Day Trading

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Gompie
-

gretsch schreef : Goedemorgen,
dat is precies wat ik bedoelde LB,
weet je wat ik nu denk?
ik denk dat er helemaal geen correctie komt.......
want dat ligt teveel voor de hand.
iedere trader ziet nu zwaar overbought op zijn scherm, iedereen denkt aan een correctie, wat vervolgens dan net niet gaat gebeuren, zelfde als toen de koers op 9800 ongeveer was, koers ging niet noemenswaardig coirrigeren maar ging weet ik hoe lang heel langzaam verder omhoog.
met bovenstaande hou ik wel rekening, en hou er dus ook rekening mee dat ik verlies moet nemen.
niet geinig allemaal.... maar zo werkt de beurs nou eenmaal tegenwoordig.

bubbeltrader schreef : GM..
ES 2375 om 07:40 uur bereikt..
@ LB..
EW golf 5:
- golfje 3 ..518,88
- golfje 4 .. 506,23
- golfje 5 .. 525,61 ??
dan volgt het ABC-tje omlaag...
Frankrijk...
ze kiezen liever die linkse Goldman Sachs bankier Macaron en gaan voor hogere belastingen dan voor Marine die een streep onder het regentengedrag wil zetten.
Het is en blijft een M.. dus heb aandelen Mc Donalds gekocht .. ook een M
ES 2375 om 07:40 uur bereikt..

@ LB..
EW golf 5:
- golfje 3 ..518,88
- golfje 4 .. 506,23
- golfje 5 .. 525,61 ??
dan volgt het ABC-tje omlaag...
Frankrijk...
ze kiezen liever die linkse Goldman Sachs bankier Macaron en gaan voor hogere belastingen dan voor Marine die een streep onder het regentengedrag wil zetten.
Het is en blijft een M.. dus heb aandelen Mc Donalds gekocht .. ook een M

- bubbeltrader
-
dat is precies wat ik bedoelde LB,
weet je wat ik nu denk?
ik denk dat er helemaal geen correctie komt.......
want dat ligt teveel voor de hand.
iedere trader ziet nu zwaar overbought op zijn scherm, iedereen denkt aan een correctie, wat vervolgens dan net niet gaat gebeuren, zelfde als toen de koers op 9800 ongeveer was, koers ging niet noemenswaardig coirrigeren maar ging weet ik hoe lang heel langzaam verder omhoog.
met bovenstaande hou ik wel rekening, en hou er dus ook rekening mee dat ik verlies moet nemen.
niet geinig allemaal.... maar zo werkt de beurs nou eenmaal tegenwoordig.
- gretsch
-
- Gompie
-
en dan bedoel ik voornamelijk het verhaal van Wilders. Le Pen etc
GreedAndFear.eu schreef : Dat kun je toch niet serieus denken?
Linkerbaan schreef : Verkiezingsuitslagen staan allemaal al vast van tevoren
gretsch schreef : wat eigenlijk een volkomen belachelijke toestand:
een eurofiel staat hoger in de peiling en de eur/dollar en euro beurzen knallen de lucht in, dus als Marine hoger had gestaan dan was het een bloedbad geweest zoiets?
het slaat allemaal nergens op.
of zie ik het nu allemaal verkeerd en is het volgens TA gewoon heel logisch en verklaarbaar deze stijging......
ik denk dat we allemaal wel begrijpen hoe je het bedoelt, Gretsch
wat ik bedoel heeft niets met traden te maken of met mijn lopende pos. of wat dan ook.
maar laat maar.........
GreedAndFear.eu schreef : Tja, veel traders denken dat en toch blijven ze meedoen. Dat gevoel hoort er nou eenmaal bij denk ik
- gretsch
-

gretsch schreef : nou, ik denk dat we allemaal belazerd worden waar we bij staan.
- gretsch
-

gretsch schreef : wat eigenlijk een volkomen belachelijke toestand:
een eurofiel staat hoger in de peiling en de eur/dollar en euro beurzen knallen de lucht in, dus als Marine hoger had gestaan dan was het een bloedbad geweest zoiets?
of zie ik het nu allemaal verkeerd en is het volgens TA gewoon heel logisch en verklaarbaar deze stijging......
- gretsch
-

janneman schreef : En ikke een vier punten uit de haak op de aex, maar knalhard ON hoor, daar lig ik zo nog niet meteen wakker van, maar ik had het natuurlijk liever anders gezien. Enfin, ook al laat ik me niet vaak op dit forum horen, ik ben er nog steeds hé, knoei nog steeds de boel bij elkaar als vanouds, en kon het me als gebruikelijk weer niet laten. Jullie ook niet zeker ?
We zien het morgen wel weer, is niet meteen grote haast bij, de zwaartekracht doet zijn werk wel denk ik want die stijging gaat nergens over.
- Fred
-