Day Trading
Markt is nieuws gedreven
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Bakstenen
-
Ik ook niet, maar als je een analyse erover hebt ben ik daar wel in geinterrsseert weet namelijk erg wenig erover.
- Sunshine
-
gretsch schreef : Goedemorgen,
Zijn er hier ook nog forex traders?
- Bakstenen
-
Zijn er hier ook nog forex traders?
- gretsch
-
Tarzan schreef : Update: Nog steeds met beide posities, long olie, short sp500, onderwater. En nog steeds geloof ik niet in de Iran-deal ook al wordt die bevestigd. Dit gaat niet werken. Hoe dan ook Iran is de winnaar hier.
Ben heel benieuwd hoe Trump deze deal als beter dan de 2015 Obama deal verkoopt.
Israël gaat een deal waarbij het nucleaire deel buiten beschouwing wordt gelaten sowieso niet accepteren. Dus maak je borst maar nat, over een paar maanden is het weer raak.
Formerly known as Knakenpoetser
- Tarzan
-
Een uitleg van mijn kant waarom ik short ben gegaan.
de volume die verhandeld werden op 25, 26 en 27 mei in het vierkant gemarkeerd. Ik stel me dan de vraag wat dat betekent, het kan zijn dat het een begin is van een verdere stijging of begin van een correctie naaar beneden.
Er volgde in de nacht erop een uitbraak naar beneden, bij begin van de opening ging de koers weer omhoog en werd de onderkant getest en bod weerstand aan en gelegenheid om in de markt te stappen voor een short ritje, zie het cirkel. En dat was mijn entry level.
Helaas schoot de koers omhoog door het nieuws van Iran/USA was die er niet geweest dan waren we in mijn opinie verder gezakt.
De situatie nu is een nieuw zijwaarts trading range waar we nu in de bovenkant van de range zitten en met gisteren low als onderkant. En mijn visie is meer neerwaarts gericht dan omhoog.
- Sunshine
-
- Sunshine
-
En ik kan mij niet neutraler opstellen, ik post hoe ik de markt ziet, en daar zitten missers bij.
Daarom is het beter als ik even weg ben
- Bakstenen
-
- Sunshine
-
En over gisteren laten we het vergeten, en maak er een leuke forum van.
Bakstenen schreef : Goedemorgen, ik bemerk dat ik irritatie opwek, wat zeker mijn bedoeling niet is, daarom is het beter als ik even niks meer pen.
- Sunshine
-
- Bakstenen
-
Ben heel benieuwd hoe Trump deze deal als beter dan de 2015 Obama deal verkoopt.
Israël gaat een deal waarbij het nucleaire deel buiten beschouwing wordt gelaten sowieso niet accepteren. Dus maak je borst maar nat, over een paar maanden is het weer raak.
Formerly known as Knakenpoetser
- Tarzan
-
Sunshine schreef : Baksteen laten we het gezellig houden hier, ik ben transparant in mij traden post het hier en stel me kwetsbaar op.
Ik ga er ook niet over zeiken waarom je shorts hebt verkocht terwijl een daling eraan zit te komen.
Op zo'n manier help je een Forum omzeep.
- Bakstenen
-
Ik ga er ook niet over zeiken waarom je shorts hebt verkocht terwijl een daling eraan zit te komen.
Op zo'n manier help je een Forum omzeep.
- Sunshine
-
Maar hoeveel punten stond je op winst?, ik trek als ik goed winst heb de stop + 10 b.v dat je nooit voor de kat zit te wachten
Sunshine schreef : over een paar uur weet je het zeker, mss was het de werkloosheid cijfer maar bij mijn weten ging het over een peacedeal waar Trump nog zijn goed keuring aan moet geven.
- Bakstenen
-
Bakstenen schreef : Je kan de stop toch steeds optrekken
- Sunshine
-