Day Trading
Bakstenen schreef :
Ze nemen al een voorsprong, ik ben net uit mijn long DOW gegaan,net voor de spurt verder omhoog maar winst is winst Dow nog 100 erbij ook een nieuw all time highLinkerbaan schreef :
Partimetrader schreef : Consumenten vertrouwen gedaald, dus we zullen wel omhoog gaan?
bakstenen heeft gelijk, deze stijging heeft met Yellen en Draghi te maken
Hebben die mafketels weer wat gezegd dan?
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Partimetrader
-
Ze nemen al een voorsprong, ik ben net uit mijn long DOW gegaan,net voor de spurt verder omhoog maar winst is winst Dow nog 100 erbij ook een nieuw all time highLinkerbaan schreef :
Partimetrader schreef : Consumenten vertrouwen gedaald, dus we zullen wel omhoog gaan?
- Bakstenen
-
15 min indicators is tekort, ik kijk alleen naar de 60 min de kortere time frames geven vlug een oversold aan terwijl de koers nog rustig verder daalt, ik heb de 60 min FDAX RSI op 14-3 staan en als die boven de 70 komt ga ik nooit long in 80% van de gevallen gaat de koers naar beneden of zijwaarts,en vice versa uiteraardLinkerbaan schreef :
Partimetrader schreef :
ArnoB schreef : De DAX lijkt een aanval op de 9350 te gaan doen, daarboven kan het even snel omhoog gaan.
Ik vrees het ook, Stoplos ingesteld. Boven 404.5 exit. S&P lonkt naar de 2000 en de DOW naar de 17000. Volgen Ahrends heeft de dax een opwaarts potentieel tot 9400 en daar zou een short moment kunnen ontstaan?
heel herkenbaar, heb zelf altijd veel weerstand tegen long gaan als bijv de 15 min indicators als op oversold staan.
Maar neg div kan lang doorgaan.
Ik kijk liever wat uitgezoomd naar grotere tf's, voorbij gannlijn/weerstandslijn = up
vice versa
ben zowieso dat gedoe van hele dag achter m'n scherm zitten al zwaar aan het afbouwen, denk nu echt serieus aan stoppen met full time traden na 5 jaar, het is gewoon te saai voor full time
- Bakstenen
-
Partimetrader schreef :
Linkerbaan schreef : scalpen gaat erg goed vandaag...
Op welk tijdsframe LB?
1 minuut dyntrix en drsi
voorbeeld: plaatje
Linkerbaan schreef : scalpen gaat erg goed vandaag...
Op welk tijdsframe LB?
- Partimetrader
-
- Partimetrader
-
ik bedoelde je wilt eruit maar als ik dat doe zet ik een stop 0,20 lager ,de bedoeling is dan dat je niet meer als 0,20 vanaf waar je wilde verkopen terug geeft,een stop b.v 1 punt lager zetten doe ik bijna nooit want meest wordt die toch geraakt en ben je gewoon 1 punt kwijtLinkerbaan schreef :
Bakstenen schreef :
Waarom niet een stop erin? de ES ligt er ook goed bij en morgen gaat Yellen spreken daar wordt alvast een voorsprong op genomen je kan er altijd nog uit tot 22.00 uurLinkerbaan schreef : helft longs eruit op 405,1 fti
tja je hebt gelijk,
nu heb ik altijd pech met stops
zet 'm altijd verkeerd en het kost me geld
waar zou jij de stop zetten? (AEX)
- Bakstenen
-
Linkerbaan schreef : @knaak, echt knap als je het haalt!
ik zat dus goed verkeerd met mijn analyse begin deze week
gelukkig op tijd tot inkeer gekomen, passeren gann en ws lijn gaven de doorslag
Ik zat dus goed met mijn visie voor de komende week.
Maar wat doe ik: ik ga er tegenin.

- Knakenpoetser
-
ik zat dus goed verkeerd met mijn analyse begin deze week
gelukkig op tijd tot inkeer gekomen, passeren gann en ws lijn gaven de doorslag
Linkerbaan schreef :
Knakenpoetser schreef :
Knakenpoetser schreef :
Linkerbaan schreef :
Knakenpoetser schreef :
Linkerbaan schreef :
Knakenpoetser schreef : Ben ik weer. Even heerlijk 15 km hard gelopen. Hoofd leegmaken. Klaar voor de handel.
wow best veel km's
Wil in het voorjaar een marathon kunnen lopen.
laat je toch niet opnaaien door de zogenaamde ''ik moet grenzen verleggen en mag niet achterblijven-hype''
als er nou 1 ding echt zwaar klote is dan is het wel hardlopen, geef het nou maar toe
nog even en je moet de himalaya op, op een spijkerbed liggen, onder de ijskappen doorzwemmen....
Geintje Knaak, respect man!
![]()
Dan moet je weten dat ik ook helemaal geen loper ben
Maar je moet wat aan je gezondheid doen.
klopt maar een marathon is bij uitstek slecht voor je gezondheid!
Als je op topnivo meedoet. Maar niet ik in mijn sukkeldrafje.
- Knakenpoetser
-
Bakstenen schreef :
Waarom niet een stop erin? de ES ligt er ook goed bij en morgen gaat Yellen spreken daar wordt alvast een voorsprong op genomen je kan er altijd nog uit tot 22.00 uurLinkerbaan schreef : helft longs eruit op 405,1 fti
tja je hebt gelijk,
nu heb ik altijd pech met stops
zet 'm altijd verkeerd en het kost me geld
waar zou jij de stop zetten? (AEX)
Knakenpoetser schreef :
Knakenpoetser schreef :
Linkerbaan schreef :
Knakenpoetser schreef :
Linkerbaan schreef :
Knakenpoetser schreef : Ben ik weer. Even heerlijk 15 km hard gelopen. Hoofd leegmaken. Klaar voor de handel.
wow best veel km's
laat je toch niet opnaaien door de zogenaamde ''ik moet grenzen verleggen en mag niet achterblijven-hype''
als er nou 1 ding echt zwaar klote is dan is het wel hardlopen, geef het nou maar toe
nog even en je moet de himalaya op, op een spijkerbed liggen, onder de ijskappen doorzwemmen....
![]()
klopt maar een marathon is bij uitstek slecht voor je gezondheid!
Knakenpoetser schreef :
Linkerbaan schreef :
Knakenpoetser schreef :
Linkerbaan schreef :
wow best veel km's
![]()
- Knakenpoetser
-
Linkerbaan schreef :
Knakenpoetser schreef :
Linkerbaan schreef :
wow best veel km's
![]()

- Knakenpoetser
-