Day Trading
PutCall schreef :
Charles schreef :
PutCall schreef : Overigens ben ik niet negatief, maar binnen de MT stijgende trend horen nu eenmaal correcties. Stijgen gaat nooit in een rechte lijn.
Er zijn genoeg correcties geweest de afgelopen jaren. Kan zonder problemen nu doorstoten naar de 440 en hoger.
Tussen correcties en correcties zit wel een degelijk groot verschil.
Graag onderbouwing waarom jij het "zonder problemen" naar de 440 ziet gaan?
Rust in de periferie, M&A is een grote aanjager. Kijk nu maar eens naar het nieuws over Unilever. Maar ook de economische situatie stabiliseert. Kortom de crisis is over.
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Charles
-
Charles schreef :
PutCall schreef : Overigens ben ik niet negatief, maar binnen de MT stijgende trend horen nu eenmaal correcties. Stijgen gaat nooit in een rechte lijn.
Er zijn genoeg correcties geweest de afgelopen jaren. Kan zonder problemen nu doorstoten naar de 440 en hoger.
Tussen correcties en correcties zit wel een degelijk groot verschil.
Graag onderbouwing waarom jij het "zonder problemen" naar de 440 ziet gaan?
- PutCall
-
ArnoB schreef :
Je verwacht na 5 jaar dus niet opnieuw een bear markt?PutCall schreef : Overigens ben ik niet negatief, maar binnen de MT stijgende trend horen nu eenmaal correcties. Stijgen gaat nooit in een rechte lijn.
Ik vind het erg gewaagd om zo'n uitspraak te doen. Heb nu geen signalen dat we aan de vooravond van een crash staan. Ben iemand die het liever van niveau tot niveau bekijkt.
Onderkant KT stijgend trendkanaal ligt thans rond 406.
Onderkant MT stijgend trendkanaal (vanaf april 2012) ligt rond de 390.
Onderkant LT stijgend trendkanaal (vanaf april 2009) ligt rond de 340.
- PutCall
-
- Charles
-
Je verwacht na 5 jaar dus niet opnieuw een bear markt?PutCall schreef : Overigens ben ik niet negatief, maar binnen de MT stijgende trend horen nu eenmaal correcties. Stijgen gaat nooit in een rechte lijn.
- ArnoB
-
- ArnoB
-
- Partimetrader
-
Kan er nog een 4e pijl komen? Ja maar kans is statistisch erg klein.
We will see
PutCall schreef : Dow Jones, SP500, DAX schreeuwen net als AEX om een correctie gezien de indicatoren. Ik heb inkopen gedaan in de vorm van geschreven MT en LT AEX calls. Ook wat long AEX putten opgenomen. Men denk dat er geen correctie meer kan komen en dat is juist het gevaarlijke.
Ik ga nu rustig achterover leunen en de tijd het werk laten doen. Een top maken duurt nu eenmaal wat langer dan het maken van een bodem.

- Partimetrader
-
- PutCall
-
Ik ga nu rustig achterover leunen en de tijd het werk laten doen. Een top maken duurt nu eenmaal wat langer dan het maken van een bodem.
- PutCall
-
- Partimetrader
-
- PutCall
-
Linkerbaan schreef : De situatie is dat het steeds verder UP kabbelt.
En in principe is er niks om dat te veranderen.
Aan de andere kant heeft het verleden vaak laten zien bij lang doorstijgen, indicators overbought, er maar weinig voor nodig is om een forsere daling te triggeren (sneeuwbal). Geef het nog steeds goede kans dat we tussen nu en enkele dagen - hooguit een paar aex punten hoger - gaan beginnen met een zo'n correctie
Zo denk ik er ook over. Geduld is een schone zaak?
- Partimetrader
-
- ArnoB
-
En in principe is er niks om dat te veranderen.
Aan de andere kant heeft het verleden vaak laten zien bij lang doorstijgen, indicators overbought, er maar weinig voor nodig is om een forsere daling te triggeren (sneeuwbal). Geef het nog steeds goede kans dat we tussen nu en enkele dagen - hooguit een paar aex punten hoger - gaan beginnen met een zo'n correctie