Day Trading
Bakstenen schreef : Gisteren een strategie of robot gemaakt voor MT4 met AI ,en nog gelukt ook.
Begin krijg je een foutmelding, dan kopieer je deze, en geeft het door dan krijg je een verbeterde versie.
Vroeger was alles beter, nou echt niet
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Sunshine
-
Begin krijg je een foutmelding, dan kopieer je deze, en geeft het door dan krijg je een verbeterde versie.
Vroeger was alles beter, nou echt niet
- Bakstenen
-
Aantal en hoeveel ken ik niets mee, weet niet hoeveel diepe zakken iemand heeft.
Ik heb het ook wel eens gedaan 1 jaar la ng daytraden, verdiende goed maar ook veel stress, en daar komt bij, ik heb alles wat je moet hebben om een goed leven te hebben, doe het nu voor de lol.
Maar heb je de shorts aangehouden?
Tarzan schreef : Vanmiddag shrt met esjes september rond $7500
Misschien verstandig geen ordergrootte te noemen.
- Bakstenen
-
Bakstenen schreef : Maar je trade was erg groot, nu had je winst maar voor hetzelfde geld was je de pineut, zijn je orders altijd zo groot?
Formerly known as Knakenpoetser
- Tarzan
-
Misschien verstandig geen ordergrootte te noemen.
- Tarzan
-
Tarzan schreef : Kijk net naar olie. Pech ben net te laat om long te gaan. Wachten tot na het weekend wat alsnog kan.
- Bakstenen
-
- Tarzan
-
Tarzan schreef : AI is wat mij betreft niet alleen Chatgpt o.i.d. De echte groei zit in echte specifieke kennissystemen niet in dingen wat het grote publiek nu ziet.
En mijn strategie is niet gebaseerd op TA dus niet belangrijk of de DOW eerst een nieuwe top neerzet. Fundament is the way to go. Voor mij mijn hele leven al.
- Sunshine
-
Sunshine schreef : chatgpt kan dat, heb een collega die zijn programma's laat maken in Python door chatgpt. Het lukt als je de juiste vragen weet te stellen.
- Bakstenen
-
Bakstenen schreef : Zijn er hier ook mensen die een robot(strategie) in mt4 kunnen maken
- Sunshine
-
Tarzan schreef : AI is wat mij betreft niet alleen Chatgpt o.i.d. De echte groei zit in echte specifieke kennissystemen niet in dingen wat het grote publiek nu ziet.
En mijn strategie is niet gebaseerd op TA dus niet belangrijk of de DOW eerst een nieuwe top neerzet. Fundament is the way to go. Voor mij mijn hele leven al.
- Bakstenen
-
Bakstenen schreef : Een aantal fondsen hebben las van AI, b.v Wolters kluwer, mensen kunnen nu vlugger wat opzoeken.
Maar ik blijf het vreemd vinden, denk wel dat de DOW eerst een nieuw all time high moet neer zetten
- Tarzan
-
Maar ik blijf het vreemd vinden, denk wel dat de DOW eerst een nieuw all time high moet neer zetten
Tarzan schreef : De grote spelers weten niets meer dan wij.
De stijging is voornamelijk gebaseerd op AI. CISCO kondigde gisteren ontslagronde aan omdat het meer in AI wil investeren en de koers schiet 20% omhoog. www.marketwatch.com/story/cisco-to-cut-j...cf9d09a9?mod=home_ln
Vergelijk de koersen van de oude bedrijven maar eens met tech.
Laatste 3 jaar CISCO verdubbeld, HEINZ gehalveerd. En dat zijn zeker niet de enige voorbeelden.
Heb jij de internetbubble meegemaakt? vandaar Prince liedje.
- Bakstenen
-
De stijging is voornamelijk gebaseerd op AI. CISCO kondigde gisteren ontslagronde aan omdat het meer in AI wil investeren en de koers schiet 20% omhoog. www.marketwatch.com/story/cisco-to-cut-j...cf9d09a9?mod=home_ln
Vergelijk de koersen van de oude bedrijven maar eens met tech.
Laatste 3 jaar CISCO verdubbeld, HEINZ gehalveerd. En dat zijn zeker niet de enige voorbeelden.
Heb jij de internetbubble meegemaakt? vandaar Prince liedje.
- Tarzan
-
Nog even over je olie trade, dat waren geen knaken maar echt veel geld.
Tarzan schreef : Voorlopig ben ik heel bearish voor de beurs. Nog geen posities ingenomen maar dat zou deze week alsnog voorzichtig kunnen gebeuren.
- Bakstenen
-
- Tarzan
-