Deze site maakt gebruik van cookies om het beste gebruikersgemak te garanderen.

Day Trading

28 juni 2015 20:55 #9021 door Alexander
De Tijd:
De financiële markten zullen maandag vanzelfsprekend negatief reageren op dit nieuws. 'De markten zijn het weekend ingegaan met het idee dat het tot een akkoord zou komen tussen de instellingen en Griekenland, en dat is niet het geval', zegt Koen De Leus van KBC. 'Ik verwacht maandag een terugval van 1 tot 3 procent. De markten zullen trouwens nog verschillende weken onder druk blijven staan. Ik reken een verlies van 10 procent zeker tot de mogelijkheden, zeker omdat de aandelenmarkten al niet goedkoop zijn.'

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

• Alexander
  • Alexander's Profielfoto
28 juni 2015 20:17 #9020 door Bakstenen
En nu? hoe zullen de marketen reageren? als ik als referentie 9/11 aanneem wat zeker niet zo heftig is gekke is dat de AEX toen op die dag hoog 495 stond en een week later als low 396 aantikte een min van 20%,de DAX had als high 4788 en low 4009 was een min van 16,26 %,ik ga ervan uit dat dit een aankoop moment zal worden de lang verwachte correctie

• Bakstenen
  • Bakstenen's Profielfoto
28 juni 2015 20:03 #9019 door Bakstenen
Moet zeggen dat hij het spel wel leep speelt,hij zegt zelf nergens nee op,nu ook loopt weg en zegt ik wil 5 dagen uitstel en mocht het mis gaan dan later zeggen"het lag niet aan mij wat maken die 5 dagen nu uit".
Zelf denk ik dat als hij niet iedere keer zijn mensen had beledigd tot het bod hij veel meer voor elkaar had gekregen maar door zo te handelen heeft die ze alleen maar tegen zich in het harnas gejaagd,er zal echt wel binnenkort een document tevoorschijn komen wat de voorstellen van Europa inhield en ook van Griekenland zelf maar dat het een heel ander licht op de zaak geeft zal dan wel duidelijk zijn.

• Bakstenen
28 juni 2015 15:39 #9018 door Bakstenen

ArnoB schreef : Wordt weer een apart weekje gezien de berichten over Griekenland. Dinsdag loopt de noodsteun af en van uitstel wil men niet weten vanuit de EU, toch is er volgend weekend een referendum waarin het volk van Griekenland Ja of Nee over het voorstel van Europa mag stemmen.... (is het voorstel überhaupt openbaar?)

Dit zou wel eens flinke beweging kunnen gaan opleveren...

Dat is het gekke juist niemand weet wat de voorstellen waren zowel van de Eurolanden als Griekenland, en ik zie niet wat of waar ze over mogen stemmen?,er is geen voorstel want ze zijn weg gelopen er is nog geen overeenkomst .
Maar sommigen hebben medelijden met de Grieken maar ze hebben zelf deze clown gekozen (alhoewel ook niet allemaal) .
Maar je kent het spreekwoord,Keulen en Aken zijn ook niet op een dag gebouwd maar wel afgebroken in een dag,is nu hetzelfde als wat er gebeurd alleen maar groot doen voor de buhne en zelf nog geen hervorming of verandering indienen.

• Bakstenen
28 juni 2015 15:23 #9017 door ArnoB
Wordt weer een apart weekje gezien de berichten over Griekenland. Dinsdag loopt de noodsteun af en van uitstel wil men niet weten vanuit de EU, toch is er volgend weekend een referendum waarin het volk van Griekenland Ja of Nee over het voorstel van Europa mag stemmen.... (is het voorstel überhaupt openbaar?)

Dit zou wel eens flinke beweging kunnen gaan opleveren...

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
27 juni 2015 20:52 #9004 door Bakstenen
Zijn er hier ook mensen die via Ninja traden in Futures? voor de FDAX met een margin van 2500 intraday kost dit 1,21
Bijlagen:

• Bakstenen
27 juni 2015 18:28 #9001 door Alexander
Griekenland krijgt geen verlenging van het bestaande hulpprogramma

• Alexander
  • Alexander's Profielfoto
27 juni 2015 08:14 #8994 door Bakstenen
Goedemorgen,
vandaag zou het "Dday"zijn en op het laatste moment komt die ineens met een referendum uit de hoge hoed ,nu heb je gelijk het antwoord waarom het naar het weekend is getild ,Tsipras wil een week uitstel ongelofelijk hoe die man toch zijn geldleners blijft schofferen voor mij niets nieuws ik heb altijd al de gedachten gehad dat hij tot het laatst blijft doorgaan en helemaal niet wil betalen en gewoon wacht tot de andere partijen zeggen het is over en uit dan kan hij in Griekenland blijven verkondigen dat het niet zijn schuld was.
Nu nog in de andere landen een referendum of wij wel willen dat Griekenland in de Euro mag blijven en dan is het "democratisch"gespeeld,mijn stem is,Goodby Griekenland ik weet ook dat je voor een onzekere toekomst stemt maar we worden nu al een paar jaar door de Grieken gegijzeld en mochten de Grieken erin blijven heb je altijd overal een tegenstem.

• Bakstenen
26 juni 2015 21:06 #8993 door Sunshine
bedankt voor de toelichting

• Sunshine
  • Sunshine's Profielfoto
26 juni 2015 20:59 #8992 door kleine
Om toch een klein beetje uitleg te geven. Meestal bij zijdelingse bewegingen zitten deze steeds gevangen tussen 38 en 61% niveau. De kunst is om de 0 en 100% vast te leggen om zo tot koersdoelen te komen. Wel opletten bij uitbraak indien belangrijke ma's in de buurt liggen, want die kunnen het plaatje verstoren.

• kleine
  • kleine's Profielfoto
26 juni 2015 20:55 #8991 door kleine
Het gaat om de potentiele niveaus die kunnen bereikt worden. Als ik een richting kon geven had ik idd een glazen bol.

• kleine
  • kleine's Profielfoto
26 juni 2015 20:28 #8990 door Sunshine
helaas ben ik niet in staat om je plaatje goed te volgen macd in nog niet door de nul punt heen en zou positief kunnen worden uitgelegd, Fibo zwappert rond de 50% en RSI is niet door de 70% gekomen. Als leek zou ik denken we gaan omhoog?? waarschijnlijk door het dak heen. al vast bedankt voor je plaatje

• Sunshine
  • Sunshine's Profielfoto
26 juni 2015 20:06 #8989 door kleine
Enkel plaatjes, geen uitleg. Een goede verstaander heeft dit niet nodig en ik heb ook geen glazen bol ivm Griekenland.
Bijlagen:

• kleine
  • kleine's Profielfoto
26 juni 2015 16:46 - 26 juni 2015 17:08 #8988 door Linkerbaan
plannetje komt aardig uit, nog wat centjes short meegepakt
maar nu geen zin meer
en wens een ieder een prettig weekend.
-
-

Linkerbaan schreef : wat gaat men nu in de laatste uurtjes doen?
voor de zekerheid verkopen?

Laatst bewerkt: 26 juni 2015 17:08 door Linkerbaan.

• Linkerbaan
  • Linkerbaan's Profielfoto
26 juni 2015 15:57 #8987 door Sunshine
wat men gaat doen weten wenigen, weet wel wat ik ga doen, ik ga rustig afwachten op een duidelijk signaal waarbij de statistieken in mijn voordeel uitwijzen, en hoop op die manier minder risico te lopen.

• Sunshine
  • Sunshine's Profielfoto
26 juni 2015 15:34 - 26 juni 2015 15:37 #8986 door Linkerbaan
wat gaat men nu in de laatste uurtjes doen?
voor de zekerheid verkopen?
Laatst bewerkt: 26 juni 2015 15:37 door Linkerbaan.

• Linkerbaan
  • Linkerbaan's Profielfoto
Tijd voor maken pagina: 0.713 seconden