Deze site maakt gebruik van cookies om het beste gebruikersgemak te garanderen.

Day Trading

12 mei 2017 11:20 #37444 door GreedAndFear.eu
Ik heb ook geen duidelijke richting voor vandaag, licht bearish maar weer bullish voor maandag. Liefst heb ik twee opeenvolgende identieke signalen. Dus vandaag geen trade, en verder wat aan de software sleutelen ;-)

Gompie schreef : Moi. weer hetzelfde liedje. geen beweging.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

• GreedAndFear.eu
  • GreedAndFear.eu's Profielfoto
12 mei 2017 11:09 #37443 door Gompie
Moi. weer hetzelfde liedje. geen beweging.

Bijlagen:

• Gompie
  • Gompie's Profielfoto
12 mei 2017 08:14 #37442 door frenkie
Hoi Fred, een mooie streek daar met de wijnranken op de hellingen en de slingerende wateren. Verschillende wijnproeverijen ook daar zover ik me kan herinneren dus laat (je) gaan. Ook hele mooie streek ook om wandelingen te maken. Een hele mooie week daar wens ik je met een beetje mooi weer en een goed glas wijn...hik...

• frenkie
  • frenkie's Profielfoto
11 mei 2017 20:40 #37441 door Fred
Hoi Gompie, de basis is Kröv, een heel leuk plaatsje. Van daar uit naar Cochem, Traben Traarbach, Bernkastel Kues etc.

Gompie schreef : Wens je een heel mooie week in het Moezeldal. Goed glas Duitse wijn. Mooie droge Riesling. Niks verkeerd mee. Te beginnen bij Trier?

• Fred
  • Fred's Profielfoto
11 mei 2017 17:11 #37440 door GreedAndFear.eu
Het is de combinatie van deze twee zaken. En voor veel historische data en backtests maak ik liever gebruik van indices en aandelen ipv futures.

Gompie schreef : Dat kan uitsluitend mer S&P? Vreemd of ik snap het niet. Broker geeft niet voldoende data om te backtesten?

De volgende gebruiker (s) zei dank u: Gompie

• GreedAndFear.eu
11 mei 2017 17:06 #37439 door Gompie
Dat kan uitsluitend mer S&P? Vreemd of ik snap het niet. Broker geeft niet voldoende data om te backtesten?

GreedAndFear.eu schreef : Mijn voornaamste reden is dat ik daarmee 24/5 mijn positie kan sluiten (stoploss) en met de S&P 500 genoeg data heb om strategieën op te backtesten.

• Gompie
  • Gompie's Profielfoto
11 mei 2017 16:59 #37438 door GreedAndFear.eu
Mijn voornaamste reden is dat ik daarmee 24/5 mijn positie kan sluiten (stoploss) en met de S&P 500 genoeg data heb om strategieën op te backtesten.

Gompie schreef : OK. merci. kan ik niks mee. Grappig dat ieder 'zijn eigen' eigen index trade waar je goed bij voelt.

• GreedAndFear.eu
11 mei 2017 16:50 - 11 mei 2017 16:58 #37437 door Gompie
OK. merci. kan ik niks mee. Grappig dat ieder 'zijn eigen' eigen index trade waar hij/zij zich goed bij voelt.

GreedAndFear.eu schreef : ES e-mini, ben er inmiddels vanaf. Beste is maar even bij de computer weg te lopen, dan wordt je niet verleid om in te grijpen. Indicator begint weer naar bearish te draaien, dus waarschijnlijk beste zo.

Het is ook altijd enorm tandenknarsen als blijkt dat je precies op de low hebt gesloten.... Maar goed, het kan later altijd nog lager en bovenal de stop was bereikt, dan is het over en uit.

Laatst bewerkt: 11 mei 2017 16:58 door Gompie.

• Gompie
  • Gompie's Profielfoto
11 mei 2017 16:41 - 11 mei 2017 16:47 #37436 door GreedAndFear.eu
ES e-mini, ben er inmiddels vanaf. Beste is maar even bij de computer weg te lopen, dan wordt je niet verleid om in te grijpen. Indicator begint weer naar bearish te draaien, dus waarschijnlijk beste zo.

Het is ook altijd enorm tandenknarsen als blijkt dat je precies op de low hebt gesloten.... Maar goed, het kan later altijd nog lager en bovenal de stop was bereikt, dan is het over en uit.

Gompie schreef : wat voor spul verhandel je G&F?

Laatst bewerkt: 11 mei 2017 16:47 door GreedAndFear.eu.

• GreedAndFear.eu
11 mei 2017 16:33 #37435 door Gompie
wat voor spul verhandel je G&F?

GreedAndFear.eu schreef : Dacht ik een mooie long positie te hebben, wordt ie al weer bijna uitgestopt. Naja, niet aankomen, order redt zichzelf :unsure:

• Gompie
  • Gompie's Profielfoto
11 mei 2017 16:21 #37434 door GreedAndFear.eu
Dacht ik een mooie long positie te hebben, wordt ie al weer bijna uitgestopt. Naja, niet aankomen, order redt zichzelf :unsure:

• GreedAndFear.eu
11 mei 2017 15:01 #37433 door gretsch
heel veel plezier Fred,
en tot over een dikke week.

Fred schreef : Een goedemiddag allen. Ieder een mooie en snelle winst gewenst en dan van het mooie weer genieten.
Ik ga ook maar weer eens met de honden op pad. En vanaf morgen een leuke tocht van ruim een week langs de Moezel met de oldtimer. :)

• gretsch
  • gretsch's Profielfoto
11 mei 2017 14:31 #37432 door ArnoB
Veel plezier daar, volgens mij had er iemand een dikke vinger op de beurs ;-p

Fred schreef : Een goedemiddag allen. Ieder een mooie en snelle winst gewenst en dan van het mooie weer genieten.
Ik ga ook maar weer eens met de honden op pad. En vanaf morgen een leuke tocht van ruim een week langs de Moezel met de oldtimer. :)

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
11 mei 2017 14:09 #37431 door Gompie
Wens je een heel mooie week in het Moezeldal. Goed glas Duitse wijn. Mooie droge Riesling. Niks verkeerd mee. Te beginnen bij Trier?

• Gompie
  • Gompie's Profielfoto
11 mei 2017 13:09 #37430 door Fred
Een goedemiddag allen. Ieder een mooie en snelle winst gewenst en dan van het mooie weer genieten.

• Fred
  • Fred's Profielfoto
11 mei 2017 11:53 #37429 door ArnoB
De beurs is in verwarring, ze zijn vergeten dat het mei is ;-)

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
Tijd voor maken pagina: 1.120 seconden