Day Trading
Het is weer afwachten.
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Bakstenen
-
- Bakstenen
-
o
o
o aanvulling op de prognose van gisteren :
static.afbeeldinguploaden.nl/1511/126317/pxG5uiPo.jpg
- bubbeltrader
-
@ Fred, over getijden weet ik niet zo veel, zit teveel in de Machinekamer (vetput), maar zwaar weer analyse klinkt ook wel goed. of slecht brandstof analyse kan ik over mee praten, voor de rest is het ik geef m'n bek een douw analyse, ben er tot nu toe erg ver mee gekomen

- Sunshine
-
aan de andere kant als de FDAX groen wordt en blijft vandaag staat er een mooie hammerLinkerbaan schreef : heb je dan niet zoiets van ''dan mis ik het stuk van nu (10791) naar die 10725''?
-
-Bakstenen schreef : Maar weer even over de beurs, ES is bezig om uit het kanaal te vallen de FDAX heeft dat al gedaan,we nemen dus een short in onder de FDAX 10725 was ook de low van 2 nov
- Bakstenen
-
Nee want de FDAX was daar al op afgeketst vanmorgen,dus als we gaan zakken dan moet die zeker door de 10727 heen vandaar 2 punten lager gaat die daar door heen dan krijgen we nog 10686 en dan even nietsLinkerbaan schreef : heb je dan niet zoiets van ''dan mis ik het stuk van nu (10791) naar die 10725''?
-
-Bakstenen schreef : Maar weer even over de beurs, ES is bezig om uit het kanaal te vallen de FDAX heeft dat al gedaan,we nemen dus een short in onder de FDAX 10725 was ook de low van 2 nov
- Bakstenen
-
Bakstenen schreef : Zo werk is klaar voor vandaag,Fred ik weet dat de buurman bij jou een snaar heeft geraakt maar hij zet het gewoon open en bloot op zijn site en ja soms geef je er een andere draai aan als het niet jouw richting heen gaat, maar hij heeft wel de best draaiende website over de beurs in Nederland.
En nog even over het beurs spel hij had in ieder geval minder verlieas als jou daar.
Klein verschil: hij was er serieus mee bezig, ik niet.

- Fred
-
"Het Getijdenbeleggen"!
Zoals bekend is Sunshine een professionele zeeman die alle wereldzeeën op zijn duimpje kent.
Tijdens zijn vele lange reizen over de wereldzeeën heeft hij de golven en getijden nauwkeurig bestudeert. Aan de hand van waarnemingen en zelfstudie is hij tot verbazingwekkende conclusies gekomen welke van het grootste belang bleken voor beleggers.
Hij heeft aan de hand daarvan een systeem ontwikkeld en dat jaren lang uiterst succesvol gebacktest.
Nu na vele jaren testen dit systeem uiterst succesvol en 100% betrouwbaar blijkt te zijn wil hij andere beleggers er van laten mee profiteren. Stel je voor, een systeem dat niet zoals bij abo verkopers 700 à 1200% winst behaald, ook geen 1400 à 2400%, maar jawel...... 70.000 à 120.000%!!!
Sunshine wil er helemaal geen winst mee maken met zijn abonnementen, hij kan immers zelf onbeperkt verdienen er mee. Wat hij de leden vraagt is uitsluitend een beperkte bijdrage in de dagelijkse kosten van het systeem, meer niet.
Met slechts een schappelijke 49 euro per week bent u al mee!
Hoe werkt het systeem van Sunshine zult u zich wellicht afvragen? Logisch! Hij kan uiteraard het systeem hier niet volledig uit de doeken doen omdat sommige van zijn collega's nog wel eens de gewoonte hebben hier te komen spieken.
Sunshine heeft mij echter toestemming gegeven een tipje van de sluier op te lichten zonder dat anderen aan de haal kunnen gaan met zijn unieke systeem.
Het systeem is gebaseerd op de getijden en de golven. En wie weet daar meer van dan de ervaren zeeman Sunshine. Hij heeft jarenlang de golven geteld tot het hem duidelijk werd wat golven betekenden. Iedere kentering van het getij bestudeerde hij uitgebreid en analyseerde hij via algoritmen op de boordcomputer.
De verrassende uitkomst was dat de kentering een draaimoment te weeg bracht waarop je slim kon inspelen via een getijdentafel. Ook bracht de kentering een verandering in het golvenpatroon te weeg.
Om helemaal zeker te zijn schakelde hij nog een bevriende Psychiater aan de Universiteit van Kinshasa in. Deze samenwerking bracht bovendien de volgende feiten aan het licht:
- eb en vloed ontstaan door de aantrekkingskracht van de maan. De maan heeft dus invloed op het gedrag van water.
Het menselijk brein bestaat voor meer dan 70% uit water en heeft dus ook met deze aantrekkingskracht (welke bij springtij het hoogst is) te maken.. Dus vind er ook een kentering in het brein plaats welke de belegger doet draaien van koop naar verkoop of andersom.
- er ontstaat een nieuw golvenpatroon op zee, dus begint er een nieuwe telling.
Helaas kan ik hier niet verder ingaan op het succesvolle systeem dat Sunshine aan de hand hier van ontwikkeld heeft i.v.m. de collega's van hem die hier maar al te graag mee spieken.
Ik kan jullie nog wel vertellen dat Sunshine de nieuwste getijden tabellen hanteert welke slecht voor een bijzonder klein gezelschap uit de zeevaart voorbehouden zijn. Tevens gaat Sunshine iedere dag persoonlijk de zee op om de golven te tellen.
Bovendien houdt hij de laatste vakliteratuur bij op het gebied van gedragsveranderingen bij mens en dier. Denk o.a. aan het huilen van wolven tegen de volle maan, het maanziek zijn bij mensen en het fors hogere aantal babies dat geboren wordt bij volle maan.
Samengevat kan ik zijn getijden abonnement in een paar zinnen aanbevelen:
- kentert het tij, wees er dan snel bij
- eb of vloed, met een getijden abo zit je goed
- bij volle maan, er vol in gaan
- heeft Sunshine de golven geteld, dan verdien je grof geld
Niet goed, geld terug! Dat is alleen bij het getijden abonnement. Geen andere analist durft dat aan! Iedere maand kunt u namelijk stoppen en u krijgt het volle lidgeld van die maand terug met slechts een kleine inhouding van 95 euro administratiekosten.
- Fred
-
-
-
Bakstenen schreef : Maar weer even over de beurs, ES is bezig om uit het kanaal te vallen de FDAX heeft dat al gedaan,we nemen dus een short in onder de FDAX 10725 was ook de low van 2 nov
- Bakstenen
-
En nog even over het beurs spel hij had in ieder geval minder verlieas als jou daar.
- Bakstenen
-
-
-
Fred schreef : Niet 1 BV Sunshine Ik stel voor 4 B.V.'s en daar boven 2 holdings op de Caymaneilanden, die dan weer eigendom zijn van een trust op Tobago. (Leuk ook voor de zakenreisjes, ik ben die camping in St. Tropez n.l. langzamerhand zat)
We noemen de B.V.'s:
- L&B (afkorting voor List en Bedrog)
- PHS unlimited (Pak Het Spaargeld)
- V.Z.S (Verdienen Zonder Scrupules)
- Y.M.B.M.M. (Your Money Becomes My Money)
de holdings noemen we:
- F.T.T. unlimeted (Fuck The Taxman)
- P.D.O (Pak De Onnozelen
En tenslotte de trust:
- Z.S.L.B. consolidated (Zonder Scrupules Leeft Beter)
Tenslotte moeten we wel transparant zijn tegenover onze klanten en leden.
Sunshine schreef : Is goed plan Fred, morgen een B.V opstarten naam nog verzinnen, en ons slogan wordt ,
Never look a koe in the kont.
of
Buy Buy Bye Bye
- Spin
-

Verwacht een herstelletje met verdere daling....
- ArnoB
-
We noemen de B.V.'s:
- L&B (afkorting voor List en Bedrog)
- PHS unlimited (Pak Het Spaargeld)
- V.Z.S (Verdienen Zonder Scrupules)
- Y.M.B.M.M. (Your Money Becomes My Money)
de holdings noemen we:
- F.T.T. unlimeted (Fuck The Taxman)
- P.D.O (Pak De Onnozelen
En tenslotte de trust:
- Z.S.L.B. consolidated (Zonder Scrupules Leeft Beter)
Tenslotte moeten we wel transparant zijn tegenover onze klanten en leden.
Sunshine schreef : Is goed plan Fred, morgen een B.V opstarten naam nog verzinnen, en ons slogan wordt ,
of
Buy Buy Bye Bye
- Fred
-
of
Buy Buy Bye Bye
- Sunshine
-