Day Trading
de andere indicatoren zijn van de Daniel Code (DC)
(hier in deze grafiek is dat blijkbaar : 12448 en 12466)
de Ma20 = 12463 en BB 12444 en 12482
Gompie schreef : Kan het niet doorgronden hoe je dit doet. DC code?
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- bubbeltrader
-
- Gompie
-
alleen daarnaast wel wat anders doen

gretsch schreef : ja, wat kan ik er verder van zeggen, de een houdt van kaas de ander van jam.
ik ben van mening dat langere termijn trade's niet te doen zijn in de huidige markt.
ze zijn in staat om de dax in een paar seconden 300 punten s'nachts hoger te zetten, hoe wil je daar in godsnaam op handelen.
de boel wordt gemanipuleerd tot en met dat weten we allebei.
ik heb geprobeerd om op een positieve manier aan te tonen dat korte trade's nu beter zijn, daar ben ik niet in geslaagd en dat spijt mij en vindt ik jammer.
ik ga gewoon door met kort werk want dat bevalt mij prima en heb daar goede resultaten mee en daar gaat het tenslotte om.
gretsch schreef : heb de shorts aex gesloten (met een leuke winst)
heb nu alleen nog dax shorts lopen en daar wil ik zo snel mogelijk vanaf (met winst als het even kan),
als er geen winst inzit sluit ik ze met een beetje verlies, kan mij ook geen moer schelen, dat maak ik binnen een paar dagen weer goed met daghandel.
- Fred
-
gretsch schreef : en LB begrijp ik niet.
heb nu alleen nog dax shorts lopen en daar wil ik zo snel mogelijk vanaf (met winst als het even kan),
als er geen winst inzit sluit ik ze met een beetje verlies, kan mij ook geen moer schelen, dat maak ik binnen een paar dagen weer goed met daghandel.
- gretsch
-
- bubbeltrader
-
ik ben van mening dat langere termijn trade's niet te doen zijn in de huidige markt.
ze zijn in staat om de dax in een paar seconden 300 punten s'nachts hoger te zetten, hoe wil je daar in godsnaam op handelen.
de boel wordt gemanipuleerd tot en met dat weten we allebei.
ik heb geprobeerd om op een positieve manier aan te tonen dat korte trade's nu beter zijn, daar ben ik niet in geslaagd en dat spijt mij en vindt ik jammer.
ik ga gewoon door met kort werk want dat bevalt mij prima en heb daar goede resultaten mee en daar gaat het tenslotte om.
- gretsch
-
Het gaat mij alleen maar om wat bijverdienste. Trouwens als het mooi weer wordt, dan moet ik er niet aan denken steeds binnen achter dat scherm te zitten.

Zo, nu eerst maar eens met de honden de hei op.
gretsch schreef : ja dat begrijp ik wel, als je gaat voor de wat langere termijn is er weinig aan want de koers staat heel vaak stil a.h.w.
maar als je dagelijks wat korte trade's doet is het wel weer een leuke hobby (of werk).
maar dat moet je liggen/zin in hebben etc.
en niet te vergeten het moet je ook lukken, als dat ook niet wil ja, dan wordt het wel heel lastig, raak je gefrustreerd en heb je er op een gegeven ogenblik echt de balen van.
gewoon 3 weken stoppen wil dan ook nog wel eens helpen is mijn ervaring.
- Fred
-
maar als je dagelijks wat korte trade's doet is het wel weer een leuke hobby (of werk).
maar dat moet je liggen/zin in hebben etc.
en niet te vergeten het moet je ook lukken, als dat ook niet wil ja, dan wordt het wel heel lastig, raak je gefrustreerd en heb je er op een gegeven ogenblik echt de balen van.
gewoon 3 weken stoppen wil dan ook nog wel eens helpen is mijn ervaring.
Fred schreef : Zoals hij al zei: hij heeft er weinig lol meer in. Ik moet zeggen dat ik er ook weinig lol in heb, maar ik pik maar gewoon af en toe een graantje mee. Maar er zijn leukere hobbies vind ik.
- gretsch
-

bubbeltrader schreef : Zeker..
geneuzel rond de ML (middellijn).
er wordt meer actie in de namiddag/avond verwacht
- Gompie
-
Fred schreef : Zoals hij al zei: hij heeft er weinig lol meer in. Ik moet zeggen dat ik er ook weinig lol in heb, maar ik pik maar gewoon af en toe een graantje mee. Maar er zijn leukere hobbies vind ik.
- Fred
-
gretsch schreef : en LB begrijp ik niet.
- Fred
-
- gretsch
-
en nu stop ik ermee (met posten van scalp trade's, dit heeft echt geen nut vrees ik)
- gretsch
-
maar ik heb geen connecties in die hoek, en gezien mijn gedachten daarover gaat dat ook nooit gebeuren.
ben vrijwel mijn hele werkzame leven eigen baas en ook dat gaat niet veranderen.
- gretsch
-