Day Trading

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Fred
-
Hij bedoeld dus dat men jou, Gretsch, Grabber, TDH of desnoods Nikken moet nemen als coach
- Fred
-

- Fred
-

- Fred
-
- Fred
-

TDH schreef : Sjezus...'t is geen kleuterklas hè.. de beurs. Sorry maar ben geen zachte heelmeester.
Succes verder.
- Fred
-
Succes verder.
Kweenie schreef : Nou, misschien moet ik er niet op in gaan, maar ik heb nu even tijd en wil de kwestie voor eens en altijd settlen. Ik kan er wel tegen als je iets zegt van hoe ik handel. Ook als dat niet zo lijkt, heus, ik kan daar prima tegen en neem kritiek als gratis advies.
Het is vaak alleen de framing. Ik zal maar geen negatieve voorbeelden geven, maar let eens op hoe Grabber dat doet. Geen ego, geen ordinaire toon, kalme uitleg ten aanzien van wat er ten grondslag ligt aan zijn motief, geen gezeik als je een andere mening hebt, geen persoonlijke kinderachtige aanvallen, en ook, geen neerbuigende vragen van het type: 'snap je het nu?'
Verder niet gefrustreerd hoor.
- TDH
-
We willen u graag informeren dat het komende Italiaanse constitutionele referendum, dat plaatsvindt op 4 december 2016, mogelijk invloed zal hebben op de markt. Het kan leiden tot extreme marktvolatiliteit, kwetsbare marktliquiditeit, abnormale spreads en prijshiaten in EURO-valutaparen en -aandelenmarkten.
In verband hiermee en om onze cliënten en ons bedrijf te beschermen tegen de verwachte onrust op de markt na het referendum, zal XM de volgende tijdelijke maatregel treffen:
Vanaf 10.00 u. uur servertijd (GMT+2) op vrijdag 2 december 2016, zal de vereiste marge voor alle posities (voor het openen van nieuwe posities en handhaven van bestaande) tijdelijk op alle instrumenten worden verhoogd tot:
1% (100:1 hefboom) voor EURO-valutaparen, goud en zilver en
3% (33:1 hefboom) voor alle CFD's op aandelenindices en commodity's..
Deze tijdelijke maatregel wordt op maandag 5 december 2016 volledig hersteld voor alle posities en de margevereisten zullen kort na de uitkomst van het referendum (volgens de standaard hefboominstellingen van de cliëntrekening) worden teruggezet.
Cliënten die tijdens het weekend posities open willen houden, moeten ervoor zorgen dat hun rekeningen voldoende saldo bevatten om onderbreking van hun handelsactiviteiten als gevolg van eventuele margin-calls en/of stop-outs te voorkomen.
weet niet of ik wel wil handelen met 3% margin
- gretsch
-
Fred schreef : Eigenlijk weinig tijd gehad deze week.
- gretsch
-
Allen veel succes en tot morgen!
Grabber schreef : ik ga er vandoor.
Succes allen en fijne avond !!!
- Kweenie
-
Succes allen en fijne avond !!!
- Grabber
-

Grabber schreef : ga lekker boodschappen doen en evalueer je trade vanavond, daar leer je veel en snel van:
Fout analyse: 1
Exit te snel
Exit te laat
Entry te snel
Entry te laat
Geen trading plan
incorrect Stop Loss
Verkeerd aantal contracten
wel signaal, geen entry volgens plan
- Kweenie
-
Het is vaak alleen de framing. Ik zal maar geen negatieve voorbeelden geven, maar let eens op hoe Grabber dat doet. Geen ego, geen ordinaire toon, kalme uitleg ten aanzien van wat er ten grondslag ligt aan zijn motief, geen gezeik als je een andere mening hebt, geen persoonlijke kinderachtige aanvallen, en ook, geen neerbuigende vragen van het type: 'snap je het nu?'
Verder niet gefrustreerd hoor.

TDH schreef : Ok...laatste keer dat ik er wat van zeg: met een sprinter/turbo etc had je betere deal gemaakt. Niet dat ik groot voorstander van die afgeleiden maar alles beter dan long opties...
- Kweenie
-
TDH schreef : Wordt weer aardige strijd geleverd hier...ben ook weer verder.
Fijne avond!
- Grabber
-
Fijne avond!
- TDH
-