Day Trading

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Gompie
-
C49 schreef : puur toeval (of eigenlijk niet )dat nu juist de Euro 40 a 50 pips zakt . Ik houd nog steeds rekening met 1.0820 zo ongeveer. Maar ja wie weet het wel
- gretsch
-
gretsch schreef : eigenlijk had ik gewoon weer sells bij moeten kopen gisteravond, dan had ik nu weer mooi in de plus gestaan.
verdorie nog an toe.
- C49
-
verdorie nog an toe.
- gretsch
-
C49 schreef : Ben je je nou niet zelf aan het bangmaken.?
- gretsch
-
gretsch schreef : nu ik erover nadenk:
eigenlijk is het schandalig:
ik ben bang om ongezouten mijn mening te zeggen.
- C49
-
eigenlijk is het schandalig:
ik ben bang om ongezouten mijn mening te zeggen.
- gretsch
-
C49 schreef : Wat gebeurt er nu echt in de FX market.
Een voorbeeld . Hudson Bay (Canada) heeft ettelijke bedrijfspanden van V&D overgenomen , we spreken dan al gauw van enkele honderden miljoenen Euro's.
HudsonBay moet dus deze Euros kopen en ik neem aan tegen Canadese Dollars.Wat denken jullie dat de huisbankier van Hudson eerst de koers omhoog zet vooreer hij die euros koopt , Denk het niet want dan is hij Hudson als klant kwijt, dus hij probeert in overleg met Hudson een goede prijs voor de EuroCad te maken.
Stel en dit is fictief Bombardier (een Canadese vliegtuigbouwer) heeft zojuist ettelijke Rolls Royce vliegtuigmotoren gekocht en moet die gaan betalen(ook ettelijke miljoenen,want dat zijn dure dingen) De huisbank van Bombardier zal dus proberen een zo goed mogelijke prijs voor GBPCAD te krijgen voor zijn klant.
Er wordt echt niet met andere banken gebeld over overlegd want dat zou de prijs juist negatief kunnen beinvloeden(,Neejuist uiterste geheimhouding).Dit zijn gewoon 2 simpele voorbeelden uit de enorme wereldhandel die elke dag betaald en verrekend wordt via direct of indirect vid de FX market.
De goede banktrader verdient zowel geld voor de bank als voor de klant. Hoe kan(mag) ik helaas niet uitleggen.
oke, nou je mag van mij best gelijk hebben hoor no problem.
ik hou erover op want dit is een openbaar forum waar iedereen kan meelezen.
ik heb zo mijn eigen gedachten en dat schrijf ik hier niet op want alles wat ik zeg kan een keer tegen mij gebruikt worden, ik ben mij ervan bewust dat ze mij kunnen maken en breken.
- gretsch
-
Maar aangezien ik zelf vroeger industrieel goud moest afrekenen kwamen sommige dingen mij zeer bekend voor
Fred schreef : Ben je zelf banktrader, dat je dat niet mag uitleggen?
- C49
-
C49 schreef : Wat gebeurt er nu echt in de FX market.
Een voorbeeld . Hudson Bay (Canada) heeft ettelijke bedrijfspanden van V&D overgenomen , we spreken dan al gauw van enkele honderden miljoenen Euro's.
HudsonBay moet dus deze Euros kopen en ik neem aan tegen Canadese Dollars.Wat denken jullie dat de huisbankier van Hudson eerst de koers omhoog zet vooreer hij die euros koopt , Denk het niet want dan is hij Hudson als klant kwijt, dus hij probeert in overleg met Hudson een goede prijs voor de EuroCad te maken.
Stel en dit is fictief Bombardier (een Canadese vliegtuigbouwer) heeft zojuist ettelijke Rolls Royce vliegtuigmotoren gekocht en moet die gaan betalen(ook ettelijke miljoenen,want dat zijn dure dingen) De huisbank van Bombardier zal dus proberen een zo goed mogelijke prijs voor GBPCAD te krijgen voor zijn klant.
Er wordt echt niet met andere banken gebeld over overlegd want dat zou de prijs juist negatief kunnen beinvloeden(,Neejuist uiterste geheimhouding).Dit zijn gewoon 2 simpele voorbeelden uit de enorme wereldhandel die elke dag betaald en verrekend wordt via direct of indirect vid de FX market.
De goede banktrader verdient zowel geld voor de bank als voor de klant. Hoe kan(mag) ik helaas niet uitleggen.
- Fred
-
- C49
-
C49 schreef : nou nou mensen niet te veel in die complottheorieen gaan geloven he , want een CB heeft als hoofddoel een stabiele munt , bij een redelijk draaiende economie met een inflatietarget van zo'n 2 a 3 procent en thats it.
- gretsch
-
gretsch schreef : en van wie zijn de centrale banken...... even googelen, en dan weet je wel genoeg.
die hebben oneindig veel geld, die bepalen wat er wereldwijd gebeurt, alles is van hun.
echt alles.
- C49
-
die hebben oneindig veel geld, die bepalen wat er wereldwijd gebeurt, alles is van hun.
echt alles.
- gretsch
-
Fred schreef : Maar even zonder dollen, het zou mij niet verbazen als centrale banken $'s dan wel euro's opkopen om de koersen te beïnvloeden.
- C49
-
niet lullen maar vullen
Bijlage niet gevonden
- gretsch
-