Day Trading

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Fred
-
- Fred
-
DAX:
kd ca 11820 en dan weer UP ??

naar 11908 of 11948+
Esjes dan ook maar..
2296 - 2289 - 2291....2294
steun 2277 (op 2283 ligt de draai : hoger - lager
- bubbeltrader
-
Gompie schreef : Ben geen newbie TDH. Ga al zo lang mee dat ik mijn eigen keuzes maak.
- TDH
-
TDH schreef : Zo is het Gompie...eigenlijk is dit een forum waar een aantal 'gevorderde traders' bezig zijn...deze hebben per slot van rekening al hun eigen methodes ontwikkeld en zullen niet snel daarvan afwijken. Het proberen te kopieren van andermans methode is tot mislukken gedoemd. Zelf uitdokteren en vooral uren maken..dat maakt de tradert.
En af en toe op je bek gaan kan ook geen kwaad
De setjes discussies met vooral Fred vond ik overigens wel boeiend en gaf mij een nieuwe invalshoek!
- Gompie
-
- Gompie
-
- TDH
-
En af en toe op je bek gaan kan ook geen kwaad

De setjes discussies met vooral Fred vond ik overigens wel boeiend en gaf mij een nieuwe invalshoek!
Gompie schreef : Kom regelmatig even kijken wat hier zoal wordt toevertrouwd door en aan de chatleden. Best interessant als het in je straatje past. Mijn straatje is het niet. Geeft niks. Heb gemerkt dat er geen of nauwelijks belangstelling is als ik hier wat post met of zonder grafiek. Waarom zou ik het dan nog doen? Misschien maak ik wat los met deze opmerking, het zij zo.
- TDH
-
Fred schreef : Kom op Gompie, niet in zelfmedelijden wentelen.
- Gompie
-
Gompie schreef : Kom regelmatig even kijken wat hier zoal wordt toevertrouwd door en aan de chatleden. Best interessant als het in je straatje past. Mijn straatje is het niet. Geeft niks. Heb gemerkt dat er geen of nauwelijks belangstelling is als ik hier wat post met of zonder grafiek. Waarom zou ik het dan nog doen? Misschien maak ik wat los met deze opmerking, het zij zo.
- Fred
-
gretsch schreef : Arno moet zien dat hij een nieuw legertje posters binnen haalt, anders zie ik het somber in voor dit forum.
ik bedoel zoveel posters waren er al niet, en als er dan een stuk of wat afhaken, blijft er weinig over.
maar goed, dat zijn mijn zorgen ook niet.
succes allen met traden ( of het nu intraday of swing is, dat maakt niet uit, als je er maar geld mee verdiend, o nee... sorry punten).
mzzl.
- Gompie
-
TDH schreef : Als mobiel netwerk er ook uitligt begin je idd niets. Gelukkig werkt hier altijd wel één van twee..
- Fred
-
Fred schreef : Backup heb je niets aan als internet en telefoon er uit liggen.
- TDH
-
TDH schreef : Ik ken de ellende...heb altijd backup op 4g. Alles maar gladgetrokken hier overigens voor opening WS. Uiteindelijk half punt in de min.
- Fred
-
Fred schreef : Lach maar
Het werkt nu weer even voor een paar minuten. Wel zonde dat ik er uit moest. Scheelt toch behoorlijk wat.
- TDH
-

TDH schreef : Vond je al zo stil...

- Fred
-