Day Trading
gretsch schreef : mijn 1M data in MT4 gaat terug tot 12-03-2020.
voor 1M data is dat wel behoorlijk veel lijkt mij, en wel genoeg om iets te backtesten toch?
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Bakstenen
-
voor 1M data is dat wel behoorlijk veel lijkt mij, en wel genoeg om iets te backtesten toch?
- gretsch
-
Bijlage niet gevonden
- gretsch
-
- Bakstenen
-
Bakstenen schreef : Dat is op dagbasis.
- Zigo
-
- Bakstenen
-
Bakstenen schreef : Goedemorgen traders, meelezers.
Ik zoek data van de GER30 (DAX cash) liefst in 1 minuut die ik kan importeren in MT4, ik bemerk dat je in MT4 niet kan backtestten, omdat die alleen de data van wanneer je bent ingelogd bewaard, ik heb het niet over de future.
Of een aanwijzing waar ik die eventueel kan downloaden
- Zigo
-
Ik zoek data van de GER30 (DAX cash) liefst in 1 minuut die ik kan importeren in MT4, ik bemerk dat je in MT4 niet kan backtestten, omdat die alleen de data van wanneer je bent ingelogd bewaard, ik heb het niet over de future.
Of een aanwijzing waar ik die eventueel kan downloaden
- Bakstenen
-
Hey Janneman, jij er ook nog?
ArnoB schreef : btw ik zit al lange tijd long en heb mijn posities vandaag gesloten (Olie en indices).
Langzaam wat shorts op bouwen in de indices.
En blijf long in Goud.
- C49
-
Langzaam wat shorts op bouwen in de indices.
En blijf long in Goud.
- ArnoB
-
Nog steeds heb ik McHugh als een leidraad voor de grote lijnen en doet het goed. Deze verwacht dat de er nog een golf naar beneden komt en dat punt begint met de uitbraak van gisteren dichtbij te komen. Voor wat het waard is bij je.
janneman schreef : Ik meld me nog even. Ik leef nog, Maar, het lijntje aandelen kleurt hier bloedrood de chez bloedrood, dat percentage durf ik hier echt niet posten want het is erg zenne. Geen grote zorg, de rest draait leuk maar die aandelenposities hakken er wel erg in.
En dan ben ik dus al twee keer short gegaan. Stop loss op 570, en ik ben gestart op 475, en dat dat niet goed is zien jullie ook hé, niet te geloven. Dat geld ben ik kwijt denk ik, maar kan me niet schelen, verkopen doe ik niet, het moet uitgestopt.
Wat als het deze keer wel anders is ? Ik geloof er niet in, maar what if ? Ouwe rakkers als ik zijn in beleggingsland opgegroeid met kw's van 12-14. Huidige kw's al eens gezien ? En, niks dan slecht nieuws, etc.., en de beurs stijgt ? Echt ?
Maar wat als dit het nieuwe normaal wordt in het post-corona-tijdperk? Wat als mensen straks pakweg een kw van 40 willen betalen ?
Komt wel de economische realiteit om de hoek. Vliegen met slechts 1 stoel van de 3 bezet, prijs maal drie hé. Idem voor een massa andere dingen. Wie gaat dat betalen, koopkracht verdwijnt als sneeuw in de zon en alles wordt duurder ? Gaat niet hé.
- ArnoB
-
En dan ben ik dus al twee keer short gegaan. Stop loss op 570, en ik ben gestart op 475, en dat dat niet goed is zien jullie ook hé, niet te geloven. Dat geld ben ik kwijt denk ik, maar kan me niet schelen, verkopen doe ik niet, het moet uitgestopt.
Wat als het deze keer wel anders is ? Ik geloof er niet in, maar what if ? Ouwe rakkers als ik zijn in beleggingsland opgegroeid met kw's van 12-14. Huidige kw's al eens gezien ? En, niks dan slecht nieuws, etc.., en de beurs stijgt ? Echt ?
Maar wat als dit het nieuwe normaal wordt in het post-corona-tijdperk? Wat als mensen straks pakweg een kw van 40 willen betalen ?
Komt wel de economische realiteit om de hoek. Vliegen met slechts 1 stoel van de 3 bezet, prijs maal drie hé. Idem voor een massa andere dingen. Wie gaat dat betalen, koopkracht verdwijnt als sneeuw in de zon en alles wordt duurder ? Gaat niet hé.
- janneman
-
- ArnoB
-
- C49
-