Deze site maakt gebruik van cookies om het beste gebruikersgemak te garanderen.

Day Trading

10 nov 2015 12:24 #12969 door Fred
bEI te wee Sunshine, zjust for te rekkorts, hierbei nog ff mun C.V. Daar kun je niet omheen hahaha.
En met C.V. bedoel in geen centrale verwarming of centen verliezen hoor hahaha.

- ik ben begonnen met een verkoopfunctie in de internationale handel, n.l. koffie en thee verkopen in de trein Brussel Amsterdam
- toen heb ik het hogerop gezocht en ben ik behanger geworden. Zodoende ken ik het verschil tussen hoog en laag heel goed.Op de beurs komt me dat enorm van pas.
- ondertussen heb ik een dikke nek ontwikkeld, waardoor ik heel goed alleen maar vooruit kan kijken en beschik ik nu over een enorme visie (let wel tunnelvisie) als geen ander. Regeren en beleggen is tenslotte vooruit zien.
- opties doen heb ik snel afgeleerd, want bij opties moet je nadenken en nadenken kost tijd. En tijd = geld! Dus kosten opties geld.
- vermogensbeheer heb ik ook gedaan tot grote tevredenheid van mijn vrouw en mij. Ik de vermogens verzamelen en zij beheerde ze via een onontwarbare hoeveelheid B.V.'s, zodat discretie gegarandeerd was. Ook de klanten waren enorm tevreden, zij waren zo van hun vermogen af en ze waren discreet weggesluisd en niet meer te traceren.
- toen ik een Audi turbo had gekocht kwam ik op het briljante idee in turbo's te gaan handelen. Niet dat ik zelf handel, want dat zou m'n objectieve visie kunnen verstoren en geld kosten,. Turbo's zijn prachtproducten, je hoeft er niet bij na te denken (tijd=geld weet je wel) en je krijgt nog een leuke kickback (ja, ja, m'n talen spreek ik ook!) van de bank. En willen ze geen kickback meer betalen, dan ga je gewoon over op speeders, sprinters, boosters of andere rotzooi van een bank die je wel een kickback geven hahaha.

Nou Sunshine je ziet het nu zelf, ik ben echt de ideale partner voor jou met zo'n C.V.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

• Fred
  • Fred's Profielfoto
10 nov 2015 11:38 #12968 door Fred
Zo, ik ga weer even pokeren, dat ligt me beter. ;)

• Fred
  • Fred's Profielfoto
10 nov 2015 11:35 #12967 door Fred
Voorwaar een voortreffelijk idee amice! Zal ik ook een service runnen voor je tegen een riante vergoeding? B.v. het gebruikelijk tarief van 0,01% van de opbrengst? Ik denk daarbij aan b.v.:
- tel de golven. 1, 2, 3 veel.
- rien ne va plus, het geld is niet meer van u
- kwaakt de breedbekkikker in het riet, dan daalt de beurs morgen wel of niet
- het milieu abonnement Geld is het slijk der aarde, voor 50 euro per maand helpen wij u er vanaf.
- het zekerheids abonnement, geef ons een automatische overschrijving voor 100 euro per maand
- het ochtendoverzicht abonnement met voor elk wat wils. Steevast openen wij met de volgende voorspelling: beste beleggers, de beurs gaat vandaag omhoog, mits hij niet daalt of zijwaarts gaat.

Sunshine schreef : @ Fred,

en nog een bijeenkomst regelen in de efteling , de zaak betaalt de rit door de nieuwe rollercoast Baron 1898.

• Fred
  • Fred's Profielfoto
10 nov 2015 11:26 #12966 door Sunshine
@ Fred,

en nog een bijeenkomst regelen in de efteling , de zaak betaalt de rit door de nieuwe rollercoast Baron 1898.

• Sunshine
  • Sunshine's Profielfoto
10 nov 2015 11:21 #12965 door Fred
Inderdaad een goed idee Sunshine. Ik denk dat je goed gaat scoren met:
Let the sun shine in your portfolio.
- abo 1: het long abo. Makkelijker kunt u niet verdienen. Alleen maar altijd long gaan.
- abo 2: het short abo. Makkelijker kunt u niet verdienen. Alleen maar altijd short gegaan.
- abo 3: de Sunny mix: we gaan om de beurt long en short. Een kind kan de was doen. Gewoon winsten direct verzilveren en verliezen door laten lopen. Het systeem dat ik van mijn vrienden op wallstreet heb geleerd en jarenlang heb laten uittesten door mijn leden.
- abo 4: kop of munt. Een geheel nieuw door mijzelf ontwikkeld systeem. Ik gooi een munt op en is het kop, dan rollen er koppen bij de leden hahaha. Is het munt, dan verdien ik muntjes, ehhh ik bedoel dan verdienen de leden een muntje.
- abo 5: De waterproof winstmaker. We gaan altijd tegelijk long en short. Het kan niet missen! Ziee de resultaten vanaf mei 1888 1370% winst.
- abo 6: de keukengeheimen van de beurs. Een mix van abo 1 t/m 5, waarbij onze chefkok de Pollepel zwaait. U zult verbaasd zijn over zijn unieke speeder-booster-sprinter-turbo stamppotjes.
Nu tot 1 dec. 72 euro i.p.v. 48 euro. Schrijf u snel in en geef ons een machtiging voor uw bankreke4ning.

U KUNT NOG MEE MET DE WINNENDE TRADE DIE WE MOMENTEEL HEBBEN LOPEN! HAAST U, VOL = VOL!

Sunshine schreef : Denk soms weleens dat ik in verkeerde bedrijftak zit, ik zou eigenlijk als medium door het leven gaan, Jomanda is afgetaaid er is nog een plekje vrij,en rondom Damien Carlsteen is het ook akelig stil, die heeft de buit ook al binnen.
In deze onzekere tijden lijkt mij een boeming bizzniss

• Fred
  • Fred's Profielfoto
10 nov 2015 11:21 #12964 door Linkerbaan
Beste Sunshine,
als je de juiste persoon bent, kun je inderdaad GOUD verdienen aan die onzin maar ik kan dat soort paranormale boodschappen niet verkondigen zonder zelf te lachen telkens, dus gaat niet goedkomen

• Linkerbaan
  • Linkerbaan's Profielfoto
10 nov 2015 11:15 #12963 door Sunshine
Is het niet wat voor jou linkerbaan..en als je ermee wil stoppen dan zeg je dat de goden je in het oor hebben gefluisterd of als Carlsteen zeggen dat je ongeneeslijk ziek bent en dat je moet terug trekken....

Sunshine schreef : Denk soms weleens dat ik in verkeerde bedrijftak zit, ik zou eigenlijk als medium door het leven gaan, Jomanda is afgetaaid er is nog een plekje vrij,en rondom Damien Carlsteen is het ook akelig stil, die heeft de buit ook al binnen.

• Sunshine
  • Sunshine's Profielfoto
10 nov 2015 11:11 #12962 door Sunshine
Even Linkerbaan op een podium zetten, goed gezien (y) (y) (y)

Linkerbaan schreef : dax sluit met een dubbele doorbraak

• Sunshine
  • Sunshine's Profielfoto
10 nov 2015 11:01 #12961 door Fred
Ja, vreemd hè! :huh:

Spin schreef : net eens op die site gekeken van Kie, waanzinnige winsten zie ik bij zijn services....
maar bij dat beleggingsspelletje van BNP Paribas zat ie toch zwaar in de min, hoe kan dat nou?
-
-

Fred schreef : Vandaag zegt hij alleen: vanochtend zien we wat hogere futures na de terugval van gisteren..... Verder zwijgt hij in alle talen. Nou dan weet je het wel.
En binnenkort staat er weer een enorme winst in zijn lijstje en roept hij: u kunt nog mee. hahaha

Spin schreef : Zit die Kie nog long?? :ohmy: :sick:
-
-

Fred schreef : Ene Kie zit weer zwaar te verdienen vandaag. Hij zij vanmorgen nog: Aex hoger door sterkere dollar, mogelijk naar de 478 nu?

• Fred
  • Fred's Profielfoto
10 nov 2015 10:59 #12960 door Sunshine
het worden 3 dol dwaze dagen op de beurs.... en aan het einde van de rit goedkoop long in slaan

• Sunshine
  • Sunshine's Profielfoto
10 nov 2015 10:56 #12959 door Linkerbaan
ga mijn shorts dadelijk wegdoen, nu alvast de helft eruit....
dan is dat maar binnen

• Linkerbaan
10 nov 2015 10:54 #12958 door Spin
net eens op die site gekeken van Kie, waanzinnige winsten zie ik bij zijn services....
maar bij dat beleggingsspelletje van BNP Paribas zat ie toch zwaar in de min, hoe kan dat nou?
-
-

Fred schreef : Vandaag zegt hij alleen: vanochtend zien we wat hogere futures na de terugval van gisteren..... Verder zwijgt hij in alle talen. Nou dan weet je het wel.
En binnenkort staat er weer een enorme winst in zijn lijstje en roept hij: u kunt nog mee. hahaha

-
-

Fred schreef : Ene Kie zit weer zwaar te verdienen vandaag. Hij zij vanmorgen nog: Aex hoger door sterkere dollar, mogelijk naar de 478 nu?

• Spin
  • Spin's Profielfoto
10 nov 2015 10:51 #12957 door Sunshine
Denk soms weleens dat ik in verkeerde bedrijftak zit, ik zou eigenlijk als medium door het leven gaan, Jomanda is afgetaaid er is nog een plekje vrij,en rondom Damien Carlsteen is het ook akelig stil, die heeft de buit ook al binnen.

• Sunshine
  • Sunshine's Profielfoto
10 nov 2015 10:51 #12956 door Fred
Vandaag zegt hij alleen: vanochtend zien we wat hogere futures na de terugval van gisteren..... Verder zwijgt hij in alle talen. Nou dan weet je het wel.

-
-

• Fred
  • Fred's Profielfoto
10 nov 2015 10:46 #12955 door Spin
Zit die Kie nog long?? :ohmy: :sick:
-
-

• Spin
  • Spin's Profielfoto
10 nov 2015 10:42 #12954 door Linkerbaan
:money: :money: :money: :money: :money: :money: :money: :money: :money: :money:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA (y) :woohoo: :woohoo:

• Linkerbaan
Tijd voor maken pagina: 0.805 seconden