Day Trading
Ik ga lekker naar het zwembad met de kleinkids beurs is tricky verwacht meer down
Die clown tsipras verbind zijn lot aan de uitslag eerst met beloftes komen waarvan je weet dat het niet haalbaar is dan zeggen dat niemand geld wil geven want ze willen het ook weer terug en dat is niet democratisch
Over vriend Poetin hoor ik hem ook niet meer.
Nog een prettige dag all
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Bakstenen
-
We houden de Wo/Do in de gaten, wat ik vreemd vind is dat het Goud/Zilver nauwelijks reageert op het gebeuren. Je zou toch op zijn minst iets verwachten

- ArnoB
-
komt ongeveer overeen met woe/do dieptepunt en draaien
Iets om in t achterhoofd te houden misschien
en nu lees je dat als ze de EU worden uitgedonderd, dat ze de EU een proces zullen aandoen
Zou mooi zijn als we dat van tevoren wetenLinkerbaan schreef : ALs het zo spannend blijft deze week, dan einde dag telkens sell off?

- ArnoB
-
Ik was vanmorgen long gegaan en dat bedoeld eik met "had ik maar"blijven zittenArnoB schreef :
Dat had je mooi goed, moet je niet short gaan met een FTI onderaan en dan blijven wachten op de nieuwe golf naar benedenBakstenen schreef :
Weer een moment van "had ik maar"maar ook ik had dit niet voorzien wel een stijging maar dan pas na weer een paniekprikker ,FTI vanaf de bodem 17 punten omhoog FDAX 450 van de low ES 29 punten vanaf low, je moet in ieder geval geen hart patient zijn in deze markten.Bakstenen schreef : Zo nog effe en we staan weer op hetzelfde als vrijdag,opties blijven peperduur en ik had geschreven weekopties maar de MM hield die heel hoog wetende dat ik ze toch terug moet kopen
Maar winst is winst morgen weer een andere dag
- Bakstenen
-
Dat had je mooi goed, moet je niet short gaan met een FTI onderaan en dan blijven wachten op de nieuwe golf naar benedenBakstenen schreef :
Weer een moment van "had ik maar"maar ook ik had dit niet voorzien wel een stijging maar dan pas na weer een paniekprikker ,FTI vanaf de bodem 17 punten omhoog FDAX 450 van de low ES 29 punten vanaf low, je moet in ieder geval geen hart patient zijn in deze markten.Bakstenen schreef : Zo nog effe en we staan weer op hetzelfde als vrijdag,opties blijven peperduur en ik had geschreven weekopties maar de MM hield die heel hoog wetende dat ik ze toch terug moet kopen

- ArnoB
-
- Bakstenen
-
- Administrator
-

- Bakstenen
-
Zal hier eens naar kijkensp5000 schreef : kan geen pdf invoegen?
- ArnoB
-
- ArnoB
-
ArnoB schreef :
De link naar FT is waarschijnlijk sessie gebonden en kunnen we zo niet zien.sp5000 schreef :
ArnoB schreef : Begrijp dat Juncker vandaag nieuwe voorstellen doet aan Griekenland.... Kan maar zo weer een rally opleveren...
anders kopen de centrale banken de boel wel op, om hun aandelen portefeuille te beschermen. zoals ze vanochtend al gedaan hebben.
www.srf.ch/news/international/griechenla...t-in-finanzmarkt-ein
(SNB schijnt voor meer dan een miljard $ in Apple alleen al te hebben)
(Beware central banks’ share-buying sprees:
www.ft.com/intl/cms/s/0/460ca86a-f6fa-11...0.html#axzz3eR7k0uQp )
is van een poosje geleden, maar nog actueel.
("Central bank purchases of shares are not new. The Dutch central bank has invested in equities for decades. The benchmark for its €1.4bn portfolio is the MSCI global developed markets index.")
kan geen pdf invoegen?
- sp5000
-
De link naar FT is waarschijnlijk sessie gebonden en kunnen we zo niet zien.sp5000 schreef :
ArnoB schreef : Begrijp dat Juncker vandaag nieuwe voorstellen doet aan Griekenland.... Kan maar zo weer een rally opleveren...
anders kopen de centrale banken de boel wel op, om hun aandelen portefeuille te beschermen. zoals ze vanochtend al gedaan hebben.
www.srf.ch/news/international/griechenla...t-in-finanzmarkt-ein
(SNB schijnt voor meer dan een miljard $ in Apple alleen al te hebben)
(Beware central banks’ share-buying sprees:
www.ft.com/intl/cms/s/0/460ca86a-f6fa-11...0.html#axzz3eR7k0uQp )
- ArnoB
-