunnen reageren, veel sneller dan vroeger.
komt denk ik ook door de hele snelle computer handel van vandaag de dag, dat was vroeger veel minder dan nu.
vroeger hoefde het niet perse beter te gaan, maar je had wel meer tijd, tijd om na te denken en tijd om te handelen.
,
- gretsch
-
Nieuwe leden melden zich ook zeer beperkt aan hier en vervolgens kijken ze alleen en reageren niet.
- ArnoB
-