Day Trading
479,9... de 25 % lijn

postimg.org/image/6pm53i1in/
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- bubbeltrader
-
update..
de AEX heeft het kd op 478.4 bereikt

de overshoot kan nog naar 470,x
www.beleggenchat.nl/forum/shareimg/1433408436.jpg
- bubbeltrader
-
Mij volledig onduidelijk. De rente loopt ook flink heb ik begrepen.Linkerbaan schreef : waarom stijgt de euro? Vanwege hoop op een deal met de Grieken?
Of vanwege USA toestand?
Stijgende euro = dalende beurs.....
Maar waarom dalende beurs als er hoop is op een deal....
Enfin, ik houd het maar bij mijn eigen systeem want als ik dit soort dingen ga beredeneren, dan gaat het fout
Griekenland gaf vandaag juist aan niet akkoord te gaan:
www.nu.nl/economie/4061813/grieken-kunne...niet-accepteren.html
- ArnoB
-
Of vanwege USA toestand?
Stijgende euro = dalende beurs.....
Maar waarom dalende beurs als er hoop is op een deal....
Enfin, ik houd het maar bij mijn eigen systeem want als ik dit soort dingen ga beredeneren, dan gaat het fout
gretsch schreef : ik had ongelijk vandaag, uitgestopt.

- ArnoB
-
We kunnen maar zo weer gaan vliegen vanaf hier...Linkerbaan schreef : nu wordt dat verhaal van weekslot >485 zone interessant
- ArnoB
-
- gretsch
-
Ruim gehaald BubbelArnoB schreef : Goedemorgen, op weg naar de 480 van Bubbel ?

- ArnoB
-
TP 1.12062 SL 1.13355
- gretsch
-
we zien wel wat het wordt vandaag.
Bakstenen schreef :
gretsch schreef : je moet dit niet opvatten als kritiek Bakstenen, maar ik vindt je TP te klein ( 20 pips).
das te weinig naar mijn oordeel.
de euro/usd beweegt makkelijk 100 pips per dag, dus waarom dan maar voor 20 pips winst gaan.
de TP en de SL verhogen en in verhouding met iets minder geld traden heeft denk ik naar mijn bescheiden mening een grotere kans van slagen.
Oke,heb nu de tp op 50 staan vanmorgen (nu) long gegaan
- gretsch
-
- ArnoB
-
gretsch schreef : je moet dit niet opvatten als kritiek Bakstenen, maar ik vindt je TP te klein ( 20 pips).
de euro/usd beweegt makkelijk 100 pips per dag, dus waarom dan maar voor 20 pips winst gaan.
de TP en de SL verhogen en in verhouding met iets minder geld traden heeft denk ik naar mijn bescheiden mening een grotere kans van slagen.
Oke,heb nu de tp op 50 staan vanmorgen (nu) long gegaan
- Bakstenen
-
Bakstenen schreef :
Ik zit wel goed met de richting maar ik kan of weet nooit hoeveel die omhoog/omlaag gaat heb ik ook met de indexen,en de stop was groter als de tp en dan moet je veel goed zitten want 2 missers en je loopt een tijd voor niets te tradengretsch schreef : och wat jammer dat je met valuta bent gestopt Bakstenen, heb ik hier weer een medestander minder.
maar je moet gewoon doen wat wel geld oplevert, want daar gaat het tenslotte om.
verlies trade's horen er nu eenmaal bij of het nu indexen of valuta is maakt volgens mij niets uit.
als de winnaars maar (meer) groter dan de verliezers is er niets aan de hand.
- gretsch
-
Ik was ook short gegaan alleen werd uitgestopt nu was deze dag candle wel een groteArnoB schreef :
Ik was short gegaan op de EUR/USD gister en ben blij dat ik vandaag met winst ben uitgestapt, pfff daarna vloog het omhoog.gretsch schreef : och wat jammer dat je met valuta bent gestopt Bakstenen, heb ik hier weer een medestander minder.
maar je moet gewoon doen wat wel geld oplevert, want daar gaat het tenslotte om.
verlies trade's horen er nu eenmaal bij of het nu indexen of valuta is maakt volgens mij niets uit.
- Bakstenen
-
Ik zit wel goed met de richting maar ik kan of weet nooit hoeveel die omhoog/omlaag gaat heb ik ook met de indexen,en de stop was groter als de tp en dan moet je veel goed zitten want 2 missers en je loopt een tijd voor niets te tradengretsch schreef : och wat jammer dat je met valuta bent gestopt Bakstenen, heb ik hier weer een medestander minder.
- Bakstenen
-