Day Trading
Linkerbaan schreef : ja zou kunnen G&F, maar ik zei al eerder, er staan nog gaps van jaren geleden open.
Inspelen hierop zal wel weer op zwaar gokken uitmonden, namelijk maandag na Franse verkiezingen.
(ALS dat gebeurt)
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- GreedAndFear.eu
-
Inspelen hierop zal wel weer op zwaar gokken uitmonden, namelijk maandag na Franse verkiezingen.
(ALS dat gebeurt)
GreedAndFear.eu schreef : Nog even terugkomen op het gap dat vorige week maandag ontstond in oa de S&P 500... We beginnen aan de 8e handelsdag nadat het gap is ontstaan. Daarvoor geldt dat na de 8e handelsdag in 53% van de gevallen het gap is gesloten. Dus nu pas begint het 'gap-sluiten' mogelijk een kansrijkere trade te worden, zeker ook omdat we nog niet veel verder zijn doorgestegen.
Als het vandaag niet sluit is de kans op sluiting morgen nog weer een klein beetje groter, overigens groeit dit niet tot 100%Deze statistieken kan één ieder met wat S&P 500 data zelf ook reproduceren. Bull gaps worden wel minder vaak gesloten dan bear gaps, maar dat is gezien de langere termijn trend van de beurzen ook wel aannemelijk.
Deze statistieken hebben als uitgangspunt: 'een gap op de daily'. Wat ik nog eens wil bekijken is wat er gebeurt op de gap-dag zelf, maw wat is de kans dat een openingsgap dezelfde dag wordt gesloten en er dus geen gap overblijft.
gisteren beetje ingegrepen op de swing deal, bijkoper met klein verlies eruit en gehedged.
Mijn 1 minuut daytrade verhaal loopt als een speer maar die swingtrades op basis van 'verwachtingen' mogen maar niet uitkomen.
Zet je in op een topcandle (duidelijke SL) dan doet ie t niet
Zet je er niet op in dat doet ie t wel
of zoiets
Als het vandaag niet sluit is de kans op sluiting morgen nog weer een klein beetje groter, overigens groeit dit niet tot 100%

Deze statistieken hebben als uitgangspunt: 'een gap op de daily'. Wat ik nog eens wil bekijken is wat er gebeurt op de gap-dag zelf, maw wat is de kans dat een openingsgap dezelfde dag wordt gesloten en er dus geen gap overblijft.
- Fred
-
Morgen DAX:
ML 12519 RG+ 12539 GB 12560 TB 12582 RB 12605
RG- 12459 GR 12478 TR 12453 RR 12430

- bubbeltrader
-
Gompie schreef : tegen beter weten in een heel kleine positie DAX 12496. TP. 12566. de optimist. hahahaha
- Gompie
-
RR 522,1 en RB 531,3
Fred schreef : Hmmmm, weer geheimtaal. Geen RR aex?
- bubbeltrader
-
bubbeltrader schreef : Nou dan nog ff snel:
DAX:
ML 12505 BL 12515 RG+ 12525
P: 12493
RG- 12485
TR 12439
RR 12418 (koersdoel)
AEX:
ML 525,5 RG+ 526,5 TB 529,4
RG- 524,2 TR 521,3
ES: 2384,75.. FOMC day..
- Fred
-
DAX:
ML 12505 BL 12515 RG+ 12525
P: 12493
RG- 12485
TR 12439
RR 12418 (koersdoel)
AEX:
ML 525,5 RG+ 526,5 TB 529,4
RG- 524,2 TR 521,3
ES: 2384,75.. FOMC day..
- bubbeltrader
-
Gompie schreef : tegen beter weten in een heel kleine positie DAX 12496. TP. 12566. de optimist. hahahaha
- Gompie
-
Gompie schreef : Dat lijkt mij ook. Dus maar wachten tot half vier
- Gompie
-
Fred schreef : Dat is een kleine range lijkt mij....?
- Gompie
-
Gompie schreef : Ja een long signaal, maar doe er niets mee. Moet eerst maar eens wat beweging komen. Range vandaag ca. 30 _ 35 pips. zie er pips van
- Fred
-

Fred schreef : Jazeker, het is hier droog, dus waarom niet.
Geeft jouw indicator al een instap aan?
- Gompie
-