Day Trading
Ik ben een ouw l.. en wacht altijd tot de kinder ziektes eruit zijn eind december een nieuwe pc gekocht zat windows 8 op en gewoon Windows 7 gevraagd dat werkt weet ik en de rest mogen anderen uitzoeken,ik heb een smartphone Galaxy Note 2 ongeveer 3 jaar oud is die wordt niet meer geupdate zal ik als aannemer eens moeten zeggen,maar mevrouw die klus is van 3 jaar terug daar doen we niet smeer mee,ik haal dan zeker die chocolade krant op de frontLinkerbaan schreef : windows 10 geinstalleerd en ik zit nog gewoon op mijn stoel
was net aan windows 8.1 gewend, dit lijkt weer wat meer op oudere versies maar dan met latest technology neem ik aan.
Verder wel wat app handigheidjes en hier en daar wat logischere knoppen.
En natuurlijk meteen die privacy instellingen aangepast
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Bakstenen
-
was net aan windows 8.1 gewend, dit lijkt weer wat meer op oudere versies maar dan met latest technology neem ik aan.
Verder wel wat app handigheidjes en hier en daar wat logischere knoppen.
En natuurlijk meteen die privacy instellingen aangepast
Hoor ik mijn naam? in deze markten is steun een zwak begrip maar ben er nog niet achter waarom er geen opleving is er zijn geen kopersArnoB schreef :
Kan maar zo, in 1 streep vallen als een baksteen.Linkerbaan schreef : kan maar waarom niet gewoon door de steun?
markt is er nu gek genoeg voor.....
-
-ArnoB schreef : DAX bigger picture week grafiek, rond dit niveau bodem te verwachten?
- Bakstenen
-
Kan maar zo, in 1 streep vallen als een baksteen.Linkerbaan schreef : kan maar waarom niet gewoon door de steun?
-
-ArnoB schreef : DAX bigger picture week grafiek, rond dit niveau bodem te verwachten?
- ArnoB
-
-
-
ArnoB schreef : DAX bigger picture week grafiek, rond dit niveau bodem te verwachten?
- ArnoB
-
Rond 12.00 uur short signaal afgegeven

Ben er alleen te vroeg uitgegaan

Misschien moet ik het ook maar op auto-traden zetten

-
Bakstenen schreef : Zo even de longs eruit ,op de calls verlies de DAX ook, voorlopig nu niets doen waren gelukkig kleine porties alleen toen de DAX goed in de winst stond zat ik bij de boekhouder
- Fred
-

nu inmiddels een paar ton ingezet om op 10 euro winst uit te komen?
ArnoB schreef :
Er is met 10% max daling ingebouwd, maar weet niet het fijne ervanFred schreef : Bij hoeveel % verlies wordt de aex een uurtje stil gelegd?
Ohhhh dan hebben we misschien nog wel een klein uurtje.
- Fred
-
Er is met 10% max daling ingebouwd, maar weet niet het fijne ervanFred schreef : Bij hoeveel % verlies wordt de aex een uurtje stil gelegd?
- ArnoB
-
- Fred
-
- Bakstenen
-

- ArnoB
-
schaal grafiek past zich automatisch aan en het lijkt een kleine daling maar 10 punten is toch niet nks
404 zone kan volgende KD zijn (gap en schijnbeweging down, begin januari)
Dat is duidelijk, zou onder het laag eigenlijk short moeten, maar daar heb ik toch ook geen vertrouwen in, dus dan maar wachten...Fred schreef :
ArnoB schreef : boven de 432 ga een ritje long mee
Haast je dan nog maar niet
- ArnoB
-