Day Trading
TDH schreef : Hier maar weer long opgepakt
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- TDH
-

Fred schreef : Heft er uit gelegen van voor half 10 tot een kwartier geleden. Vanmiddag ook weer werken er aan. Jammer maar helaas.
- TDH
-

- TDH
-
- Fred
-
- Fred
-
- Fred
-
Maar goed het is erg rustig hier helaas, meer kijkers als mensen die iets te melden hebben.
- Marnix
-
ik bedoel zoveel posters waren er al niet, en als er dan een stuk of wat afhaken, blijft er weinig over.
maar goed, dat zijn mijn zorgen ook niet.
succes allen met traden ( of het nu intraday of swing is, dat maakt niet uit, als je er maar geld mee verdiend, o nee... sorry punten).
mzzl.
- gretsch
-
- TDH
-
Ik heb een hele trits charts op vele timeframes open en maak risico afwegingen. Dit gaat best snel en afhankelijk van hoe ik een trade inschat, leg ik in. Dat is lastig RT uit te leggen omdat dat vrij dynamisch is

De plaatjes die ik daarbij post heb ik als enige hier op mijn scherm staan dus een ander heeft daar verder niets aan als ik uitleg hoe ik dat plaatje gebruik. Als er nog ander Amibroker gebruikers zijn, deel ik met plezier graties en voor niets alle codes die ik gebruik..dan kun degene daar zelf mee aan de slag.
Bovendien gaat er stiekem ook wel tijd inzitten om dit alles bij te houden. Soms heb ik daar wel zin in en vind ik het leuk...maar vaak ook niet.
- TDH
-
TDH schreef : Toch maar kleintje long opgepikt
- TDH
-
datzelfde idee had ik ook idd, ook minder posten, wat ik doe is eigenlijk ook totaal niet interessant voor een ander.
ik ga maar voor een paar puntjes intraday.
Linkerbaan schreef : Alles kan maar topje (so far) van aex valt precies in de zone waar de maximale fop-beweging heen kon.
Valse doorbraak toppenlijn. Tot nu toe erg vergelijkbaar met situatie eind oktober, waarna toch nog de laagste waarde van de trading range kwam.
PS ik post wat minder komende tijd, ruimte overlaten voor anderen plus ik merk dat de interesse meer uitgaat naar andere systemen hier. Snap ik ook wel dat gelul over lijntjes is saai
- gretsch
-
- TDH
-
Valse doorbraak toppenlijn. Tot nu toe erg vergelijkbaar met situatie eind oktober, waarna toch nog de laagste waarde van de trading range kwam.
PS ik post wat minder komende tijd, ruimte overlaten voor anderen plus ik merk dat de interesse meer uitgaat naar andere systemen hier. Snap ik ook wel dat gelul over lijntjes is saai
- TDH
-
- Fred
-