Day Trading
ArnoB schreef : Op naar 443/445 dan weer ritje naar beneden...
Maybe yes, maybe no.
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Fred
-
ArnoB schreef : Op naar 443/445 dan weer ritje naar beneden...
zou zomaar kunnen op de 30 lijkt een bodem candle te staan hoewel hij nog niet af is.
- Partimetrader
-

- ArnoB
-
Linkerbaan schreef : AEX: ik zie inmiddels wat pos div op 2 minuut
De 15 min indicator heeft nog ruimte down maar moet die daling van gisteravond nog verwerken.
Dus misschien niet teveel ruimte meer naar benee (max 436?) en dan later wat opveren?
Beursgedrag van afgelopen weken, je zou toch denken dat die een keer in stijl moeten worden afgesloten met een heuse paniekprikker onder aex 400
Op daggrafiek uit de driehoek gevallen, geeft volgens BV inderdaad ruimte tot onder de 400. (Fred die niets van TA snapt overigens)
- Fred
-
De 15 min indicator heeft nog ruimte down maar moet die daling van gisteravond nog verwerken.
Dus misschien niet teveel ruimte meer naar benee (max 436?) en dan later wat opveren?
Beursgedrag van afgelopen weken, je zou toch denken dat die een keer in stijl moeten worden afgesloten met een heuse paniekprikker onder aex 400
ArnoB schreef : Redelijk volume de eerste 15 min.
Ja, het is weer druk bij de uitgang.
- Fred
-
- ArnoB
-
Linkerbaan schreef : 40% is niet gek,
beter dan die 33% winst op Ballast Nedam aandelen, en daar kon ik ook niet mee rijden en ik had transactiekosten.
Maar goed, dat was de winst in een paar uur tijd, dat dan weer wel
Hahaha
- Fred
-
beter dan die 33% winst op Ballast Nedam aandelen, en daar kon ik ook niet mee rijden en ik had transactiekosten.
Maar goed, dat was de winst in een paar uur tijd, dat dan weer wel

Linkerbaan schreef : Mooi zo!
De vraag is tot hoe lang dit blijft doorgaan.
Tulip Mania....
Ik heb iets veel bescheideners: BMW 735i, Zwitserland import, fabrieks M-onderstel & tuning
Wel sneller dan jouw Mercedes
Is voor mij gewoon daily driver.... halve voetbal elftallen naar de wedstrijd brengen enz
-
Die 2e wordt voor mij ook een daily driver. Verder vind ik het prima investeringen en nog leuk ook. Leuker dan aandelen.
De Dino die ik in maart 2014 kocht, ging er in maart dit jaar ook met +40% uit. Geen kosten aan gehad en niet eens geadverteerd.
- Fred
-

-
-
Fred schreef :
Tulip Mania....
Ik heb iets veel bescheideners: BMW 735i, Zwitserland import, fabrieks M-onderstel & tuning
Is voor mij gewoon daily driver.... halve voetbal elftallen naar de wedstrijd brengen enz
-
Ik denk dat het nog veel erger wordt, want de Chinese markt gaat binnenkort open voor oldtimers. Ze lopen nu al te scouten in Europa en zien het als een status symbool.
Tulip Mania....
-
Ik denk dat het nog veel erger wordt, want de Chinese markt gaat binnenkort open voor oldtimers. Ze lopen nu al te scouten in Europa en zien het als een status symbool.
- Fred
-
Tulip Mania....

-
ArnoB schreef : Goede morgen, paar puntjes omhoog om daarna de 430 op te zoeken.... of ben ik nu te optimistisch...
Zou zomaar kunnen.
- Fred
-
- ArnoB
-
Die andere, een Mercedes 280SE coupé 3.5, in concoursstaat stijgt nog harder. 2,5 maand geleden gekocht, 4 weken geleden voor de verzekering laten taxeren, was al 35.000 hoger. Die dingen stijgen onwaarschijnlijk. De cabrio er van was vorig jaar ongeveer 200.000, nu al gezien voor 400.000.Linkerbaan schreef : Dat is heel byzonder.
Goed gedaan, die gaat lekker in waarde stijgen
- Fred
-