Deze site maakt gebruik van cookies om het beste gebruikersgemak te garanderen.

Day Trading

03 juni 2015 13:08 #8426 door Linkerbaan
tot nu toe mag ik niet klagen

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

• Linkerbaan
  • Linkerbaan's Profielfoto
03 juni 2015 12:08 #8425 door ArnoB
Misschien gaat Mario straks vertellen dat ze alles zullen doen om tot een oplossing te komen met Griekenland omdat een Default niet wenselijk is... Dan is het maar weer zo hosanna :bull:
Nerveus marktje

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
03 juni 2015 12:04 #8424 door ArnoB

Linkerbaan schreef : heel goed mogelijk, Arno!
En herken je dat nemen van zo'n soort beslissing? Je systeem zegt dat er een valid signal is (met mogelijk een tijdelijke verliesstand), je ziet redenen genoeg om op basis van allerlei andere meningen te twijfelen, nieuws items zijn bedreigend, maar als je niet op dit soort signalen, waarmee je per saldo goede resultaten haalt, handelt, dan..... waar handel je dan nog op??.
Moet zeggen, deze is best een soort van eng maar I gotta do it.
-
-

ArnoB schreef :

Linkerbaan schreef : Op basis longvlak-techniek (zelf ontwikkeld en sinds jaren gebruikt en 0 uitzonderingen gezien):
- eerst weekslot >507 zone voordat weekslot <485 zone.

Ik weet, de meesten oa Bas Heijink hebben het over doordalen, dus ik doe misschien een gevaarlijke bewering, steek mijn nek uit.
Maar ik durf het toch te beweren en tja, het kan de eerste uitzondering worden... :oops:

Maar ik zie tevens een mogelijk einde downtrendkanaal daggrafiek op lijnbasis nu.
Alleen snap ik niet hoe dat met dit Bradley weekend gaat rijmen maar da's voor later zorg

Er zou Euforie kunnen komen van een "akkoord" or whatever waardoor het omhoog schiet... knalt
Dan wordt er deze of volgende week een weekslot behaald van boven de 507, iedereen weer met koersdoelen van 600 etc...
Iedereen zit long... en is de poppenkast afgelopen.... om wat voor reden dan ook.

Hoe dan ook de 486 wordt stevig verdedigd, dus zo raar is het niet :blink:

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
03 juni 2015 12:00 - 03 juni 2015 12:02 #8423 door Linkerbaan
heel goed mogelijk, Arno!
En herken je dat nemen van zo'n soort beslissing? Je systeem zegt dat er een valid signal is (met mogelijk een tijdelijke verliesstand), je ziet redenen genoeg om op basis van allerlei andere meningen te twijfelen, nieuws items zijn bedreigend, maar als je niet op dit soort signalen, waarmee je per saldo goede resultaten haalt, handelt, dan..... waar handel je dan nog op??.
Moet zeggen, deze is best een soort van eng maar I gotta do it.
-
-

ArnoB schreef :

Linkerbaan schreef : Op basis longvlak-techniek (zelf ontwikkeld en sinds jaren gebruikt en 0 uitzonderingen gezien):

Ik weet, de meesten oa Bas Heijink hebben het over doordalen, dus ik doe misschien een gevaarlijke bewering, steek mijn nek uit.
Maar ik durf het toch te beweren en tja, het kan de eerste uitzondering worden... :oops:

Maar ik zie tevens een mogelijk einde downtrendkanaal daggrafiek op lijnbasis nu.
Alleen snap ik niet hoe dat met dit Bradley weekend gaat rijmen maar da's voor later zorg

Er zou Euforie kunnen komen van een "akkoord" or whatever waardoor het omhoog schiet... knalt
Dan wordt er deze of volgende week een weekslot behaald van boven de 507, iedereen weer met koersdoelen van 600 etc...
Iedereen zit long... en is de poppenkast afgelopen.... om wat voor reden dan ook.

Laatst bewerkt: 03 juni 2015 12:02 door Linkerbaan.

• Linkerbaan
03 juni 2015 11:51 #8422 door ArnoB

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
03 juni 2015 11:47 - 03 juni 2015 11:48 #8421 door Linkerbaan
ik ben long gegaan met kleine positie (omdat we dicht tegen die 485 grens zitten) en blijf evt bijkopen, mochten we voor het weekslot eronder komen.
Bij verdere bevestiging UP koop ik ook bij
Laatst bewerkt: 03 juni 2015 11:48 door Linkerbaan.

• Linkerbaan
03 juni 2015 11:45 - 03 juni 2015 11:45 #8420 door Linkerbaan
Op basis longvlak-techniek (zelf ontwikkeld en sinds jaren gebruikt en 0 uitzonderingen gezien):

Laatst bewerkt: 03 juni 2015 11:45 door Linkerbaan.

• Linkerbaan
03 juni 2015 09:57 #8419 door ArnoB
Vandaag wat rust en herstel voordat morgen een kleine pleuris uitbreekt...?

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
03 juni 2015 09:21 #8418 door ArnoB

Linkerbaan schreef : Geen enkele gewone EU burger!
-
-

ArnoB schreef : Wie gaat de politieke oorlog winnen:
Dreigende taal griekse regering

Nee, die zullen allemaal slachtoffer zijn.
Gewoon een default voor Griekenland en uit de Euro, dan is het ff pijn, maar daarna kan er weer aan de toekomst gewerkt worden.

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
03 juni 2015 09:06 #8417 door Linkerbaan
Geen enkele gewone EU burger!
-
-

ArnoB schreef : Wie gaat de politieke oorlog winnen:

• Linkerbaan
03 juni 2015 09:05 - 03 juni 2015 09:06 #8416 door Linkerbaan
zojuist klein verliesje van 20 euro genomen (snel op de knop gedrukt) maar dat was niet nodig zie ik nu.
Daardoor realiseer ik me wel dat het wel eens flink kan gaan spoken met behoorlijke vola komende dagen
Laatst bewerkt: 03 juni 2015 09:06 door Linkerbaan.

• Linkerbaan
03 juni 2015 08:50 #8415 door ArnoB
Wie gaat de politieke oorlog winnen:

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
02 juni 2015 22:45 #8414 door ArnoB

bubbeltrader schreef : Goede avond,

weer even terug naar de beurshandel..
beetje euro's verzamelen (ben euro verzamelaar) :lol:
het koersdoel voor de AEX is 480 en een beetje eronder :dry:

Op naar de 480 dan maar :whistle:

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
02 juni 2015 20:31 #8413 door bubbeltrader
en voor LB de ESjes...

ik loop een dagje voor...
ES 2095 steun en 2116 weerstand..
de 2116 werd vanavond bereikt.. ('t kan nog naar 2119 extended)
plaatje erbij..

www.beleggenchat.nl/forum/shareimg/1433182654.jpg

• bubbeltrader
  • bubbeltrader's Profielfoto
02 juni 2015 20:24 - 02 juni 2015 20:25 #8412 door bubbeltrader
Goede avond,

weer even terug naar de beurshandel..
beetje euro's verzamelen (ben euro verzamelaar) :lol:
het koersdoel voor de AEX is 480 en een beetje eronder :dry:
Bijlagen:
Laatst bewerkt: 02 juni 2015 20:25 door bubbeltrader.

• bubbeltrader
  • bubbeltrader's Profielfoto
02 juni 2015 17:36 #8411 door ArnoB

Bakstenen schreef :

ArnoB schreef :

Linkerbaan schreef : Gaat zowieso spannend weekend worden met die Grieken.

Nou moeten ze een paar honderd miljoen betalen en een plannetje maken om weer 7 miljard te krijgen. :pinch: :blink: :S

Ze mogen ook alles in 1x eind Juni betalen....

Ze wachten gewoon tot het laatst en dan krijgt Europa de schuld dat zij niets meer kunnen betalen ,hij heeft een punt dat zijn kiezers wat anders willen maar er komt ook niets geen beleid van deze ploeg is gewoon hetzelfde als de vorige veel beloven weinig geven doet Europa in vreugde leven

Het is natuurlijk ook onmogelijk om het überhaubt terug te betalen, dus ik snap het spelletje spelen wel.

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
Tijd voor maken pagina: 0.668 seconden