Deze site maakt gebruik van cookies om het beste gebruikersgemak te garanderen.

Day Trading

05 dec 2016 15:51 #31306 door Grabber
nu even door de 454.9 en doorknallen naar 457 ?

Grabber schreef : plukje Long @ 454.2

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

• Grabber
  • Grabber's Profielfoto
05 dec 2016 15:51 #31305 door TDH
Hier inmiddels weer glad en tevreden ;-)

• TDH
  • TDH's Profielfoto
05 dec 2016 15:27 #31304 door Grabber
plukje Long @ 454.2
De volgende gebruiker (s) zei dank u: mr.aex

• Grabber
  • Grabber's Profielfoto
05 dec 2016 15:26 #31303 door mr.aex
:huh:

Grabber schreef : E621 of Ve-tsin smaakversterker in Chinees eten:
Chinese-Restaurant-Syndrome. Dat is het syndroom waarbij iemand hoofdpijn, hartkloppingen en een opgeblazen gevoel krijgt na het nuttigen van een maaltijd in een Chinees restaurant. Het vermoeden is dat Chinese koks de stof in relatief grote hoeveelheden gebruiken bij de voedselbereiding.

• mr.aex
  • mr.aex's Profielfoto
05 dec 2016 15:22 - 05 dec 2016 15:24 #31302 door Grabber
E621 of Ve-tsin smaakversterker in Chinees eten:
Chinese-Restaurant-Syndrome. Dat is het syndroom waarbij iemand hoofdpijn, hartkloppingen en een opgeblazen gevoel krijgt na het nuttigen van een maaltijd in een Chinees restaurant. Het vermoeden is dat Chinese koks de stof in relatief grote hoeveelheden gebruiken bij de voedselbereiding.

mr.aex schreef : Het is bijna net zoiets als uit eten gaan....naar de Chinees....je ziet de hoeveelheid eten...het moment is enigszins uniek....je wilt niet 'alles/zoveel' laten staan en dus eet je nog een beetje extra en nog een beetje...met als gevolg dat opgeblazen, dikke gevoel in je buik (die je ook veel meer moeite kost om in te houden)....dan kom je thuis, moet je echt eerst ff gaan zitten, want je bent net weer iets te ver gegaan met opscheppen...shit, wat zo leuk en lekker had moeten zijn, wordt toch nog weer even afgevlakt....ik had dat laatste bord niet meer moeten nemen :unsure:

Laatst bewerkt: 05 dec 2016 15:24 door Grabber.

• Grabber
  • Grabber's Profielfoto
05 dec 2016 14:10 - 05 dec 2016 14:11 #31301 door mr.aex
Het is bijna net zoiets als uit eten gaan....naar de Chinees....je ziet de hoeveelheid eten...het moment is enigszins uniek....je wilt niet 'alles/zoveel' laten staan en dus eet je nog een beetje extra en nog een beetje...met als gevolg dat opgeblazen, dikke gevoel in je buik (die je ook veel meer moeite kost om in te houden)....dan kom je thuis, moet je echt eerst ff gaan zitten, want je bent net weer iets te ver gegaan met opscheppen...shit, wat zo leuk en lekker had moeten zijn, wordt toch nog weer even afgevlakt....ik had dat laatste bord niet meer moeten nemen :unsure:

Linkerbaan schreef : hebben jullie ook wel eens dit:

je begint de dag en je doet wat leuke deals, dan wordt de frequentie van de deals lager en ook ga je minder per deal verdienen..... tot op de laatste deal die nog ternauwernood BE is.
Dan denk ik wel eens, ''de performance gaat achteruit van leuke winsten naar middelmatige winsten naar kleine winsten naar BE, het wordt tijd om te stoppen!!''

Laatst bewerkt: 05 dec 2016 14:11 door mr.aex.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Linkerbaan

• mr.aex
  • mr.aex's Profielfoto
05 dec 2016 13:55 #31300 door Linkerbaan
Ik stop voor vandaag denk ik, tis goed zo

• Linkerbaan
  • Linkerbaan's Profielfoto
05 dec 2016 13:50 #31299 door Linkerbaan
hebben jullie ook wel eens dit:

je begint de dag en je doet wat leuke deals, dan wordt de frequentie van de deals lager en ook ga je minder per deal verdienen..... tot op de laatste deal die nog ternauwernood BE is.
Dan denk ik wel eens, ''de performance gaat achteruit van leuke winsten naar middelmatige winsten naar kleine winsten naar BE, het wordt tijd om te stoppen!!''

• Linkerbaan
05 dec 2016 13:37 #31298 door TDH
Doe verder op mobiel, nu inkopen doen..

Succes!

• TDH
  • TDH's Profielfoto
05 dec 2016 13:36 #31297 door TDH
Deel gesloten...

• TDH
  • TDH's Profielfoto
05 dec 2016 13:29 #31296 door TDH
Ok positie in groen. Nu voorbij resp 455.10 en 454.85 anders sluit ik de boel..

• TDH
  • TDH's Profielfoto
05 dec 2016 13:26 #31295 door Linkerbaan
kan een paar dagen duren maar ik denk aan dit scenario....

aex 30 min

Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u: mr.aex

• Linkerbaan
05 dec 2016 13:10 #31294 door gretsch
wat mij betreft ook TDH, ik zal het er ook niet meer over hebben.
openen/sluiten doe ik ( meestal) met een indicator, maar dat is wel bekend.
de logica daarvan is eigenlijk de stoch met wat aanpassingen in de code.
er zijn honderden manieren om te daytraden, maar over het algemeen is het denk ik toch voor het grootste gedeelte de trader die het verschil maakt, niet de methode of indicator of wat dan ook.

TDH schreef : Zal verder geen toespelingen meer maken op de grootte van mijn posities. Kan Gretsch niet helemaal volgen op dat vlak…eerst een discussie willen opstarten over de inzet en positiegroottes..en vervolgens zichzelf daarmee vergelijken en zich wegzetten als het ‘lulletje’. Sorry hoor, maar mij interesseert het werkelijk geen ene moer hoeveel of hoe groot iemand inzet. En ik noemde het juist alleen omdat ik in het rood stond! Juist om niet te schreeuwen…

Bij USM had je wat van die schreeuwers die over boten begonnen en honderden of duizenden opties..weet het niet eens meer.

Ik vind het vele malen interessanter waar iemand opent en sluit en vooral waarom! En of dat met 1 future, 10 futures, 1 cfd of 10 turbo’s gebeurt interesseert mij niet.

Dat was wat mij betreft het laatste hierover.

De volgende gebruiker (s) zei dank u: TDH

• gretsch
  • gretsch's Profielfoto
05 dec 2016 13:08 #31293 door Linkerbaan
zo zie ik het ook, ik gaf mijn dagtarget door omdat ik daarmee wil laten zien hoe ik het downsize naar een reeel getal als een sort baken en voor de de rest gaat het om in - en uitstap, ieder bepaalt voor zich of het 1 mini-cfd is of 100.000 turbo's

TDH schreef :
Ik vind het vele malen interessanter waar iemand opent en sluit en vooral waarom! En of dat met 1 future, 10 futures, 1 cfd of 10 turbo’s gebeurt interesseert mij niet.

De volgende gebruiker (s) zei dank u: TDH

• Linkerbaan
05 dec 2016 12:59 #31292 door TDH
Zal verder geen toespelingen meer maken op de grootte van mijn posities. Kan Gretsch niet helemaal volgen op dat vlak…eerst een discussie willen opstarten over de inzet en positiegroottes..en vervolgens zichzelf daarmee vergelijken en zich wegzetten als het ‘lulletje’. Sorry hoor, maar mij interesseert het werkelijk geen ene moer hoeveel of hoe groot iemand inzet. En ik noemde het juist alleen omdat ik in het rood stond! Juist om niet te schreeuwen…

Bij USM had je wat van die schreeuwers die over boten begonnen en honderden of duizenden opties..weet het niet eens meer.

• TDH
  • TDH's Profielfoto
05 dec 2016 12:47 #31291 door Linkerbaan
ik ben ff aan het zijlijnen

• Linkerbaan
Tijd voor maken pagina: 0.608 seconden