Day Trading
Waarom niet een stop erin? de ES ligt er ook goed bij en morgen gaat Yellen spreken daar wordt alvast een voorsprong op genomen je kan er altijd nog uit tot 22.00 uurLinkerbaan schreef : helft longs eruit op 405,1 fti
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Bakstenen
-
@ partime trade, ik begrijp echt niet waarom je maar short wil gaan, ik liet gisteren een grafiek van de FTI zien dat we toch echt in een opgaande markt zitten ,dan kan je wel toppie raden maar je laat zoveel liggen, als je short gaat in een opgaande markt kan je goed je vingers branden ga je long en je zit verkeerd kan je altijd bijkopen ,en als ik daytrade stop ik meest rond 10,30 de hele dag schermpie kijken is niks voor mij en trouwens na 11.00 uur is de handel meest dun.
- Bakstenen
-
Knakenpoetser schreef :
Linkerbaan schreef :
Knakenpoetser schreef : Ben ik weer. Even heerlijk 15 km hard gelopen. Hoofd leegmaken. Klaar voor de handel.
wow best veel km's
Wil in het voorjaar een marathon kunnen lopen.

laat je toch niet opnaaien door de zogenaamde ''ik moet grenzen verleggen en mag niet achterblijven-hype''
als er nou 1 ding echt zwaar klote is dan is het wel hardlopen, geef het nou maar toe
nog even en je moet de himalaya op, op een spijkerbed liggen, onder de ijskappen doorzwemmen....
Geintje Knaak, respect man!

- C49
-
Linkerbaan schreef :
Knakenpoetser schreef : Ben ik weer. Even heerlijk 15 km hard gelopen. Hoofd leegmaken. Klaar voor de handel.
wow best veel km's
Wil in het voorjaar een marathon kunnen lopen.
- Knakenpoetser
-
wow best veel km's
Linkerbaan schreef :
Knakenpoetser schreef : AEX op weg naar weerstand op 407.88 (fib 38%)
ja, wat is dat toch met die fibo niveaus? Self fulf prophecy?
Tja, ik weet 't ook niet.
Helaas zit ik nog short met fti's.
- Knakenpoetser
-
Knakenpoetser schreef : AEX op weg naar weerstand op 407.88 (fib 38%)
ja, wat is dat toch met die fibo niveaus? Self fulf prophecy?
- Knakenpoetser
-
- Knakenpoetser
-
ArnoB schreef :
Klopt die is nu steun, maar het zou me niet verbazen dat we er weer onder gaan.Linkerbaan schreef :
ArnoB schreef : De DAX is voor alsnog precies op de EMA200 (dagbasis) afgeketst.
maar zoals t ernaar uitziet voorbij de 38% fibo over gehele daling
aex: omdat we vandaag een hogere koers dan gisteren hebben bereikt, zal er nog eenhogere koers volgen in de UPtrendkanaal
Klopt die is nu steun, maar het zou me niet verbazen dat we er weer onder gaan.Linkerbaan schreef :
ArnoB schreef : De DAX is voor alsnog precies op de EMA200 (dagbasis) afgeketst.
- ArnoB
-
- ArnoB
-
Linkerbaan schreef :
Partimetrader schreef :
ArnoB schreef : De DAX lijkt een aanval op de 9350 te gaan doen, daarboven kan het even snel omhoog gaan.
Ik vrees het ook, Stoplos ingesteld. Boven 404.5 exit. S&P lonkt naar de 2000 en de DOW naar de 17000. Volgen Ahrends heeft de dax een opwaarts potentieel tot 9400 en daar zou een short moment kunnen ontstaan?
heel herkenbaar, heb zelf altijd veel weerstand tegen long gaan als bijv de 15 min indicators als op oversold staan.
Maar neg div kan lang doorgaan.
Ik kijk liever wat uitgezoomd naar grotere tf's, voorbij gannlijn/weerstandslijn = up
vice versa
ben zowieso dat gedoe van hele dag achter m'n scherm zitten al zwaar aan het afbouwen, denk nu echt serieus aan stoppen met full time traden na 5 jaar, het is gewoon te saai voor full time
Zo herkenbaar LB. Ook ik ben bezig het daytraden af te zweren. Ik ben op zoek naar de manier van swingtraden. Maar op dit moment is het zooooo onrustig op de beurzen. Het ene moment is er rust en vijf minuten later weer kans op wereld oorlog. Dan moet je er kort op zitten anders loop je binnen een week bij de voedselbank.
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat de top bijna is gezet, maar de bewegingen omhoog en omlaag in zo`n klein tijdsbestek is fucking lastig. Binnen 15 minuten twee punten erbij? Dst bedoel ik, dan kan je alleen geld verdienen met korte tijdsframes, althans zo kijk ik er naar.
- Partimetrader
-