Day Trading

Bv doet 't nog steeds Fred.
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Knakenpoetser
-

- Knakenpoetser
-
Bakstenen schreef :
Fred ik weet dat het een trauma voor je was een abbo nemen ergens maar wie is er wel goed neem die breed bek kikker Koen praat al jaren over een crash en als die er is of in ieder geval een gedeelte zit hij met calls.Fred schreef : Wederom een guitig dagje.
En blij dat ik geen abo heb.
En dan nog is de vraag blijf je zitten als de daling/stijging begint kijk naar de FDAX opent op 10153 gaat 300 punten omhoog en dan weer 400 omlaag volgens mij loopt het dun dan al je broek uit,zelf doe ik met zulke dagen gewoon niets pak een optie op en meer niet maar ja ik moet wel mijn eigen geld beschermen
Daarom heb ik ook nooit been abo genomen en zal ik het ook nooit nemen. Als die abo verkopers er verstand van hadden, dan waren ze nooit abo verkoper geworden. Ze hadden dan zelf wel gehandeld en waren na een paar jaar binnen geweest.
Dus hou ik het maar gewoon bij B.V.

- Fred
-
130 punten eraf in 3 dagen laag 1968 geweest zag wel dat alles bearish was maar zo erg ook weer niet maar goed maandag nieuwe kansenBakstenen schreef :
ES is in ieder geval de jaar winst kwijt zelfs eronder ,de vraag is nu gaan er mensen hun positie eruit gooien ES kan zomaar naar de 1970 ik kijk lekker van een afstandFred schreef :
ArnoB schreef : Niks niet bodem nog... gewoon zo goed als in 1 streep verder naar beneden...
Precies, nog even lekker verdienen.Iedereen wil er uit voor het weekend.
- Bakstenen
-
Fred ik weet dat het een trauma voor je was een abbo nemen ergens maar wie is er wel goed neem die breed bek kikker Koen praat al jaren over een crash en als die er is of in ieder geval een gedeelte zit hij met calls.Fred schreef : Wederom een guitig dagje.
En dan nog is de vraag blijf je zitten als de daling/stijging begint kijk naar de FDAX opent op 10153 gaat 300 punten omhoog en dan weer 400 omlaag volgens mij loopt het dun dan al je broek uit,zelf doe ik met zulke dagen gewoon niets pak een optie op en meer niet maar ja ik moet wel mijn eigen geld beschermen
- Bakstenen
-
- Fred
-
ES is in ieder geval de jaar winst kwijt zelfs eronder ,de vraag is nu gaan er mensen hun positie eruit gooien ES kan zomaar naar de 1970 ik kijk lekker van een afstandFred schreef :
ArnoB schreef : Niks niet bodem nog... gewoon zo goed als in 1 streep verder naar beneden...
Precies, nog even lekker verdienen.Iedereen wil er uit voor het weekend.
- Bakstenen
-
Prettig weekend LBLinkerbaan schreef : ik vind t genoeg voor vandaag.....
totaal 8 aex puntjes, not bad
cash t weekend in,
succes & prettig weekend allen!
- Bakstenen
-
Precies, nog even lekker verdienen.

- Fred
-
Is zeker een streep alleen FDAX staat nog groen is een uitzondering Cash Dax week wel nog binnen de lijntjes maar AEX hielden tot expiratie ook mooi hoogArnoB schreef : Niks niet bodem nog... gewoon zo goed als in 1 streep verder naar beneden...
- Bakstenen
-
ik zie dat de gokkers laag kunnen instappen met long vlak voor t weekend

- ArnoB
-
Prettig weekendLinkerbaan schreef : ik vind t genoeg voor vandaag.....
cash t weekend in,
- ArnoB
-
cash t weekend in,
- ArnoB
-
Bakstenen schreef : Fred je heb mail
Is binnen en antwoord retour.
- Fred
-