Day Trading
De financiële markten zullen maandag vanzelfsprekend negatief reageren op dit nieuws. 'De markten zijn het weekend ingegaan met het idee dat het tot een akkoord zou komen tussen de instellingen en Griekenland, en dat is niet het geval', zegt Koen De Leus van KBC. 'Ik verwacht maandag een terugval van 1 tot 3 procent. De markten zullen trouwens nog verschillende weken onder druk blijven staan. Ik reken een verlies van 10 procent zeker tot de mogelijkheden, zeker omdat de aandelenmarkten al niet goedkoop zijn.'
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Alexander
-
- Bakstenen
-
Zelf denk ik dat als hij niet iedere keer zijn mensen had beledigd tot het bod hij veel meer voor elkaar had gekregen maar door zo te handelen heeft die ze alleen maar tegen zich in het harnas gejaagd,er zal echt wel binnenkort een document tevoorschijn komen wat de voorstellen van Europa inhield en ook van Griekenland zelf maar dat het een heel ander licht op de zaak geeft zal dan wel duidelijk zijn.
- Bakstenen
-
Dat is het gekke juist niemand weet wat de voorstellen waren zowel van de Eurolanden als Griekenland, en ik zie niet wat of waar ze over mogen stemmen?,er is geen voorstel want ze zijn weg gelopen er is nog geen overeenkomst .ArnoB schreef : Wordt weer een apart weekje gezien de berichten over Griekenland. Dinsdag loopt de noodsteun af en van uitstel wil men niet weten vanuit de EU, toch is er volgend weekend een referendum waarin het volk van Griekenland Ja of Nee over het voorstel van Europa mag stemmen.... (is het voorstel überhaupt openbaar?)
Dit zou wel eens flinke beweging kunnen gaan opleveren...
Maar sommigen hebben medelijden met de Grieken maar ze hebben zelf deze clown gekozen (alhoewel ook niet allemaal) .
Maar je kent het spreekwoord,Keulen en Aken zijn ook niet op een dag gebouwd maar wel afgebroken in een dag,is nu hetzelfde als wat er gebeurd alleen maar groot doen voor de buhne en zelf nog geen hervorming of verandering indienen.
- Bakstenen
-
Dit zou wel eens flinke beweging kunnen gaan opleveren...
- ArnoB
-
- Bakstenen
-
- Alexander
-
vandaag zou het "Dday"zijn en op het laatste moment komt die ineens met een referendum uit de hoge hoed ,nu heb je gelijk het antwoord waarom het naar het weekend is getild ,Tsipras wil een week uitstel ongelofelijk hoe die man toch zijn geldleners blijft schofferen voor mij niets nieuws ik heb altijd al de gedachten gehad dat hij tot het laatst blijft doorgaan en helemaal niet wil betalen en gewoon wacht tot de andere partijen zeggen het is over en uit dan kan hij in Griekenland blijven verkondigen dat het niet zijn schuld was.
Nu nog in de andere landen een referendum of wij wel willen dat Griekenland in de Euro mag blijven en dan is het "democratisch"gespeeld,mijn stem is,Goodby Griekenland ik weet ook dat je voor een onzekere toekomst stemt maar we worden nu al een paar jaar door de Grieken gegijzeld en mochten de Grieken erin blijven heb je altijd overal een tegenstem.
- Bakstenen
-
- Sunshine
-
- kleine
-
- kleine
-
- Sunshine
-
- kleine
-
maar nu geen zin meer
en wens een ieder een prettig weekend.
-
-
Linkerbaan schreef : wat gaat men nu in de laatste uurtjes doen?
voor de zekerheid verkopen?
- Sunshine
-
voor de zekerheid verkopen?