Day Trading

Bakstenen schreef : Denk dat Trump niet meer kan zeggen, bedankt mij maar voor de koerswinsten, de Dow staat even hoog als toen hij begon
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- ArnoB
-
- Bakstenen
-
Die 8000 DAX steun kan dan wel eens weinig voorstellen

- ArnoB
-
Vandaag moest ik dus boodschappen doen, nu weet ik wat mensen in oorlogs- gebieden mee maken.
Mijn dochter werkt in de zorg, nu heeft al laten weten dat ze niet kan werken met drie kinderen thuis, en haar man heeft een chef functie in de groenten, is ook razend druk.
Ben blij dat ik nog in goede gezondheid ben, en nog niet afhankelijk van zorg.
Maar aan de andere kant, we waren en zijn afhankelijk van China voor een hoop dingen, misschien dat we nu eens na gaan denken om onze industrie hier te beschermen, ik bedoel de geneesmiddelen
- Bakstenen
-
Zigo schreef : Enige dat je kan overkomen is dat je de aandelen moet kopen aan 12 *100. Denk een koopje want, ik zou het niet weten, maar de activa van Shell alleen zijn dit waard. 100 aandelen aan 1200€ - zeg maar 75€ = 1125€ per set van 100 aandelen, kan je verder calls op je aandelen schrijven. Premie en ook nog dividend opstrijken.
- Bakstenen
-
[Bloomberg]
Tim Ross and Kitty Donaldson
Bloomberg March 12, 2020
- C49
-
Zigo schreef : Koop een backspread, en vanaf je die hebt laten lopen bv.( dec10 kopen dec12 schrijven) Weet niet hoeveel deze opties staan, maar denk dat je per set wel 70 à 80€ krijgt.
- Zigo
-
Bakstenen schreef : Puts zijn zeker duur, maar je moet wel durf hebben, maar een 300 schrijven lijkt mij nu goede winst kansen te hebben
- Zigo
-
- C49
-
En paniek ligt om de hoek , de USA heeft totaal geen idee hoeveel besmettingen er zijn , want niet testen geeft zowiezo een laag besmettingscijfer.
Als je gouverner Cuomo op CNN hebt gehoord krijg je een idee in de chaotische aanpak of helemaal geen aanpak door de Trump administration.
Dus volatiliteit zal voorlopig wel blijven en voor nu is het motto SELL THE RIP.
- C49
-
- Bakstenen
-

Bakstenen schreef : Als er mensen zijn die b.v in Shell willen stappen,is dit misschien een idee.
Je kan i.p.v. 100 aandelen Shell, die nu ongeveer 13.00 euro kosten, of 1300 euro , ook call dec 2022 kopen ben je 450 euro kwijt, per optie,lijkt mij sterk dat Shell tegen die tijd nog steeds op 13 euro staat
- Fred
-

- ArnoB
-
ArnoB schreef : Dus de VIX op de VIX is hoog?
- Zigo
-
- ArnoB
-
- ArnoB
-