Day Trading
Kijk eens naar de chart van TESLA , lijkt wel een cryptomunt of piramide spel.
gretsch schreef : heb welgeteld 3sec. naar zo'n filmpje gekeken, en vondt het meteen een gigatische sukkel.
zoals altijd, mensen met de grootste bek staan vooraan in de rij.
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- C49
-
jij een idee over event. bodemvorming usd/jpy?
- gretsch
-
zoals altijd, mensen met de grootste bek staan vooraan in de rij.
C49 schreef :
- gretsch
-
C49 schreef : Kijk naar deze podcasts van Dave Portnoy op Barstoolbets.com
Compleet crazy
www.barstoolbets.com/blogs/2552101/ive-t...d-and-thank-me-later
www.barstoolbets.com/blogs/2540766/i-sho...cruises-and-airlines
- C49
-
Compleet crazy
www.barstoolbets.com/blogs/2552101/ive-t...d-and-thank-me-later
C49 schreef : Dit zijn traders (gokkers) die nog nooit een aandeel gekocht of in bezit hebben gehad.
een bekende gokker op sportuitslagen in de US (door de ban op sportwedstrijden niets meer te doen) , heeft zo'n 2 miljoen geinvesteerd en zat in no time op 600.000 verlies.
Nu zit hij weer op winst en raad iedereen aan in een yourtroep video om stocks te kopen .
Nog nooit zo makkelijk geld verdient. een
MONEYMACHINE
noemt hij het.
- C49
-
werkt goed in een duidelijke trend.
maar niet goed in een ranging markt, dat is het nadeel.
- gretsch
-
aan de daling van de usd/jpy lijkt ook geen einde te komen en die loopt ook nog steeds bij mij.
Bijlage niet gevonden
- gretsch
-
een bekende gokker op sportuitslagen in de US (door de ban op sportwedstrijden niets meer te doen) , heeft zo'n 2 miljoen geinvesteerd en zat in no time op 600.000 verlies.
Nu zit hij weer op winst en raad iedereen aan in een yourtroep video om stocks te kopen .
Nog nooit zo makkelijk geld verdient. een
MONEYMACHINE
noemt hij het.
Bakstenen schreef : Maar dan moet toch iemand die koers hebben ingevuld, want anders kan dit toch niet?
C49 schreef : Nieuwe traders hoorden dat iedereen FANG stocks koopt , dus kochten ze FANGDD (een chinees bedrijfje ,ticker DUO)
DUO steeg in 4 uur van 10 $ tot 130$.
Crazy times
- C49
-
.Circum schreef : .
Uptrend in de 4h-chart van de DAX nog volledig intact. Moet de index wel boven de 12.5k en binnen het trendkanaal blijven. Zo niet dan mag de 12.327 een bezoek verwachten.
.
De 12.5k èn het trendkanaal neerwaarts uitgenomen en dan gaat het hard. De genoemde 12.327 direct achter gelaten. De 4h-chart kent nu een patroon van LH/LL.
Bij een redelijk snelle daling naar de ± 12.060 krijgt de beweging vanaf de high 12.936 impulsieve trekjes.
.
De DAX cash, zit nu op het niveau van november-december 2019, toen er nog geen virusje aan de lucht was, oftewel de markt geeft de recessie nu 1300 punten minder waard.
Maar goed, we kijken naar een grafiek, even wat uitleg, ik heb de dag in tweeën gedeeld, de witte box is maandag, je kan goed zien dat toen de koers door het 78,6 Fibo kwam, de candles kleiner werden, een teken dat de kracht eruit was, de vraag die nu geteld kan worden is, is dit een Bullflag? vind nog even steun op 12324 en 12500, zakt die onder de 12320 dan kan het hard gaan.
Maar goed, nu eerst maar wachten, en korte ritjes doen
- Bakstenen
-
C49 schreef : Nieuwe traders hoorden dat iedereen FANG stocks koopt , dus kochten ze FANGDD (een chinees bedrijfje ,ticker DUO)
Crazy times
- Bakstenen
-
.C49 schreef : Nieuwe traders hoorden dat iedereen FANG stocks koopt , dus kochten ze FANGDD (een chinees bedrijfje ,ticker DUO)
Crazy times
.
Grappig!!
Dat gebeurt het Herzfeld Caribbean Basin Fund (ticker: CUBA) ook met enige regelmaat. Elk nieuws mbt het land CUBA heeft direct gevolgen voor de prijs van het Caribbean Fund.
Ezels zijn slimmer ....
.
Bijlage niet gevonden
- gretsch
-
ik kreeg (false) long signaal op dax 1H grafiek (heb ik genegeerd omdat de onderste histogram nog rood bleef)
ben dus short blijven zitten en heb mijn stop inmiddels wat aangepast.
Bijlage niet gevonden
- gretsch
-
- C49
-